טוען. אנא המתן...

רשת טיליה: הסוד לחיים בריאים ומשוחררים

מאת: חן בן צבי

בעידן הנוכחי בו ריצה אינה משקפת אורח חיים בריא, אלא סטייט אוף מיינד שבו מתזזים בין עבודה, משפחה ואינספור מטלות, קל לשכוח את הדבר החשוב ביותר: אנחנו.


הגוף והנפש מחוברים ומהווים שותפים שווים למסע, או יותר נכון שותפים שווים למרוץ הזה שבו אנו חיים, ולכן נדרש מדי פעם לעצור ולהעניק לעצמנו תשומת לב ראויה, ואם נבחר במטאפורה של הנר, נציין שממש כמו נר שבקושי דולק בקצה, כך אנו נוטים להתמקד בצרכים חיצוניים, תוך הזנחת האור הפנימי, ולא צריך להכביר במילים עד כמה התפיסה הזו אינה בריאה.


רשת קליניקות לטיפולי רפואה משלימה

תחושת מיצוי, חרדה, עייפות כרונית, כאבי גב, קשיי שינה ועוד – אלו הן רק חלק מהתופעות שמעידות על כך שהגיע הזמן להאט, להקשיב ולטפל.


טיפול הוא לא מותרות, אלא הכרח חיוני שמגיע לכולם, אם כי כאן נחדד שבעוד שהצורך כללי, הטיפול נדרש להיות פרטני, תוך התחשבות בגורמים גנטיים, פיזיים, רגשיים וסביבתיים, וכאן אתם מוזמנים להכיר את טיליה - רשת קליניקות לטיפולי רפואה משלימה.


התבלין הסודי - חיבור אישי

טיליה מהווה בית חם לרפואה משלימה, וידועה בהקפדתה היתרה בכל הנוגע לאפיון אישי ומקצועי. סך הצוות נבחר בקפידה, בהתאם לסל הכישורים המקצועיים, האישיות הייחודית והגישה הטיפולית.


הרשת מעניקה לסך המטפלים מפגשי העשרה לצד קורסי הכשרה, מתוך מטרה לשמור על רמה גבוהה. כל זאת ביחד מוביל לכדי חיבור אישי משמעותי בין המטפל למטופל, וכאן מצוי המפתח להצלחה הכה גדולה שמזוהה עם הרשת.


רפלקסולוגיה או אולי עיסוי ראש הודי

קבלו הצצה למכלול הטיפולים שמחכים לכם ברשת טיליה:


רפלקסולוגיה: טיפול במגוון בעיות גוף ונפש דרך כפות הרגליים.

דיקור סיני: איזון אנרגיה דרך נקודות ספציפיות, להקלה על כאבים ובעיות פיזיולוגיות.

טווינא: שיטת פיזיותרפיה סינית אשר משלבת בין לחץ ותנועה בנקודות אנרגיה. במקום מחטים הידיים והאצבעות נכנסות לפעולה.

שיאצו: מגע רפואי סיני אשר מתמקד במרידיאנים (ערוצי הגוף השונים), מסייע להזרים אנרגיה ולמנוע מחלות.

טיפולים לנשים בהריון: טיפול ייעודי בכל מערכות הגוף באמצעות דיקור סיני, רפלקסולוגיה, עיסוי, שיאצו ועוד.

מגוון עיסויים: עיסוי שוודי, עיסוי משולב, עיסוי תאילנדי (איתור שרירים ומפרקים מתוחים/כואבים לצד איתור הסיבה), עיסוי ראש הודי (הרפיה עמוקה והפגת מתח בחלקו העליון של הגוף), עיסוי רקמות עמוק (שחרור בשכבות השרירים והגדלת טווח התנועה) ועיסוי ראש הודי (הרפיה עמוקה והפגת מתח בחלקו העליון של הגוף).


כמה למה ואיפה

אז אם יצא לכם לחשוב בימים האחרונים על כך שהגיע הזמן לפנק את עצמכם בעיסוי תאילנדי, או אם בדיוק חוששים שלא חכם להמשיך להתעלם מהשרירים התפוסים, תשמחו לדעת שאנחנו בקופונופש פלוס סידרנו לכם דילים סופר שווים ברשת טיליה.


עד כמה שווים? בואו רק נגיד שהשגנו לכם 20% הנחה עבור עיסוי של 50 דק' (עיסוי לפי בחירתכם) שבין היתר כולל אבחון אישי, ועבור פגישת אבחון כף רגל + דיקור סיני של 40 דק', דרכנו תשלמו בסה"כ 159 ש"ח.


איפה כל זה קורה? בסניף הקרוב ביותר אליכם. יש שלושה סניפים בת"א ועוד אחד ברמת גן. רוצים לתאם הגעה? מציעים לשמור את המספר הזה: 072-3973807 תחת השם "טיליה - עיסוי מותאם אישית".


טיליה - הבית שלך לרפואה משלימה

אז..

אם רוצים לטפל בעצמכם, אך אוהבים לגוון בין מבחר טיפולים משלימים,

אם חשובה לכם הרמה של הטיפול ומבקשים להגיע למרכז רפואי שיש עליו אינספור המלצות חמות,

אם חשוב לכם החיבור האישי עם המטפל ולהרגיש שבאמת רואים אתכם,

בואו לגלות את טיליה, רשת שמעניקה לגוף ולנפש את תשומת הלב הראויה והנכונה, כי ברגע שתטפלו בעצמכם, תהיו במיטבכם.