טוען. אנא המתן...

חופשה חורפית באילת

מאת: ארנה מוסל אסף


בניגוד לאינסטינקט הראשוני של רובנו, שתופס את אילת כעיר של קיץ – העיר אטרקטיבית מאוד בימי החורף, ויש שיגידו שאפילו יותר מאשר בקיץ... לא חם מידי, לא צפוף מידי והמחירים בירידה משמעותית.

מיקומה הייחודי של אילת – מצד אחד במדבר, מצד שני על חופו של הים האדום – הופכת אותה לעיר "ללא הפסקה", שתנאי מזג האוויר בה נוחים, נינוחיים ושמשיים כמעט כל ימות השנה שזיכו אותה בתואר "עיר השמש הישראלית"

אז ריכזנו לכם כמה סיבות שמצדיקות לסגור חופשה באילת דווקא בימי החורף :


דילים מעולים

באופן טבעי, אילת פחות עמוסה וצפופה בסתיו ובחורף, מה שמביא לירידה בביקוש ובתפוסה ומתבטא כמובן במחירים. לכן, תוכלו למצוא דילים משתלמים לבתי מלון באילת, ובכלל ליהנות ממבצעים משמעותיים על טיסות, מסעדות ואטרקציות.


פסטיבלים והפקות מיוחדות

בתקופת החורף תוכלו ליהנות ממגוון גדול של פסטיבלים מקשת רחבה של עולמות תוכן כמו פסטיבל הג'אז המפורסם, פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, פסטיבל אהבה . בנוסף, בתקופת החורף בתי המלון משקיעים מאוד בתוכן ומעשירים את הדילים שהם מציעים בהופעות מוסיקליות למינהן, הופעות סטנד אפ, מסיבות, הפלגות ועוד.


להתפנק בספא

כשקצת קריר בחוץ, אחת החוויות המנחמות ביותר היא יום של כיף בספא, שלרוב מציע שפע של מתקנים כמו בריכה מחוממת, ג'קוזי, חמאם, סאונה יבשה ורטובה וכמובן הדובדבן שבקצפת – עיסוי מקצועי שמשחרר את הגוף, מרפה מתחים ולחץ , ממריץ את מערכות הגוף ומחזק את הנשמה. אילת שופעת בתי ספא איכותיים, שלכל אחד מהם יש את הערך המוסף שלו החל מפדיקור דגים וכלה בטיפולים קוסמטיים מגוונים.


ספורט ימי

אילת שופעת אטרקציות ימיות שעשויות להפתיע אתכם גם בימי החורף – הפלגה בים על גבי יאכטה או ספינת זכוכית שמגלה את כל סודות מעמקי הים, שייט בסירת מנוע או אפילו אטרקציות אקסטרים כמו מצנחי ים, בננה ואבוב שמתקיימות כמעט בכל ימות השנה מלבד בימים סוערים ממש.


טיולי שטח

הרי אילת נחשבים אחד מהיעדים הנבחרים לטיולי שטח בשל המסלולים הרבים, התצפיות המרהיבות, נופי המדבר הייחודיים בשלל צבעים, צמחייה ייחודית והסיכוי לפגוש בעלי חיים כמו יעלים. גם אם תפס אתכם מזג אוויר חורפי וגשום בזמן החופשה שלכם באילת, לא רק שתוכלו בכל זאת ליהנות מטיול השטח – אלא אפילו להרוויח נופך נוסף של אקשן ועניין בתוואי השלוליות והבוץ, כשאתם רכובים על גבי טרקטורונים, רייזרים וג'יפים או אפילו סוסים וחמורים.


לנשום את אווירת חוף הים

גם אם נפלתם על ימים קרים במיוחד, בהם טמפרטורת המים צונחת ל18-22 מעלות, עדיין תוכלו ליהנות משכשוך נעים וכיפי. ובכל מקרה, השהייה בחוף הים היא מהנה ומרחיבת לב תמיד – גם אם לא נכנסים למים. אילת מציעה מגוון חופי ים מטופחים שפעילים כל השנה, ומאפשרים לכם ליהנות משקיעה על חוף הים יחד עם כוס יין טוב, ארוחה מפנקת כשרעש הגלים ברקע או סתם סתלבט מרגיע ונינוח.


שפע רחב של אטרקציות

כעיר התיירות המובילה בישראל, אילת מציעה שפע רחב של אטרקציות נוספות, שרלוונטיות לכל ימי השנה כגון סיור קסום בגן הבוטני אילת, צלילת היכרות באחד מהמועדונים המקצועיים, חווית ירי במטווח וכמובן קניון האייסמול המקורה והממוזג שמכיל בתוכו מגוון אטרקציות כמו קפיצה על טרמפולינות, לייזר טאג והחלקה על הקרח


שופינג לנשמה

אם יש משהו שמדבר אל כולנו 365 ימים בשנה – זה מסעות שופינג. חוויה שמספקת לרובנו התרגשות ועונג של ממש – ואם הצלחנו לקנות בדילים ובמבצעים – בכלל החוויות והתחושות מתעצמות להן. בנוסף למבצעים הרגילים שמציעות רוב הרשתות בימי החורף, באילת קיימת הנחה מובנית של אחוז המע"מ, מה שהופך אותה ליעד שופינג אטרקטיבי במיוחד בחודשי הסתיו והחורף.

העיר שופעת מרכזי קניות פתוחים וסגורים – קניון מול הים הגדול באילת, קניון עופר מלכת שבא, ביג והאייסמול, לצד אזורים בוטיקים יותר כמו שדרת לה בולבארד וחנויות מעצבים בטיילת המלך שלמה.


חיי לילה

אם תדאגו לתנומת צהריים מפנקת, תוכלו לגלות את הצד הלילי של אילת שמתעורר לו בסביבות 22:00, ומציע שפע רחב של ברים, מועדונים ומסיבות ריקודים. באילת חיי לילה תוססים וצבעוניים, במגוון סגנונות שישאירו אתכם ערים עד הבוקר כך שתספיקו לראות את הזריחה המהממת מאחד החופים . החל מהמאנקיז האלמותי בטיילת, דרך הדובים שנחשב לאהוב ביותר על המקומיים באילת ועד הסלינה שהפך בשנים האחרונות למועדון מסיבות ענק 


למידע נוסף על אילת >> 


תעשו חיים !