טוען. אנא המתן...

קופונופש פלוס - עוזרים לכם לשמור על כושר!

מאת: חן בן צבי

ממש כמו שיש אנשים של מלוחים ואנשים של מתוקים, כך יש אנשים של כושר ואנשים שהם פחות בעניין, אך כאן גם ניתן למצוא סקאלה נוספת.. אנשים שמוכנים לעשות כושר, אך בתנאים שלהם.


יש כאלו שלא יכולים לעשות כושר ליד אנשים אחרים, יש כאלו שחייבים מסגרת שתיתן להם משמעת, יש כאלו שמוכנים רק כל עוד מדובר בפעילות קצרה וכן הלאה..


מה איתכם? רוב הסיכויים שאתם אי שם על הסקאלה, כלומר לא פוסלים, אך יש לכם תנאים מקדימים, וכאן אני מציעה שכל אחד יעצור לרגע את השגרה ויענה על 2 שאלות חשובות:

1. מה יגרום לך לעשות יותר כושר?

2. בהנחה והתנאים מתקיימים, מתי מתחילים?


עתה לאחר שאתם יודעים מה עשוי להניע אותכם לעסוק בפעילות כה חשובה (פיזית וכמובן שגם נפשית), רק נותר להבין כיצד מייצרים את התנאים הרצויים, וכיוון שאנחנו בקופונופש פלוס פיתחנו קטגוריה ייעודית בתחום הספורט, אנחנו מזמינים אותכם להכיר מבחר אלמנטים רלוונטיים, בתקווה שתיהנו מהמחירים המיוחדים שלנו ועל הדרך תעלו על הדרך הנכונה - תיכנסו לכושר!


הצצה ראשונית לקטגוריית הכושר שלנו:


פריטים משלימים: בקטגוריית פריטים משלימים, אנחנו מדברים על ביגוד והנעלה, אך גם הרבה מעבר. אלו יכולות להיות נעלי ריצה וחולצות אימון איכותיות, זו יכולה להיות מסכת שנורקל וזה אפילו יכול להיות בקבוק ספורט מתקדם, מתלה אופניים, שעון ספורט חכם, אוזניות בלוטות', או משקל שמסייע לעקוב אחר אחוזי שומן ומסת שריר.


מתקני כושר ביתיים: מעדיפים להתעמל בבית? תשמחו לדעת שאצלנו בקופונופש פלוס אתם יכולים להשיג ספת כושר, משקולת קטלבל, מדרגת אירובי, מסלול ריצה מתקפל, סטפר רב תכליתי, אופני כושר ועוד.


מתקני כושר לילדים: רוצים לגרום לילדים להתחיל להיכנס לכושר? עם המכשירים הנכונים אתם תגלו שהמשימה פשוטה ואף מהנה. מוזמנים למצוא אצלנו מוט מתח, שולחן פינג פונג, טרמפולינה, מולטי טריינר, מתקן מסלול נינג'ה ביתי, כדור יוגה, שולחן סנוקר, שולחן הוקי אוויר, לוח סל לתלייה וכמובן מסכת שנורקל מקצועית.


לאחר האימון: אין כמו תחושת האופוריה שמציפה בתום האימון, אך גם עם שרירים תפוסים נדרש להתמודד, ולכן תשמחו לדעת שגם על זה חשבנו! מה אנחנו מציעים? כרית עיסוי שיאצו עמוק עבור אזור הגב הצוואר והרגליים, אקדח עיסוי מקצועי בעל 4 ראשים לבחירה (לכל שרירי הגוף), מכשיר עיסוי ידני שבסה"כ עולה 25 ש"ח ועוד.


מכשירי כושר עבור המרחב החיצוני: חושבים על ספורט אתגרי בים? מוזמנים לבחון אצלנו מבחר קיאקים וסאפ מקצועיים. רוצים להניח לרכב ולהתחיל להיות יותר פעילים? גם אופניים חשמליים תמצאו אצלנו ואפילו סט כושר במבצע שניתן לקחת בנוחות לכל נקודה רצויה, כך שתוכלו להתאמן בפארק, בחוף הים, אל מול הזריחה וכדומה - הבנתם את הרעיון..


זריקת מוטיבציה

נשמע טוב? עכשיו רק צריך למצוא את הכוח המניע שיגרום להתחיל, או אפילו יותר טוב – להמשיך להתעמל, וכיוון שאנחנו מכירים מקרוב את הקושי, אספנו 5 טיפים שהם באמת נחשבים יעילים:

1. כשאתם עושים פעילות ספורטיבית, אתם נותנים דוגמה חיובית לילדים.

2. מחקרים מראים שאנשים שמקפידים לעשות כושר, פחות רואים רופאים.

3. תגדירו לעצמכם מטרות ריאליות, ובכל חצי שנה תמתחו אותן מעט.

4. תגדירו זמן ותדירות מדויקת עבור הפעילות הגופנית.

5. תתחייבו ואל תרשו לעצמכם להמציא תירוצים.


מתחילים לנוע!

מה עכשיו? מתחילים לנוע קדימה - לקבל החלטות מניעות, להשלים ציוד כושר חסר ולהתרגש לקראת האימון הקרוב. מה איתנו? אם לסגור עבורכם עסקאות שוות ולתפור את הארץ עם הסחורה שהזמנתם נחשב ככושר, אז אנחנו לגמרי בסדר :)!