טוען. אנא המתן...

ג'ונגל כיף בית זרע - חוויה מעולה לכל המשפחה

מאת: חן בן צבי

במציאות של ימינו בילוי משפחתי הוא אי של שפיות. חוויה שמזכירה לכולנו מה חשוב באמת ובו זמנית מעניקה מרווח נשימה לצד תקווה גדולה. כבר תקופה ארוכה שאני ומשפחתי לא יצאנו לאטרקציה משמעותית. יצא לנו ללקט פטריות, להיות בביקור משפחתי ואפילו בים, אבל לא הרבה מעבר, ולכן כששמענו שלא רחוק מאתנו ניתן לבלות זמן איכות משפחתי במיני ג'ונגל פראי, בו גם ניתן ללטף חיות, גם לחוות יער טרופי וגם פשוט לשבת לקפה בזמן שהילדים מסתובבים בסמוך אלינו, מיהרנו לרכוש כרטיסים (מוזלים כמובן) והתייצבנו בשבת הראשונה שהתאפשרה.


יצאנו לדרך..


בשעה 10 בבוקר התייצבנו, ישר עם פתיחת השערים (ככה זה שהילדים ערים משעה 6 וחצי בבוקר), אם כי לא לפני שעצרנו לשוקו חם בפינה קסומה שמצאנו על גדת נהר הירדן (ממש בסמוך לבית זרע).


איך שהגענו הילדים נדלקו, עברו בהתרגשות בין פינה אחת לשנייה, ואנחנו אחריהם. ראינו תוכים מדברים, השתהינו בפינת ליטוף קסומה בה פגשנו ארנבות, אפרוחים, עזים ואפילו נחשים מיוחדים. התרשמנו מהשרקנים, התלהבנו לצלם לטאות ענק (הקטן הסביר עם המון חשיבות עצמית על כך שאנחנו עומדים מול אבולוציה של דינוזאורים..), ניסינו לנחש בני כמה הצבים הגדולים (והחלטנו שכולנו צודקים), עצרנו להפסקה בפינת הקופים שהיו ממש חמודים ופעלתנים, ניסינו לנחש איך קוראים לחיה חביבה במיוחד ובעלת אף ארוך במיוחד (הסתבר שזה היה חוטמן כמובן), והיינו בשוק לגלות עד כמה דורבן היא חיה גדולה וסופר חיננית.


לאחר שעברנו בין מתחם אחד לשני, עצרנו לנוח, אם כי לא הילדים. הגדולים לא ויתרו על פינת המתנפחים, והקט קט שלנו ממש נהנה בפינת הג'ימבורי, בה הוא חבר למספר קטקטים נוספים למשחק רגוע ונעים.


מה איתנו ההורים? עצרנו במזנון והזמנו את הקפה השני של הבוקר. אומנם עכשיו כבר חורף, ואצלנו בצפון כבר קר, אך באותו שבת היה בגליל התחתון חם ונעים, כך ששמחנו לגלות שמחכות לנו מבחר פינות ישיבה מוצלות ומזמינות.


לאחר שנחנו (מי יותר ומי פחות) הילדים חזרו לפינת הליטוף, כאשר הפעם הם גם האכילו חלק מהחיות – אטרקציה מקסימה בפני עצמה. עם בכל זאת לא די, הילדים שכנעו אותנו לחזור בשנית למתחם הקופים, והאמת שאני יכולה להבין אותם. המבחר מרשים והמפגש עם השובבים האתלטים בהחלט מעלה חיוך.


מבלי ששמנו לב חלפו להם שעתיים שלמות. חזרנו לדוכן האוכל ווידאנו שאנחנו לא עושים את הדרך חזרה הביתה רעבים, וזו בהחלט הייתה החלטה מושכלת. איך שהנענו והתחלנו להצפין, שלושת הילדים נרדמו, בכל זאת עברה עליהם חוויה מלאת צבע ועניין. שורה תחתונה? ג'ונגל כיף בית זרע מציע חוויה סופר מהנה לכל המשפחה!


דגשים משתלמים במיוחד

חושבים להגיע? כאן תמצאו מידע מלא, כולל המחירים המיוחדים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים, אם כי חשוב לי לצרף מספר דגשים משלי:


• ניתן להעביר במקום חוגים וימי הולדת סופר מושקעים ומיוחדים, כנסו לכאן עבור מחירים מוזלים.

• בימי ראשון ורביעי המקום סגור.

• הילד מתחת לגיל שנתיים? הכניסה בחינם!

• בקיץ ניתן ליהנות גם ממשטחים שמשפריצים מים (אושר גדול).

• יש מתנפחים מושקעים, אם כי האטרקציה תלויה במזג האוויר.

• אם רוצים להאריך את הטיול המשפחתי, ניתן לשלב טיול שטח בנהיגה עצמית - חייגו 054-6769404 עבור פרטים נוספים.

• לא ניתן לעשות על האש, אך כן לשבת בפינה מוצלת עם כריכים וחטיפים שמביאים מהבית.

• עבור מפונים מחכים מחירי כניסה מיוחדים – 20 ש"ח בלבד!!

• אם רוכשים כרטיסים דרך האתר (האתר הזה - קופנופש פלוס) זוכים בלמעלה מ20% הנחה, כאשר בין היתר ניתן למצוא כרטיסים משולבים במחירים משתלמים. מוזמנים לשלב את הכניסה למתחם עם פינת יצירה, עם קיר טיפוס, עם טיול ברכב שטח, או עם כניסה לחמת גדר- תבחרו את השילוב הרצוי מבחינתכם ותרוויחו בגדול!


המלצה מכל הלב

שורה תחתונה? כיף לדעת שיש קרוב לבית מקומות כמו ג'ונגל כיף. מקום מושקע ומקסים שמפגיש את המשפחה עם הטבע, מעניק ערך מוסף, לא מצריך הוצאה גדולה, חושב על הפרטים הקטנים של החוויה הגדולה ונמצא באזור מוקף נופים מעצימים של ארצנו האהובה. ממליצה מכל הלב!