טוען. אנא המתן...

מה קורה לגוף בעת ביקור בספא? אתם עומדים להיות מופתעים..

מאת: חן בן צבי

ביקור בספא הוא הוא אחת מהחוויות היותר מהנות ומפנקות שניתן לחשוב עליהן, אך אם מחפשים תירוץ להפסיק לשחק על המחשבה ולקבוע תור כבר השבוע, תשמחו לדעת שביקור בספא אינו רק מעלה חיוך לכמה רגעים, אלא ממש טורם בצורה משמעותית לבריאות הגופנית והנפשית.

אז מה באמת קורה לגוף בזמן שנהנים מהחיים הטובים בספא איכותי? הרשו לנו להפתיע אותכם!


תחושת רוגע

מכירים את זה שמיד עם הכניסה לספא חשים תחושת רוגע והרפיה? ובכן זה לא רק בראש שלנו, אלא יש לכך סיבה מדעית. טיפולי ספא מעודדים שחרור של הורמוני אנדורפינים שידועים כ"הורמוני האושר". אלו מסייעים להפחית מתח, כאב ואפילו חרדה, כך שכל זאת ביחד משפר פלאים את מצב הרוח.


תחושת חיוניות

לאחר שהבנו מה גורם לנו לחייך, נעבור לציין שפעולת העיסוי מסייעת לשחרר שרירים תפוסים, לשפר את זרימת הדם, לטפל בכאבי ראש ולהקל על בעיות מפרקים. כל זאת ביחד גם תומך במערכת החיסון ומהווה חלק משמעותי בהקלה על כאבים מטרידים, כך שבתום הטיפול חשים הרבה יותר חיוניים ונמרצים, ואף לאורך זמן.


תמיכה בביטחון העצמי

מכירים את זה שאחרי תספורת מרגישים מחודשים? אותו הדבר עם טיפול בספא! טיפולי ספא מסייעים להתנתק מהמולת היום יום, כך שזוכים לקחת זמן איכות פרטי (או זוגי). מעבר לכך, עצם הידיעה שעצרנו את השגרה רק כדי לפנק את עצמנו, מעלה את הערך שלנו מול עצמנו, ובכך אנו גם תומכים בביטחון העצמי.


זיהוי וטיפול בבעיות

כל עוד הולכים לספא מקצועי, על הדרך זוכים להשיג אבחון משלים, וזאת כיוון שעיסוי מסייע לאתר קשיים ובעיות פיזיות ונפשיות, כך שבין היתר זוכים להיות ערניים ולשפר את איכות החיים.

לצורך הדוגמה נציין שטיפולי ספא עשויים לסייע לאנשים שסובלים מכאבי פרקים, שרירים תפוסים, גודש באף, דלקות במפרקים, סטרס נפשי ועוד, כך שאפשרי לאתר בעיות ובמקביל להתאים בין בעיה קיימת לבין סוג הטיפול.


זמן איכות

בילוי בספא הוא זמן מיוחד בו אין הסחות דעת. אין שיחות מהעבודה, אין מטלות בית, אין שיחות חולין וכדומה. אין שום דבר מלבד אווירה נעימה לצד מגע חיוני ומרגיע, משמע מדובר בהזדמנות מופלאה להתנתק מהסובב ובמקביל להתחבר לעצמנו.


מסייעים למי שמבקש לשמח אתכם

עכשיו לאחר שציינו שלל סיבות רפואיות, נציין סיבה אחת נוספת. סיבה שונה אך לא פחות חשובה, וכאן אנחנו מדברים על המתנה המושלמת! שנסביר? ובכן אם יש ברקע אירוע שגורם לאדם שאתם יקרים לו לשבור את הראש כיצד לפנק ולהשקיע בכם, פשוט תעזרו לו! תשלחו לו את הקישור הזה (מבחר מכוני ספא מובילים במחירים המצוינים של קופונופש פלוס) והוא כבר יבין את הרמז (ויעריך את העזרה) :)


השתכנעתם? כך תבחרו את הספא הנכון עבורכם!

קיבלתם את ה"תירוץ" שחיפשתם? קבלנו מאתנו מתנה: 5 טיפים שווים עבור בחירת הספא המושלם נקודתית עבורכם:


1. ראשית מיקום! רוצים להפוך את יום הספא לטיול? תבחרו באזור שאתם אוהבים לבקר.

2. תבדקו היטב אלו שירותים מוצעים, כי מעבר לעיסוי שוודי, גם ניתן ליהנות מרפלקסולוגיה, חמאם טורקי, טיפול באבנים חמות ועוד.

3. תבחנו מה המחיר כולל. לא פעם העיסוי כולל כניסה לג'קוזי, כוס שמפניה, כיבוד ועוד.

4. מגיעים כזוג? תבדקו מהי המשמעות מבחינת סך החוויה.

5. תקראו חוות דעת עדכניות.


השילוב המושלם: רצון + תירוץ + הנחה

לסיכום נציין שיום ספא אינו רק יום של כיף, אלא מדובר בהרבה יותר מכך. בילוי בספא חשוב לנו בריאותית, מסייע לשחרר מתחים, מטפל נקודתית בשורה של בעיות, תמיד מהווה רעיון מוצלח כמתנה וכבונוס.. גם עשוי לרענן את הקשר הזוגי שלכם..


אז בין אם מתלבטים בין ספא בגליל, לבין ספא בירושלים או בת"א, מוזמנים ליהנות מהמחירים המדהימים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים.


תפרגנו לעצמכם - במיוחד עכשיו כשהבנתם עד כמה זה חשוב :)