טוען. אנא המתן...

ספא ביתי - פנקו את עצמכם מבלי לצאת מהבית!

מאת: חן בן צבי

מי מאתנו לא חולם על יום ספא מפנק? עיסוי מרגיע לצד אווירה נעימה... אבל מה לעשות שלא תמיד יש זמן להגיע לספא מקצועי?


בדיוק בשביל זה אספתי עבורכם 6 טיפים שווים (וברי ביצוע) שמלמדים כיצד לייצר בבית תנאים מפנקים של ספא איכותי. נשמע לכם מתאים ספא זמין מבלי לצאת מהבית? עקבו אחר הטיפים הבאים:

אווירה קורס מזורז ועוד:

אווירה

אווירה רגועה בקלות ניתן לייצר. קצת עמעום של אורות, כמה נרות ריחניים (או קטורת בעלת ניחוח אהוב), מעבירים את הנייד למצב שקט, מקדישים כמה דקות כדי לייצר מרחב מסודר שנעים לשהות בו וכמובן ששמים ברקע מוזיקה רגועה שעושה טוב על הלב.


תזמון

קודם כל חשוב שיהיה לכם שקט - זמן לעצמכם, כך שנדרש למצוא משבצת ביום שבה אין משימות או ילדים שגם רוצים להצטרף למסיבה... מה עושים? מכוונים לערב, לזמן שהילדים אצל חברים, או שחותכים מוקדם מהעבודה, בזמן שהילדים עדיין במסגרות. יש לכם ימי מחלה? הגיע הזמן לנצל אותם!


הכנות מקדימות + מתכון מתנה

תבחרו איזה טיפול רוצים ובהתאם תערכו קניות מתאימות.


הכי פשוט זה למלא אמבט עם מים חמים, שמנים ארומטיים ותוספות של מלחי אמבט ולעשות פילינג ביתי עם סוכר חום ושמן זית. רוצים מתכון? בבקשה:

מערבבים סוכר חום עם שמן שקדים/שמן זית/שמן קוקוס עד לכדי עיסה נוחה לעבודה ופשוט מעסים את עור הפנים בתנועות סיבוביות (ובעדינות). מה לאחר מכן? שוטפים עם מים חמימים!


קורס מזורז בעיסוי

מתכננים ליהנות מספא ביתי כזוג? לא ייאמן כמה הרבה אפשר ללמוד באמצעות מעט הכנה מקדימה. נניח שהחלטתם לעשות אחד לשנייה עיסוי בכפות הרגליים. במקרה זה רק נדרש להכין שמן עיסוי מתאים (או חמאת שיאה) ולזכור להתייחס ל3 אזורים:

1. קרסול

2. כרית כף הרגל

3. הזרת הקטנה

הרעיון הוא לעסות בתנועות סיבוביות ולהיות ערים לתגובה של הצד השני.


רוצים להתמקד באזור הכתפיים? במקרה הזה יש להתמקד ב-3 אזורים הבאים:

1. אזור הצוואר

2. הקרקפת האחורית שסמוכה לצוואר

3. האזור הפנימי של השכמות

גם כאן יש לפעול באמצעות תנועות סיבוביות, אם כי באמצעות לחיצות, ויש לשים לב כמה כוח משקיעים.


רוצים ממש להשקיע? תעשו שיעורי בית ותראו סרטון קצר ביוטיוב שמסביר בלייב לגבי מסאז' מקצועי.


תוספות מפנקות

תכינו מראש תה צמחים טעים, או לחלופין כוס יין, שימו בצד ספר טוב שכבר הרבה זמן רציתם לקרוא, תשלבו תרגילי נשימה ואם ניתן, תקבעו לעשות את כל התענוג הזה ביחד עם בן/ת זוג, או כל פרטנר אחר שכיף לכם לשהות במחיצתו.


סיבה למסיבה

נשמע מעולה ורק מחפשים סיבה למסיבה? העובדה שקמתם היום לא במיטבכם ועדיין הגעתם לעבודה היא בהחלט סיבה טובה, אך גם יש סיבות נוספות, ממש כמו יום ההולדת של בן הזוג, קידום בעבודה, יום חג, תחילתו של סופ"ש חדש, שביזות יום א' שצריכה זריקת עידוד וכדומה – תהיו יצירתיים ובעיקר תחליטו שמגיע לכם!


פעם בחודש?!

אז נכון שכל זה אינו מתחרה במסאז' מקצועי, אך ספא ביתי הרבה יותר זמין וזול, ואף עשוי להוות זמן איכות מדהים עם בן/ת הזוג. ההצעה שלי היא כזו: תקבלו החלטה שפעם בחודש נהנים מספא ביתי, ואם לא עומדים בזה פשוט מזמינים ספא מקצועי שקרוב אליכם, וכיוון שהמבחר באמת גדול והמחירים באמת שווים, רק נותר לנצל זאת - מוזמנים להציץ ולהתרשם!


שורה תחתונה? הבית זמין וספא תמיד נעים. פרגנו לעצמכם ותגלו עולם חדש, מרגיע ומקרב - מגיע לכם!