טוען. אנא המתן...

יום ספא עם אמא - אתן חייבות לנסות!

מאת: חן בן צבי


לכל אחת יש את היחסים המיוחדים שלה עם אמא..

יש את האמא שמתקשרת לפחות פעם ביום,

יש את הבת שמחפשת קשר עם אמא רק כשהיא צריכה בייביסיטר,

יש את האמא והבת שהן החברות הכי טובות,

יש את האמא והבת שמגלות אחת את השנייה רק לאחר שהבת הופכת לאמא והאמא הופכת לסבתא,

כל משפחה והסיפור הפרטי שלה..


קשר שאין שני לו

גם אם בשגרה לא תמיד הכול מושלם, תמיד יש רצון להשקיע באותו קשר מיוחד שבין אם לבת, וכאן אני מציעה לצאת ליום בילוי משותף שתמיד כיף ומרגש מחדש, ואם ניסיתן, אתן כבר יודעות על מה אני מדברת - יום ספא לאם ולבת.


טיפול ספא לאם ולבת הוא קודם כל מהנה, אך חשוב מכך מקרב. הכי כיף להתעדכן ולשתף אחת את השנייה כשהכול מסביב רגוע ונעים. הכי כיף לאכול ביחד בראנצ' לאחר שהשרירים שוחררו והנפש קיבלה הפוגה, והכי מחבר לדעת שבחרתן אחת בשנייה כדי ליהנות ביחד זמן איכות.


בראנצ' עיסוי ושופינג - נשמע טוב?!

אז כיצד נראה יום בילוי משותף בספא לאם ולבת? ובכן כל ספא והחבילה שלו, אך בגדול נאמר שאתן בהחלט יכולות לצפות לתרחיש הבא:


ארוחת בוקר מפנקת בלובי של המלון, טיפול של 50 דק' בשיטה הרצויה, טבילה בג'קוזי לצד כוס קאווה קרה וצלחת של פירות עונתיים. יותר מזה? תמיד ניתן לשלב שופינג ובית קפה, ולכן נמליץ לקבוע את הספא במיקום שאתן אוהבות לבקר.


מה אנחנו עוד ממליצים? להגיע רבע שעה מראש כך שלא תהיו לחוצות, תתנקו כמה שיותר מהניידים (תודיעו בעבודה שאתן חולות), תשקיעו במראה כך שתרגישו טוב עם עצמכן במהלך כל היום, תגיעו עם בגדים נוחים עבור הסתובבות, אם יש ביניכן מתיחות מסוימת תנצלו את ההזדמנות כדי ללבן את הדברים בצורה נעימה, אל תשכחו לארוז אקססוריז משלימים (כמו בגד ים ותשבץ שתוכלו לפתור ביחד ליד הבריכה) ותוודאו מראש אם הטיפול ניתן באותו המתחם, או בשני מתחמים נפרדים, בהתאם להעדפה אישית כמובן.


כאן ראוי לחדד שהעובדה שמגיעים ליום הכיף ביחד, אינה אומרת שאתן חייבות לקבל בדיוק את אותו טיפול, אלא מומלץ לנצל את ההזדמנות כך שכל אחת תיהנה בהתאם להעדפה אישית (עיסוי קצוות, ארומתרפיה, אבנים חמות...).


מי משלמת?

עכשיו לאחר שהסברנו מה מוטב לארגן מראש ועד כמה מדובר בחוויה מגבשת, רק נותר לציין שחשוב לבחור בספא איכותי ושכיף להשיג את החבילה הרצויה במחיר שווה במיוחד, ממש כפי שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים. לצורך הדוגמה מוזמנות ליהנות מחבילת ספא מפנקת בספא אוליב גלבוע, ברשת שר ספא, בספא צ'אנג מיי מסאג' ועוד (היכנסו להציץ!).


אז.. מי משלמת?


יש את האימהות שתמיד מחפשות להזמין את הבת על חשבונן, ומנגד יש את הבנות שרק מחפשות כיצד הן יכולות לפנק את האם, והאמת היא שכל האפשרויות מבורכות, אך אם יש יום הולדת של אחת מכן ברקע, תמיד ניתן להחליט שמדובר במתנת יום הולדת ובכך לסגור את הפינה, ואף באופן שבו גם אתן מרוויחות.


המלצה אחרונה

לבסוף נקנח עם המלצה, והיא לבקש מהמלצרית, מהמעסה, או מהפקיד בקבלה לצלם אתכן ביחד. מדובר בזיכרון סופר מיוחד שתמיד תשמחו לחזור אליו ואפילו לשחזר, עובדה שמובילה לטיפ האחרון - אם יום ספא ביחד עם אמא קוסם לכן, תהפכו את זה לשגרה. תקבעו שבכל יום הולדת של אחת מכן אתן יוצאות להתפנק ביחד בספא. תודו לי בהמשך.. :)