טוען. אנא המתן...

מחפשים מתנה לחובב קפה מושבע?! באנו לעזרת חבר!

מאת: חן בן צבי

יש לאדם אהוב יום הולדת ואתם יודעים עד כמה הוא מחובר לעולם הקפה? לכו על זה - תתמקדו במתנה שופעת שיק וקפאין!


גם מתנה שתמיד כיף לקבל וגם המבחר המרשים שיצרנו עבורכם כאן בקופונופש פלוס מאפשר לכם לדייק את הבחירה בצורה יעילה ומהנה.


נשמע כמו רעיון טוב?


הכנו לכם מדריך מקצועי שיעזור להתאים בצורה מרבית בין מקבל המתנה להיצע, כי אולי אנחנו לא מכירים את אותו אדם שעומד לקבל את המתנה, אך אנחנו כן מכירים את עולם הקפה מקרוב ואת ההיצע המגניב שמחכם לכם אצלנו. שנתחיל?!


תתחברו לטעמו האישי של איש היום הולדת

לאנשים יש נטייה להעניק מתנה לפי מה שהם היו שמחים לקבל, אך מדובר בטעות. עומדים לרכוש מתנה? תנסו להבין עד הסוף מה אותו אדם אוהב, ובמקרה הזה תנסו לחדד האם הוא אדם של קפה שחור, או של קפה הפוך איכותי. כך למשל ניתן לבחור בין מכונת קפה פילטר לבין ערכת קפה קומפקטית שמגיעה עם ערכת שש בש.


תחשבו על הדרך שבה אותו אדם אוהב לשתות קפה

זה הזמן לרדת רזולוציה - להגדיר האם אותו אדם שמבקשים לשמח אוהב לשתות קפה רק בבית, או גם בחוץ כשהוא בדרך לעבודה. האם הוא אוהב את טקס הכנת הקפה, או מבקש תוצאה כמה שיותר מהירה לצד מינימום התעסקות. כל זאת יוביל לידי החלטה האם לרכוש מטחנת קפה ידנית, או קפה טחון איכותי. האם להתמקד במכשיר חליטת קפה קר עבור הדרך, או במכונת קפה קפסולות.


תתייחסו לתקציב 

מתנות מתחום הקפה יכולות להיות יקרות, אך לא חסרות אפשרויות במחירים נוחים. מחפשים דוגמאות למתנות זולות, אך סופר מדליקות מעולם הקפה? קבלו 3 כיוונים:


מתנה בפחות מ-50 ש"ח: תשלבו בין ספל אקולוגי לקפה, לבין כוס קפוצ'ינו מגניבה - ותצרפו ברכה בסגנון הבא: "שיהיה לכם שנה מעולה ושבכול מקום תתחילו את היום עם קפה חם וטעים".

מתנה בפחות מ-90 ש"ח: מקינטה בילאטי עבור כוס אחת, בשילוב עם כוס נירוסטה בעלת דופן כפולה.

מתנה בפחות מ-120 ש"ח: מטחנת פולי קפה ידני בעיצוב רטרו.


ברכה אישית

בין אם בוחרים במתנה ב-50 ש"ח ובין אם בוחרים במתנה ב-500 ש"ח, אל תוותרו על אמירה אישית. מבקשים רעיונות? קבלו כמה:


• לחיי המון רגעי קפה משותפים..

• אוהבת אותך כמו שאני אוהבת את הקפה של הבוקר שלי..

• בפעם הבאה שתשתה קפה איכותי תזכור מי חשב עליך..

• המון שנים מאושרות מלאות בשמחה ובארומה טרייה של פולי קפה איכותיים.

• שתהיה מלא באנרגיה כמו כוס אספרסו, ומלא ברכות כמו חלב מוקצף.


סקירה מהירה

נשמע כמו כיוון טוב? אתם בהחלט צודקים, וכאן אתם מוזמנים למצוא את מבחר מוצרי הקפה המלא שלנו. מעדיפים לקבל ראשי פרקים? נציין שתמצאו אצלנו גם מכונות אספרסו וגם מבחר מרשים של מקינטה. גם מקציפי חלב וגם מטחנות קפה. גם מעמדים לקפסולות וגם מבחר קפסולות מובחרות. גם בקבוקים וכוסות תרמיים עבור קפה לדרך וגם מכונת אספרסו ניידת. גם מארזי מתנה של קפה לדרך וגם מארזים מדליקים של כוסות אספרסו.. או כפי שאמרנו כבר בהתחלה.. מוזמנים להציץ!


האותיות הקטנות..

ממש כמו שאתם מבקשים לשמח אדם אהוב עם מתנה ממריצה במיוחד, כך אנחנו בקופונופש פלוס מבקשים להציע לכם היצע מרשים ללא מתחרים. כל זאת מוביל אותנו לאגד מוצרים של החברות המובילות בתחום, להציע מחירים מעולים ואף להשקיע בשירותי משלוח מהירים, כך שגם אם היום הולדת בעוד שבוע ימים, אתם יכולים לסמוך עלינו.


מגיעים לכל מקום בארץ עם חיוך גדול וצוות אדיב שנמצא מאחורי הקלעים (וחובב אספרסו מושבע).

.