טוען. אנא המתן...

החג בפתח ואתם חושבים על מתנה? קבלו טיפים גאוניים!

מאת: חן בן צבי

חג פסח מתקרב, ואתו הלחץ למצוא את המתנה המושלמת לאנשים שאוהבים. אלו יכולים ההורים שלנו, הילדים שלנו, האחים שמארחים לארוחת החג, בן/ת הזוג וכדומה, כאשר המטרה תמיד זהה: להפתיע, לשמח ובגדול לגרום לצד השני להרגיש כמה אנחנו מעריכים ואוהבים.


אז איך בדיוק עושים את זה? כיום שהשפע כה גדול, קשה למצוא מה חסר, מה רצוי, מה יתקבל בשמחה וכדומה, ולכן התאספנו סביב השולחן, העלנו רעיונות, בחנו את המוצרים שלנו בקופונופש פלוס יש להציע ויצאנו עם מספר המלצות ומסקנות מועילות.


המלצות כלליות שיעשו לכם שכל

ראשית, נתחיל עם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור מתנות נהדרות מבלי להיכנס להוצאות:


תתמקדו בתחביבים: תחשבו מה אותו אדם שעתיד לקבל את המתנה אוהב לעשות/במה הוא מתעניין ובהתאם תבחרו מתנה. למשל אדם שאוהבת לבשל, סביר להניח שיממש שמח לקבל מכונה להכנת פסטה ביתית, או מטחנת בשר ידנית ורב שימושית.


היו יצירתיים: לא תמיד צריך לקנות מתנה יקרה. לפעמים מתנה קטנה ויצירתית יכולה להעביר את המסר הרצוי בצורה הטובה ביותר. דוגמה? ניתן להכין עוגיות ולהגיש אותן בכלי אחסון יפה.


תבחרו מתנה חווייתית: במקום לקנות חפץ, תעניקו חוויה. אלו יכולים להיות כרטיסים להופעה, סדנת בישול, הזמנה לטיפול ספא וכדומה. נשמע מושלם? מוזמנים לקבל רעיונות ולנצל את המחירים המעולים שהשגנו לכם: כאן תמצאו מבחר סדנאות, כאן כרטיסים מוזלים לחדרי בריחה אדירים, כאן הזמנה למבחר סיורים מרתקים וכאן מבחר דילים שווים לפינוקי ספא. תציצו!


חפשו שותפים: רוצים להשקיע מבלי להוציא הרבה? חפשו שותפים. תציעו לבני משפחה להצטרף למתנה ותראו איך כולללם יוצאים מרוצים!


חפשו מבצעים והנחות: בדיוק כפי שכיף לקבל מתנה שווה, כך גם כיף לרכוש מתנה במחיר מוזל, ממש כפי שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים – נצלו את ההטבות השוות!


מילה טובה: מצאתם מתנה? אל תשכחו להוסיף פתק עם מספר מילים אישיות.


אלטרנטיבה: אם אין לכם תקציב, אל תתייאשו! לא חסרות דרכים להפתיע ולשמח את האנשים שאוהבים. לצורך הדוגמא אפשר להכין ארוחת ערב טעימה, לכתוב שיר מצחיק בחרוזים, או פשוט לבלות ביחד זמן איכות. למשל אם מדובר בילדים, ניתן להחליט שלכבוד החג עושים ערב סרט ופופקורן, או אם מדובר בהורים, ניתן ללקט בחורש זר פרחים ולצרף ציורים מתוקים מהנכדים.


חמישיית המתנות המפנקות שלנו

ישבנו וניסינו לבחור 5 מתנות מנצחות. כאלו שהן לא מאוד יקרות, כאלו שתמיד כיף לקבל, כאלו שפחות מוכרות ובעיקר כאלו שנחשבות מפנקות. היו לנו לא מעט מועמדים, אך לבסוף החלטנו על החמישייה הבאה:


1. מיטת אוויר שמתנפחת באמצעות הרוח – קבלו פוף מתנפח ללא צורך במשאבה. פתרון מושלם ונוח לחוף, לקמפינג וגם לגינה. סופר מדליק!


2. קבלו ערסל כיסא מתנפח לבריכה רק ב-49 ש"ח! פתאום הרבה יותר מפנק לצוף בבריכה עם ארטיק..


3. האדם שמחפשים לו מתנה אוהב עיסויים מפנקים? תשקלו לרכוש לו כרית עיסוי שיאצו לצוואר ולכתפיים! נייד, זמין, לא תופס הרבה מקום וכלל לא יקר.


4. כל עוד יש מקום לתלות, מדובר במתנה מושלמת - ערסל זוגי צבעוני וקיצי שגורם לרצות לצאת החוצה עם ספר/אוזניות ופשוט לא לעשות דבר.


5. טניס שולחן - אותו אדם שמחפשים לו מתנה אוהב פעילות, וקצת תחרותיות? בהחלט שווה לרכוש עבורו ערכת טניס שולחן! כל עוד יש שולחן מתאים, אתם מסודרים. בתמורה ל-75 ש"ח בלבד מייצרים את אחד המשחקים היותר אהובים.


מקווים שסייענו לכם לשמח את האנשים האהובים עליכם - שלכם קופונופש פלוס!