טוען. אנא המתן...

עומדים לסגור ספא? אל תשכחו לבדוק את הסעיפים הבאים!

מאת: חן בן צבי

בואו נדמיין לרגע, תזרמו איתי.. באמצע יום העבודה אתם מקבלים קופון מתנה ליום כיף בספא..


אני מנחשת שאם זה קורה, אתם מתלהבים וישר חושבים כמה נעים וכיף עומד להיות, ומתי אתם מתכוונים לנצל את ההטבה.


עם זאת, אם אתם אלו שעומדים לסגור לעצמכם פינוק בספא, יש כמה דברים שמוטב לעצור לבדוק, רגע לפני שמתחילים לדמיין עם מי מגיעים ומה עושים בהמשך היום, וכאן אני מדברת על "עשרת הדיברות" שתמיד רצוי לבדוק..


אז מה חשוב לברר ולוודא לפני שסוגרים? שמחים ששאלתם, הכנו לכם רשימה:


עשרת הדיברות שלנו!

1. רשימת צרכים ורצונות - כאשר יודעים מה מחפשים, הרבה יותר פשוט לצמצם אפשרויות, ולכן תנסו להגדיר מה בדיוק מחפשים. האם עיסוי מרגיע, טיפול פנים מרענן, חוויה זוגית רומנטית, סיוע רפואי, טיפול ספציפי שאוהבים (למשל טיפול באבנים חמות) וכדומה.


2. המלצות - תמיד מומלץ לקרוא ביקורות ולעבור על התמונות שבאתר. יודעים מה? יותר מזה.. אם מכירים מישהו שביקר לאחרונה באותו הספא, פשוט תשאלו אותו איך היה.


3. מיקום - ספא הוא לא "עוד" ביקור אצל נותן שירות, אלא חוויה אחת שלמה, כך שמאוד חשוב מהו המיקום. מצד אחד, ייתכן שתבקשו מיקום קרוב, כך שלא תבלו את הזמן בדרכים. מצד שני, מאוד יכול להיות שתעדיפו יעד רחוק שאתם אוהבים לבקר, כך שסך היום יהיה הרפתקה ויענה היטב על הרצון שלכם לשבור שגרה.


4. זמינות - מאוד יכול להיות שתמצאו אצלנו בקופונופש פלוס דיל מושלם, אך כל עוד מועדי הפתיחה אינם מתאימים, כל זה אינו שווה.


5. עיצוב פנים - ספא מוצלח צריך לדעת להכניס לאווירה מהרגע הראשון, כך שמלבד ריח, שמע ומגע, גם מאוד חשוב כיצד המקום מעוצב. מה אם כן עושים? נכנסים לאתר הבית ועוברים על תמונות, תוך התמקדות בעיצוב פנים.


6. אל תתביישו לשאול - הכול נראה מושלם? רגע לפני שסוגרים עסקה תעצרו להרים טלפון ותשאלו כל שאלה שעולה על דעתכם. צריכים הכוונה? ניתן לשאול אלו סוגי טיפול מוצעים, כמה זמן נמשך הטיפול, מהם המחירים, עם אלו שמנים עובדים, האם יש חנייה סמוכה בחינם, מהו הניסיון של אנשי המקצוע וכדומה.


7. תוספות - בין אם בוחרים בעיסוי שעובד על הרקמות הרכות ובין אם בוחרים ברפלקסולוגיה, תמיד כיף לדעת שמעבר לטיפול מקצועי גם מחכים פינוקים משלימים. ממש כמו חמאם טורקי, בריכה, סאונה יבשה, ג'קוזי, כוס יין וכדומה, כך שלעיתים שווה לשלם מעט יותר ובתמורה לקבל חוויה הרבה יותר מהודקת ועשירה.


8. בילוי זוגי - רוצים לבלות כזוג? תבחרו בספא שמתמקד בהוויה הזוגית. יש מקומות שיציעו לכם אופציה לשלב חדר מנוחה, בקבוק יין, טיפול אחד לצד השנייה ועוד.


9. הנחה - טיפול מקצועי בספא איכותי זה בהחלט כיף, אך טיפול מקצועי בספא איכותי שכרוך בהנחה שווה זה הרבה יותר כיף, כך שבוודאי תשמחו לדעת שאנחנו בקופונופש פלוס דאגנו לכם לשלל הנחות שוות (עד 41% הנחה)!


10. קירבה - רוצים שהבילוי בספא יהיה חלק מיום מושלם? תתקשרו ותבררו מה יש ליד, או פשוט תעשו מחקר קצר בגוגל. תבררו אלו מסעדות שוות, מתחמי קניות, נקודות תצפית, מוזיאונים, שווקים, מיצגים, מסלולים, יקבים וכדומה יש בקרבת מקום.


מרגישים שעכשיו אתם מוכנים לבחור פינוק אמתי לגוף ולנשמה? אנחנו גם חושבים - תיהנו :)