טוען. אנא המתן...

זהירות - סכנת התמכרות! כורסאות הטלוויזיה שלנו..

מאת: חן בן צבי

אומנם אני ממש אוהבת לטייל בטבע ותמיד יש לי בצד ספר שאני "בדיוק באמצע שלו", אבל גם אני כמו רוב האנשים אוהבת לרבוץ מול הטלוויזיה ולראות סדרה שמאפשרת לקחת הפסקה מהשגרה, וגם לי כמו לרוב האנשים יש את הריטואל הפרטי שלי: שעה קבועה ביום, משהו טעים בצד וכמובן כרבולית חמימה ונעימה.


מזדהים?


אני בטוחה שגם לכם יש את שגרת הטלוויזיה שלכם. שורה של חוקי מסך והעדפות אישיות, ואני גם מנחשת שאם אתם הורים לילדים, אתם "לא מרשים" לאכול ליד הטלוויזיה (אבל לא באמת מקפידים) ובטח שלא מרשים לראות יותר משעתיים ביום (ושוב, לא ממש מקפידים).. וזה ממש בסדר, במקרה הזה צרת רבים בהחלט חצי נחמה..


עם זאת, אם יש משהו אחד שמאחד בין כולנו, זהו בהחלט הרצון לצפות בנוחות, וכאן אני מדברת על כורסאות טלוויזיה סופר מפנקות.


רק חסר שהכורסה תכסה בשמיכה

אם פעם אנשים הסתפקו במערכת ישיבה, הרי שכיום כל העולם שעוסק בעיצוב ונוחות משתמש חווה קפיצה משמעותית, כך מי שמחפש טלוויזיה או כורסת טלוויזיה, עתיד למצוא את עצמו מתלבט בין אינספור אפשרויות. מחפשים טלוויזיה? מהר מאוד תלמדו על חיבור רשת WIFI מובנה, שיתוף תכנים מהנייד, רזולוציות מטורפות, מערכות הפעלה מתקדמות, חיבורי רשת חכמים ועוד, כאשר גם בתחום הכורסאות מחכות לנו הפתעות.


כיום לא רק שהכורסה יודעת להציע ריקליינר נשלף (אפשרות לשלוט בזווית הישיבה), ריפודים עבים, מבחר מרשים של טקסטורות ואף כיס ייעודי לעיתון, אלא שגם ניתן למצוא כורסה שתוך כדי רביצה מפעילה מערכת של עיסויים מקצועיים, כך שרק חסר שהיא גם תגיש לנו פופקורן, תעמעם את האורות ותשכיב את הילדים לישון..


ומה עם המחיר?

מחפשים כורסת טלוויזיה מפנקת - חושבים שהגיע הזמן לראות את הסדרה היומית בתנאים של מלון 5 כוכבים לצד שירותי מסז' מקצועיים? אתם בהחלט צודקים! הטכנולוגיות מפותחות ואילו המחירים מפתים.


סקרנים לדעת מהו מחיר הגיוני? ובכן אנחנו בקופונופש שופ מציעים לכם כורסאות טלוויזיה סופר מתקדמות במחירים סופר מיוחדים. יש לנו כורסת טלוויזיה משולבת עם מסז' ב-899 ש"ח ויש לנו ב-1,499 ש"ח, כלומר רמה מאוד גבוהה במחירים שווים במיוחד!


מבלי לקבוע תור ומבלי לשלם - מסז' אצלכם בסלון!

אמרנו מסז' ועל כן נעצור להרחיב. ובכן אולי תידהמו לגלות, אך כיום כורסת טלוויזיה (ואף זו שאנחנו בקופונופש שופ מציעים) משלבת 5 סוגי מסז' איכותיים, כולל פולסים, רטט, מצב גלים, מצב אוטומט ומצב רגיל, כאשר העיסוי פועל בכמה אזורים, בהתאם להעדפה אישית.


יכולים ליהנות ממסז' באזור של הגב העליון, הגב התחתון, בירכיים וברגליים. מה עוד? ניתן להשיג את הספות בכמה צבעים וחלקן אפילו מציעות אופציית חימום – הכי כיף כשבחוץ קר וגשום!


נשמע מושלם? ובכן לא הכול ורוד, וכאן אני מדברת על ההיתכנות להירדם מול הטלוויזיה ולהתמכר, כך שאם אתם גם ככה צורכים יותר מדי טלוויזיה, אני לרגע לא מציעה לוותר, אך כן להגביל את עצמכם, או פשוט מראש לשבת עם ספר, תשבץ, או עיתון.


כורסת טלוויזיה חדשה - סיבה למסיבה!

לא חשבתם לרכוש כורסת טלוויזיה חדשה? תמיד ניתן לראות בכך פתרון מעולה כמתנה מבטיחה עבור בן/ת הזוג, ותמיד ניתן להעביר את הכורסה הישנה לחדר האורחים (או למסור לאחד השכנים), כך שזוכים להתחדש עם רהיט שווה ומרגש.


בדיוק מחפשים כורסת טלוויזיה, אך כרגע מוותרים על האפשרות של מסז' מובנה? החלטה שלכם - מוזמנים לבחון את ההיצע המרשים שלנו: יש לנו כורסת ישיבה אלגנטית שתשתלב נהדר בכל נישה מעוצבת, יש לנו כורסה מודרנית שיודעת להיפתח למיטה, ויש לנו כורסת שזלון בעלת רגלי מתכת מעוצבות – גם פריט מרשים וגם פריט נוח ומאוד פרקטי (ריפוד קטיפתי שנחשב מאוד קל לניקוי).


שורה תחתונה?

חשוב שהמרחב בסלון יהיה מרשים, מחבק ומפנק. כבר תקופה שחושבים להחליף או להוסיף? תעברו על האפשרויות שלנו, תתרשמו מהאיכות ותרוויחו מהמחירים המעולים שהשגנו במיוחד עבורכם!