טוען. אנא המתן...

שונאים לארוז לחופשה? קבלו 4 טיפים מדהימים!

מאת: חן בן צבי

אין ספק שתהליך האריזה הוא אחד מהדברים שמצליחים להלחיץ אותי, ותמיד לוקח לי הרבה יותר זמן ממה שבפועל זה אמור לקחת.


רק ההחלטה מה לארוז ומה עדיף להשאיר בבית, האם לארוז ארוך או קצר, מה יושב באיזה תיק וכמובן שגם הלחץ לא לשכוח דבר - הופכים את הסיפור הזה שנקרא "אריזה" למשימה מאתגרת, ובמיוחד כשמדובר במשפחה שלמה, שלכל אחד יש דעה, רצונות וצרכים משלו!


אז איך עושים אורזים בצורה חכמה ויעילה? אנחנו בקופונופש פלוס מביאים לכם 4 טיפים מנצחים!


טיפ #1: ארגון ורשימות

החלק הכי חשוב באריזה הוא ארגון מקדים - רשימות יעילות הן המפתח להצלחה! כיומיים לפני היציאה הכינו רשימות שמחולקות לקטגוריות: ביגוד, משחקים, מוצרי היגיינה, בגדי ילדים, תרופות וכדומה. כמו כן, הוסיפו לרשימה דברים שיש לעשות לפני. ממש כמו לדבר עם הבייביסיטר של הכלב, לקנות חטיפים לדרך, למלא דלק וכדומה.


באופן שכזה יהיה לכם יותר נוח להיזכר בסך הפריטים הרצויים, לא תחושו לחוצים ובעת הארגון תוכלו להקיף פריטים שטרם טיפלתם בהם, כך שהמעקב יהיה נוח ויעיל.


טיפ #2: מיון חכם

בזמן האריזה, שימו דגש על סדר והיגיון. הרעיון הוא לדעת בכל רגע נתון איפה נמצא בדיוק כל דבר נמצא, כך שבמהלך החופשה לא יתבזבז זמן על חיפושים, וגם תיהנו מתחושת שליטה מרגיעה.


כיצד אם כן אורזים בצורה חכמה?


ראשית, הפרידו בין התיק שלכם לתיק של הילדים. גם כי יש סיכוי שלא תישנו באותו החדר, וגם כי זה מסייע בהתמצאות.


דבר שני, תכינו תיק ייעודי עבור הלבשה תחתונה. אחד עבור הילדים ושני עבורכם ההורים. מדוע? מדובר בפריטים קטנים שבקלות הולכים לאיבוד במזוודה הגדולה, כך שזוכים למצוא במהירות כל פריט רצוי.


דבר שלישי, הפרידו בין ציוד שמיועד עבור מהלך הנסיעה (למשל אייפד וחטיפים), לבין ציוד שמיועד ליום יום (בגדים, מוצרי רחצה..), לבין ציוד שמיועד עבור אירוע מיוחד (למשל בגדים חגיגיים לאירוע, פריטים לירידה לבריכה, תיק התארגנות לקראת נסיעה לילית וכדומה).


רוצים בכלל להתייעל בשמירה על הסדר? קבלו ערכת נסיעות 7 חלקים ב-99 ש"ח בלבד!! כולל תיק לנעליים, תיק לחפצים קטנים ותיק להלבשה תחתונה.


טיפ #3: פחות זה יותר

נכון שאם יש מקום, מאוד מפתה לארוז עוד סט בגדים, עוד צעצוע לילדים ועוד נעלי הליכה, אך בתכל'ס, בנופש פחות זה בהחלט יותר.


הרעיון הוא להביא מספיק כך שלא ייחסר, אל לא אפשרויות עבור כל תרחיש. גם כי בסופו של יום זה מסרבל וגם כי לא כיף לחזור הביתה ולגלות שסתם נסחבתם עם חצי מזוודה.


מה עוד? התייעלו עם שטחי האריזה! איך? במקום לקפל, הקפידו לגלגל חולצות ומכנסיים. תנסו ותגלו שזה מקטין באופן משמעותי את הנפח ואף מקל על אופי ההתמצאות.


טיפ #4: ביחרו תיקים בצורה חכמה

הרבה פעמים אנחנו דבקים בתיקים שיש לנו, פשוט כי זה מה שיש. כאן אנחנו מזמינים אתכם לבחון האם אתם מרוצים ממה שיש, או שהגיע הזמן להתחדש.


מה כבר קיים בשוק התיקים שעשוי לעניין אתכם? קבלו 5 הצעות שוות, כמובן במחירים המדהימים שאנחנו בקופונופש פלוס השגנו עבורכם!


רוצים להרגיש בטוחים? קבלו תיק מאובזר למניעת גניבות. כולל תא למחשב נייד, כניסת USB לסוללת טעינה עם גישה נוחה, מבחר כיסים לסידור נח ורצועות כתפיים וגב מרופדות עבור הליכה מרובה.

• רוצים מזוודה גאונית? קבלו מזוודה דקה, מעוצבת, מגניבה, שניתן להעלות למטוס, שנחשבת סופר חזקה, מאוד קלה, בעלת מנעול מובנה ושחשוב מכל מתקפלת לטובת אחסון אופטימלי - קבלו מזוודה 21" רולינק FLEX 360 במגוון צבעים נדירים!


רוצים להיערך בצורה אידאלית לחדר הרחצה? ארזו תיק רחצה איכותי מבית Rollink. כולל 3 תאי רשת גדולים, גומיות אלסטיות לאחסון מסודר, בד דוחה לכלוך שניתן לשטיפה, רוכסנים איכותיים דו כיווניים, ידית נשיאה וכמובן וו תלייה לטובת שימוש נוח.


רוצים לסחוב ארנק ונייד בצורה אלגנטית ומאובטחת? קבלו תיק צד מבית Rollink לגברים ולנשים. דק, מעוצב, בעל חלוקה נוחה ומיקום מושלם כנגד גניבות.


יש הרבה ציוד? תנצלו את הגג של הרכב באמצעות תיק ייעודי. קבלו צ'ימיגג מקורי בשלל גדלים ומחירים מעולים. לצורך הדוגמה יש צ'ימיגג 520 ל' בעל רצועות רוחביות "צפות" שמייצרות הידוק מושלם לרכב.


שנסכם?!

עבור אריזה מוצלחת צריך רק 2 דברים:

• רשימה מאורגנת

• אביזרי אריזה חכמים


אז בפעם באה שאתם מוצאים אצלנו דיל חלומי עבור נופש משפחתי, אל תידחו את משימת האריזה ומנגד אל תיסחבו עמה במשך כמה ימים. היעזרו בטיפים הנ"ל ותגלו שזה ממש קטן עליכם!

אריזה נעימה וחופשה מבטיחה - קופונופש פלוס, איתכם גם בשלב האריזה :)