טוען. אנא המתן...

10 מוצרים שישדרגו לכם את הקמפינג

מאת: ארנה מוסל אסף

רובנו אוהבים לצאת לקמפינג אבל "סוחבים צלקות" מסחיבת הציוד הכבדה, המעיקה והבלתי נגמרת תחת השמש הקופחת... זוכרים את הדילמה בזמן האריזה - האם זה הכרחי? האם נסתדר בלי זה? הכל תחת השאיפה לארוז כמה שפחות ולהתמקד בדברים שאינם תופסים הרבה מקום ומשקל.

בשנים האחרונות התפתח ענף ציוד הקמפינג כחלק מהתפתחות ענף הקמפינג שהיה בזמנו נישת בילוי זולה ואלטרנטיבית, והפך לטרנד נפוץ ואהוב, שחוצה אוכלוסיות שלמות.

עם ההתפתחות של הענף בעולם בכלל ובישראל בפרט, התפתח גם ענף הציוד והכל הפך לקומפקטי, מתקפל, קל משקל ונוח לסחיבה.

ריכזנו לכם המלצות ל10 מוצרים ייעודים לקמפינג, שכל משפחה מטיילת חובבת טיולים צריכה :


עגלת קמפינג

אם אתם חובבי קמפינג מושבעים, חולים על פיקניקים בטבע, ים ובריכה - זה אביזר שפשוט חובה שיהיה לכם, מסוג המוצרים שתוהים לגביהם "איך הסתדרנו בלעדיו כל השנים"... השלב המבאס בכל פיקניק, קפיצה לים או קמפינג - הוא שלב הסחיבות - לפעמים החנייה רחוקה ולפעמים סתם חם או כבד... עגלת קמפינג מיועדת לשאת משקלים כבדים (עד 100 ק"ג - קל), להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים כמו חול, דשא ואדמה ומתקפלת בצורה קומפקטית שלא תופסת הרבה מקום. פשוט מסיעים אותה באלגנטיות.. תענוג.

לעגלות קמפינג הכי מומלצת בעיננו לחצו>


שולחן פיקניק

אם אתם יוצאים לקמפינג באתר בתולי ללא תשתיות, וגם אם בחרתם באתר קמפינג עם שולחנות שפרוסים ברחבי האתר - עדיף שיהיה לכם שולחן אישי משלכם וצמוד לאוהל, שיוכל לשמש אתכם לארוחות הביניים, לקורנפלקס של הבוקר ולבירה של הלילה ליד המדורה אחרי שהילדים נרדמו (-:

כיום יש מגוון שולחנות פיקניקים קלי משקל, מתקפלים וקומפקטיים, כך שעניין המקום באוטו לא מהווה שיקול האם לקחת אותם או לא.

לשולחן מתקפל הכי מומלץ בעיננו לחצו>


צידנית טרולי

כמובן שזה פריט מאסט לכל חופשת קמפינג, פיקניק או אפילו בילוי בים ובבריכה.

עוד דוגמה למוצר שלא ברור איך הסתדרנו בלעדיו קודם - עם סחיבה של צידנית כבדה בידיים-סיוט !

צידנית הטרולי מאפשרת לנשוא בצורה אלגנטית תכולה רבה (45 ליטר), ופשוט לגלגל אותה ממש כמו מזוודה. הצידנית עשויה מבד חזק עם בידוד, וכמובן עם ידית נוחה.

לצידנית טרולי המומלצת בעיננו לחצו>


מחצלת

אין כמו סתלבט על מחצלת... החיסרון הוא הגודל שהן תופסות (גם אחרי קיפול מיומן) והכובד שלהן שמסרבל את ההליכה לים, לפיקניק ולבריכה.

מצאנו מחצלת מבד כיפי ונעים, קלאסית כמחצלת אישית לים, לבריכה וכמובן גם לחופשת הקמפינג.

למחצלת המומלצת בעיננו לחצו>


רמקול

אין כמו מוסיקה טובה להעלאת המורל ולשיפור האווירה... אם אתם באתר קמפינג הומה אדם תרצו לשמוע מוסיקה בעוצמה נמוכה שאינה מטרידה את השכנים, אבל באיכות גבוהה ונעימה לאוזן. אם יצאתם לקמפינג בלב הטבע הפראי, תוכלו להגביר ללא חשש ואפילו לרקוד ולהשתולל (:

כדאי לבחור ברמקול קטן שלא תופס הרבה מקום ומתנייד בקלות, עובד על חיבור בלוטוס ואינו תלוי בתשתיות חשמל או מחשב.

לרמקול הכי מומלץ בעיננו לפיקניק, לים ולקמפינג לחצו>


סכין וקרש חיתוך

אחד הדברים האהובים עלינו בחופשת קמפינג זה... לאכול. הבישול הופך להיות חלק מהבילוי וההתעסקות לחוויה נעימה ומגבשת. יש המון גאדג'טים לבישול בתנאי שטח, בעיננו זהו פריט החובה לכל משפחה חובבת קמפינגים - סכין חדה בשילוב קרש חיתוך לחיתוך מהיר, קל ונוח ישירות לסיר או לצלחת.

הוא מצוין לקמפינג בשל הקומפקטיות שלו, בכך שמדובר ב2 פעולות במוצר אחד ובכך שמתאים גם לפירות, ירקות ואפילו לעוף ונקניקיות.

לסכין משולבת קרש חיתוך המומלצת בעיננו לחצו>


פנס שטח

הילד צריך פיפי באמצע הלילה? צריכה לחפש משהו בתיק בלי להעיר את שאר החבר'ה באוהל? או חלילה, נכנס לך קוץ? כל יציאה לשטח מחייבת פנס, יש את אלה שאוהבים את הפנסים הגדולים והמאסיביים אבל לפעמים כל מה שצריך זה אלומה קטנה, איכותית וממוקדת. כזה פנס קטן קטן אבל מקצועי וחזק.

לפנס שטח קטן ועוצמתי לחצו >