טוען. אנא המתן...

זהר דליה - האיכות של בתי המלון עכשיו אצלכם בבית

מאת: ארנה מוסל אסף


קשה למצוא צימר, בית מלון או מסעדה שלא מכירים את זהר דליה - המפעל הגדול והמתקדם בארץ בתחומו. כבר כמעט 85 שנה שהם מובילים את עולם הטואלטיקה, הניקוי והחיטוי ומציגים קטלוג מגוון של מוצרים בסטנדרטים בינלאומיים.


אנחנו בקופונופש פלוס הבנו שגם לכם, בבית הפרטי – מגיע ליהנות מהאיכות ובמחירים משתלמים !

כולנו משקיעים רבות בתחזוקת הבית שלנו, לכולנו חשוב שהבית יהיה נקי, ריחני ומטופח. לתחזוקת הבית משמעות גם מבחינת הרגשה ונראות, וגם מבחינה בריאותית ואנחנו משקיעים כספים רבים בתחזוקה השוטפת. מעכשיו תוכלו לחסוך בעלויות וליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר !


זהר דליה משקיעים בפיתוח מוצרי ניקוי וחיטוי בתקן איכות גבוה ((ISO 9001 שמבטיחים לכם בית נקי מחיידקים, נעים למראה, שופע ניחוחות ואנרגיה טובה, בין שפע מוצרי הניקוי והחיטוי הפופולאריים של זהר דליה, תוכלו לקנות אצלנו באתר :


מבשם ריח כולנו נתקלים במצבים האלה... ריחות לא נעימים בשירותי או בחדרי השינה. זהר דליה פיתחו תכשיר ייחודי לבישום ולנטרול ריחות לא נעימים, בניחוחות עדינים ונעימים כמו לוונדר ולילך, שלא משתלטים על המרחב אבל מצליחים להפיג את הניחוחות הלא נעימים בחלל.

ג'ל כביסה אחד המוצרים המרכזיים בכל בית, בוודאי בית עם ילדים... כביסה אחרי כביסה אחרי כביסה. כולנו מחפשים את הג'ל שגם ינקה כמו שצריך את הבגדים, גם ישמור עליהם לאורך זמן וגם כמובן יהיה במחיר משתלם. בזהר דליה פיתחו את הסדרה המקצועית Laundry expert שמגיעה במארזים חסכוניים של 3 ליטר ומתאימה לכל סוגי הכביסות.


אקונומיקה או בשמו העממי יותר "כלור". במרבית הבתים משמש לניקוי השירותים והרצפות. בזהר דליה פיתחו את Wonderful white תכשיר אנטי בקטריאלי מבושם, שמחטא ביעילות ומשמיד וירוסים וחיידקים. גם כאן המוצר מגיע במארז משתלם של 4 ליטר.


תרסיס לניקוי כללי ידיים של הילדים שנגעו במראה או בחלון, כתם שומני על דלת המקרר או אבק על הטלוויזיה – כולנו נתקלים במצבים כאלה של לכלוך "כללי", בשבילו פיתחו בזהר דליה את תרסיס GLASS FORCE שעובד בשיטת 'רסס ונגב' ומציג תוצאות מדהימות .


שמפו רצפה ברקת של זהר דליה מתאים לכל סוגי הרצפות, מעניק להן ניחוח נעים של סחלבים ומבריק אותן בצורה יסודית. ברקת מגיע במארז חסכוני של 4 ליטר.


כמובן שלזהר דליה עוד מגוון גדול של מוצרים שיסייעו לכם לשמור על בית נקי – תרסיס לניקוי והברקת רהיטים, מסיר שומנים, נוזל לפרקט ואפילו מוצרים לטיפוח כמו שמפו וסבון, שתוכלו לקנות במארזים חסכוניים ולהעביר אותם לבקבוקים קטנים יותר – ולהרוויח את המחיר המשתלם והאיכות הגבוהה והידועה של המפעל המצליח