טוען. אנא המתן...

6 מוצרי חשמל שהגיע הזמן להכיר

מאת: חן בן צבי

כיום בשנת 2023 סובבים אותנו מגוון מכשירים חשמליים שהם לא פחות ממדהימים. כאלו שבכוחם להפוך את החיים להרבה יותר קלים ואף צבעוניים, ואם אתם דואגים, מראש נציין שהם כלל לא חייבים להיות יקרים.


סקרנים? אספנו עבורכם 6 דוגמאות, עבוד 6 תתי קטגוריות שונות:

1. ילדים

2. פודי

3. קפה

4. אירוח

5. אקסטרים

6. ניקיון


שנתחיל?!

בואו נודה בזה, כולנו אוהבים פריטים חכמים! הם גורמים לנו להרגיש מתקדמים, מודרניים ואף חלק מהעתיד. עם זאת, פה אנחנו באים לומר שפריטים חשמליים הם הרבה יותר מזה. הם באמת יכולים לשפר את חיינו - קבלו מספר דוגמאות מוכרות:


• שואב אבק רובוטי שמסייע לנקות את הבית ללא כל מאמץ.

• כירת אינדוקציה שמסייעת לבשל לצד שליטה מלאה בטמפרטורה.

• רמקול חכם שמזרים מוזיקה למבחר מכשירים רצויים.


אז מה אנחנו בקופנופש SHOP מציעים? אלו מכשירים חשמליים הוספנו לחנות המוצרים המקוונת שלנו שממש כדאי לכם להכיר?

הבטחנו ולכן מקיימים - הגיע הזמן שגם אתם תכירו 6 מוצרי חשמל שהם לא פחות ממדהימים ונמצאו כמשדרגי איכות חיים. מתחילים:


המוצר החשמלי שלנו בגזרת הפודי:

תנור דיגיטלי שעובד על אוויר חם מבית !GOURMETMAXX התנור המעוצב מטגן באמצעות אוויר חם ועל הדרך כולל מבחר פונקציות של טיגון עמוק, גריל ומיקרוגל, כאשר כל זאת ביחד מאפשר לבצע 8 תכניות בישול שונות (חימום, טיגון עמוק, צלייה, אפייה, ייבוש, הפשרה ושמירה על חום). אידאלי עבור הכנת עופות, בשרים, דגים, ירקות, צ'יפס, מאפים ועוד.


המוצר החשמלי שלנו בגזרת הקפה:

מקציף חלב חשמלי מעוצב – מכשיר חשמלי שמאפשר להשיג חלב מוקצף איכותי, ממש כמו בבית הקפה האהוב עליכם. אז בפעם הבאה שחשקה נפשכם בקפה מקצועי בגינה הפרטית, אתם מוזמנים ליהנות מחלב במרקם מושלם! כל שצריך זו מכונת קפה איכותית +מקציף ביתי!


המוצר החשמלי שלנו בגזרת הילדים:

מנורת הקרנה + בלוטוס. אין ילד שאוהב ללכת לישון בזמן, אך כאשר הילד יודע שהוא לא הולך לישון, אלא למופע פרטי שכולל סיפור, צללים וצלילים, אל תתפלאו אם פתאום הוא יישתף פעולה.

את מנורת ההקרנה שלנו ניתן לחבר ליוטיוב. אם עבור מוזיקה מרגיעה לשינה ואם עבור הקראת סיפורים. יש לכם ילדים? אתם חייבים להיכנס כדי להבין על מה אנחנו מדברים.


המוצר החשמלי שלנו בגזרת המארחים המשקיעים:

אם אתם אוהבים לארח, אתם בטח לא רק משקיעים במטבח, אלא גם בעיצוב השולחן ובבחירת האביזרים הנלווים, ופה אנחנו מזמינים אתכם להכיר מכשיר חשמלי קטן וזול, אך סופר מרשים וגאוני. סה"כ מדובר בסט שכולל מטחנת פלפל ומלח, אך כאן מגיע ה+ הגדול: עם הטיית המכשיר המטחנות נכנסות לפעולה עצמאית. מופע מרשים, שימוש נוח ומחיר סופר משתלם. כנסו להציץ, ועל הדרך להתרשם מהעיצוב האלגנטי.


המוצר החשמלי שלנו בגזרת האקסטרים:

אופניים חשמליים ממזמן כבר אינם חידוש, אך הם עדיין מצליחים להרשים, ובמקרה שלנו הם גם סופר נוחים (שילדת אלומיניום מתקפלת) ומשתלמים. מגיעים עם סוללה נטענת שכוללת בקר BMS שמונע טעינת יתר, כוללים שקע עבור הטענת הנייד, מגיעים עם ג'נטים משוכללים וכמובן שגם עם אחריות של 12 חודשים. בדיוק מחפשים אופניים חשמליים? הכירו את דגם SMART BIKE M3!


המוצר החשמלי שלנו בגזרת הגינה/גראז':

אם נודה באמת, לא כיף לשטוף את שביל הגישה מעלים ובוץ, או את החלונות הגדולים של הסלון מבחוץ. מזדהים? הגיע הזמן שגם אתם תכירו מקרוב את מכונת השטיפה המקצועית שבחרנו במיוחד עבורכם. היא לא רק נישאת על גלגלים ומציעה צינור ספירלה באורך מרשים של 7 מ', אלא היא גם מספקת כ-2,1000 וואט!


החידושים האחרונים במחירים מנצחים

כפי שניתן לראות, פריטים חשמליים פותחים בפנינו אינספור אפשרויות חדשות ומלהיבות, ואילו אנחנו במחלקת המוצרים של "קופונופש פלוס" תמיד מחפשים עבורכם אחר החידושים האחרונים במחירים הטובים ביותר.


אז נכון שעדיין לא תמצאו אצלנו מכשיר חשמלי שהולך במקומכם לעבודה, אך כפי שציינו, כן קיימים מכשירים שמנקים, מבשלים ואפילו מקריאים במקומכם סיפור לפני השינה - מוזמנים לנצל זאת!