טוען. אנא המתן...

10 גדג'טים שישדרגו לכם את המטבח!

מאת: חן בן צבי

המטבח הוא אחד מהחדרים החשובים בבית. מקום בו מבשלים, יוצרים ומבלים עם משפחה וחברים, כך שכיף לדעת שממש כפי שעיצוב המטבח עשה בעשור האחרון קפיצה משמעותית, כך גם מגוון גדג'טים ואביזרי מטבח.


מחפשים מטבח יותר נוח, מגניב, מלהיב ומזמין? קבלו 10 כלים חדשניים שיעזרו לכם לעשות זאת! 10 פתרונות חכמים שלא רק יפתיעו, אלא גם יעניקו השראה ויגרמו לבלות יותר זמן במקום הכי טעים ומחבק בבית.


מוכנים? מתחילים!


ממכר - קערה להכנת פופקורן במיקרוגל: אין כמו להכין לבד פופקורן! תכירו קערה חדשנית להכנת פופקורן במיקרוגל. בתוך 3 דקות יש לכם פופקורן טבעי וביתי, התכוננו לכך שהילדים יעברו מחטיפים מתועשים לפופקורן בריא!


כמו בבית קפה - מקציף חלב עוצמתי: אוהבים את הקפה שלכם כמו בבית קפה? עם חלב עשיר וסמיך? קבלו מקציף חלב איכותי מבית Segafredo. מקציף קומפקטי ונוח לשימוש - מושלם להקצפה חמה או קרה של חלב!


כיף כפול - שבלונה להכנת פנקייק: פנקייק זה אושר גדול, אך אם אפשר שהפנקייקים לא רק יהיו טעימים אלא גם יפים, מדובר בקלף מנצח. קבלו פטנט אדיר מסיליקון להכנת פנקייקים מרשימים, מתאים להכנת 4 יחידות בו זמנית!


פשוט ומהיר - מיני קוצץ מזון אלחוטי: מחפשים כלי ייעודי עבור קיצוץ, חיתוך וטחינה? מצאתם! מיני קוצץ תמיד טוב ונחמד שיש בבית, אך כאשר הוא נטען מראש ע"י כבל USB, מדובר בפלוס מנצח. תהיו מוכנים להתחיל לאכול הרבה יותר ירקות ואגוזים.


Smart Cutter - נפרדים מקרש החיתוך: צריכים לחתוך ירק, פרי, או בשר? תשאירו בארון את קרש החיתוך ובמקביל תכירו שיטת חיתוך מדהימה, מהירה ונוחה (ישר לצלחת). Smart Cutter מצויד בלהב סכין עשוי מפלדת אל-חלד איכותית. קבלו הצצה!


מפתיע ומרשים - פח אשפה מתכווץ: לא תמיד צריכים פח אשפה גדול? תכירו פח אשפה שאינו תופס מקום מיותר - מתכווץ יותר מ 60% מגודלו המקורי! מה עוד? נתלה על דלתות ומגירות, אטום הרמטית וכולל תופסן חכם שמונע תזוזה של שקיות. מחפשים חידוש נוסף בתחום הפחים? קבלו פח סנסור אוטומטי חכם מבית EKO. יותר אין צורך לגעת או להתכופף, וזאת הודות למנגנון פתיחה שנתמך בחיישנים.


יש לכולללם - מתקן לאפיית פיצות: משפחה גדולה, או פשוט אוהבים לארח? הכירו מתקן גאוני אך פשוט להפליא שמאפשר לאפות בו זמנית 4 מגשי פיצה. גאוני כבר אמרנו?! מה לגבי אחסון? גם על זה חשבו פה – תופס נפח מינימלי, יודע להתקפל!


גריל בתנאים ביתיים: קבלו גריל ביתי ללא עשן מבית החברה הידועה פוד אפיל. מדובר בגריל שכולל כ-8 תכניות בישול במכשיר אחד. כולל טיגון באוויר, צלייה, ייבוש, צלייה קצרה, אפייה, פיצה וגריל וידני. מוזמנים לעשות על הגריל (בתוך הבית) 6 סטייקים, פיצה, עוף שלם צלוי ועוד. אז אם אין מרפסת, או אם בדיוק גשום וקר בחוץ, קבלו מענה ביתי שמייצר תוצאות טעימות ובריאות במיוחד!


הכי פשוט ומתקדם - תנור דיגיטלי לבישול באוויר חם: מחפשים דרך בריאה להכין עופות, בשרים, צ'יפס קריספי ושאר מאפים מדויקים? קבלו תנור דיגיטלי שמעניק שליטה מלאה, ומציע 8 תכניות פעולה. כולל ייבוש, טיגון עמוק, צלייה, אפייה ועוד. נשמע מושלם? כנסו לבחון את המפרט המלא!


ללא פשרות - מכונת אספרסו ניידת: אנשים של אספרסו? לא מתפשרים על איכות הקפה? נמצאים הרבה בדרכים? בדיוק עבור אנשים כמותכם הומצאה מכונת אספרסו ניידת! אז אם אתם בעצמכם, או אדם אהוב, פריקים של קפה איכותי, תשמחו לדעת שבזה הרגע מצאתם את המתנה המושלמת!


בריא ונגיש - סיר אידוי במיקרוגל: קבלו טכנולוגיה חדשנית לאידוי ירקות, חזה עוף ודגים. אם במיקרוגל ואם על הגז. פעולה פשוטה וסופר מהירה. המוצר עשוי סיליקון איכותי ועמיד בחום של עד 230 מעלות, חייבים לנסות!


אתם חייבים את זה למטבח שלכם!


כפי שניתן לראות, החידושים האחרונים בתחום אינם חייבים להיות יקרים או מאוד מתוחכמים, אלא לפעמים מספיק מענה מדיוק צורך שהופך את סך הפעולה להרבה יותר מלהיבה.


אז בין אם מחפשים פתרון חכם עבור מטבח מאורגן, בישול פשוט, מענה בריא, או חידוש יצירתי, מוזמנים לעבור על ההיצע העשיר שבחרנו בקפידה, ועל הדרך ליהנות משירותי משלוח מהירים וממחירים חסרי מתחרים - מוזמנים לבדוק אותנו!