טוען. אנא המתן...

כל הסיבות לחפש ספא כמה שיותר רחוק

מאת: חן בן צבי

הבטן מתהפכת, הדופק מואץ ויש פרפרים מדגדגים בבטן. לא, זה לא רכבת הרים, אלא התחושה שמלווה אותי בכל פעם מחדש שבה אני נמצאת לקראת טיול שכולל אטרקציה מהנה.


אני אישית לא אוהבת לשבת מאחורי הגה, אך אין עבורי כמו נסיעה ארוכה ביחד עם בן זוגי, כאשר אני מראש יודעת שהמטרה היא ליהנות.


לא עבודה, לא מטלות - שום דבר מלבד הרפתקה נעימה, ופה אני עומדת לנסות לשכנע אתכם מדוע גם אם אתם גרים בליבה של העיר ת"א, בה ניתן להשיג הכול מהכול בקלות מעוררת קנאה, שווה לכם לקבוע תור לספא במקום רחוק, כזה שדורש להשיג בייביסיטר לילדים, לקחת יום חופש שלם מהעבודה, לקום השכם בבוקר ופשוט להיכנס לרכב.


כדי לחבר למהות של הטענה שלי, אזכיר את הסיטואציה שבה ילדים אוהבים לדבר על מתנת יום ההולדת כחצי שנה לפני היום הגדול, ואת הסיטואציה שבה מזמינים כרטיס טיסה לעוד כמה חודשים, אך כבר מאותו הרגע מתחילים לדמיין כמה כיף עומד להיות.


הנקודה היא שככול שהציפייה המקדימה יותר גדולה, כך הרבה פעמים ההנאה יותר גדולה, או יותר נכון זוכה להתפרס על פני יותר זמן, וזה בדיוק מה שקורה כאשר בוחרים להזמין ספא מפנק שדורש יותר משעה וחצי של נסיעה.


לא רק שנהנים מנופים מרעננים, אלא גם מגיעים ליעדים שטרם ביקרתם בהם, פוגשים אנשים חדשים, מוצאים על הדרך מסעדות מפתיעות, מרוויחים זמן איכות עם הפרטנר הרצוי, זוכים לשבור את השגרה בצורה מרשימה (ושאינה מתאפסת במהירות מעצבנת בתום כמה דקות של טיפול), ובכלל התחושה הכללית היא של מיני חופשה, וזאת גם אם יוצאים וחוזרים באותו היום.


אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!

כפי שהשכיל לנסח זאת ד"ר סוס, "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים", ואני מוסיפה שהרבה פעמים הלא מוכר והדרך הם חלק משמעותי מסך החוויה.


אומנם אין זה אומר שניתן או נכון לבחור בכל ספא אקראי, וכמובן שחשוב לוודא שאותו ספא יהיה איכותי, מקצועי, מעוצב ומפנק, אך עצם הדרך שעושים לקראת הדבר עצמו בהחלט מהווה נקודת פתיחה מבטיחה.


אז נכון שלא מתאפשר לעשות זאת כל יום, אך פה טמון החלק המשלים של היתרון הגדול – היכולת לצאת לקראת הרפתקה מיוחדת!


מה אני מנסה לומר? שאם בדיוק מחפשים מתנה מיוחדת לבן/ת הזוג, או אם פתאום התפנה יום חופש ומבקשים לנצלו בצורה מהנה, הרשו לי להציג בפניכם 2 אפשרויות קסומות שמחכות עבור כל אותם אנשים שלא זוכים לגור בצפון הרחוק באופן יומיומי:


חבילת ספא מפנקת ב"אחוזת אסיינדה ביער"

אי שם במעלות תרשיחא, בסמוך לכפר ורדים, ממש בתוך "מלון אסיינדה ביער", מחכה לכם חבילת ספא שווה במיוחד. מעבר לאזור שהוא חלומי ומעניק תחושה של חו"ל, אנחנו בקופונופש פלוס תפרנו לכם דיל מפנק, וכן אנחנו מדברים לא רק על עיסוי מדהים באורך של 45 דק', אלא גם על שימוש חופשי בכל מתקני הספא ותוספת של ארוחת בוקר/ערב.


כאן המקום לציין שלצד כל זאת, הדיל כולל חדר מנוחה שכולל כיבוד קל ואילו מתקני הספא כוללים בריכת זרמים שמשקיפה לעבר נוף הררי, חמאם תורכי אותנטי, סאונה יבשה ובריכת שחיה שפתוחה בעונה. תוסיפו לכל זה זאת את הדרך המרהיבה של אזור הגליל המערבי, ואתם עומדים מול אחת מהאפשרויות היותר שוות מבחינת ספא משולב עם יום טיול.


ספא בית איל

בקיבוץ אשדות יעקב המאוחד, בלב עמק הירדן, מחכה לכם ספא איכותי לצד אווירה כפרית יוקרתית. במקום יקבל את פניכם צוות מטפלים אדיב וקשוב, ובמשך כ-50 דק' תיהנו מעיסוי מקצועי.


לאחר הדרך המרשימה שטבולה בירוק ובתום הטיפול המשחרר, תזכו ליהנות מסך המתקנים במקום: בריכה חצי אולימפית מקורה, בריכת ג'טים מחוממת, בריכה הידרותרפית עם מפל, סאונה רטובה, סאונה יבשה וכמובן שגם ג'קוזי. נשמע כמו דיל שתרצו לקבל לגביו פרטים נוספים? בבקשה!


אם לאחר כל זאת מבקשים לנצל את העובדה ששוהים באחד מהאזורים היותר יפים בארץ, נמליץ לקנח עם טיול לאורך הירדן הדרומי, עם ביקור בקיבוץ כנרת, או עם תצפית על אגם החולה.


צאו ותיהנו!