טוען. אנא המתן...

איך יודעים אם המבצע באמת שווה?

מאת: חן בן צבי

האם יצא לכם לנצל מבצע ובסוף לגלות שיצאתם פראיירים? לגלות שיכולתם למצוא מחיר טוב יותר, שהיו אותיות קטנות שברחו מעיניכם, או שהיה מוטב לשלם מחיר מלא וליהנות מהחוויה המלאה?


ובכן בעידן של הנחות, לפעמים קשה לדעת איזה דיל באמת שווה את הכסף שלכם והאם באמת מדובר בחיסכון משמעותי.


מזדהים? אספנו עבורכם מספר טיפים יעילים, כאלו שיסייעו לזהות דילים שהם באמת שווים - מתחילים!


רגע לפני שמנצלים הנחה..


השוואת מחירים - ראשית, השוו מחירים. תבדקן כמה עולים מוצרים מתחרים, וכמובן כמה אותו מוצר עולה ביעדים אחרים. בנקודה זו שווה לבדוק אלו מסגרות ניתן לנצל. למשל האם ניתן לסגור לילה מוזל במלון דרך מקום העבודה, כרטיס האשראי וכדומה.


כמו כן, תבדקו מה אומרים לקוחות על המוצר/שירות. בדיוק בשביל זה יש רשתות חברתיות..


חפשו את האותיות הקטנות - בדקו בקפידה את תנאי ההנחה. חשוב ביותר לשים לב לדרישות מקדימות, לתאריכי מימוש, להגבלת זמן, לעלויות משלימות (למשל עלות משלוח), להימצאותה של אחריות וכדומה.


לצורך הדוגמה יכול להיות שתמצאו מחיר משתלם להצגה, אך רק בתאריך בעייתי, או שתמצאו קופון שווה עבור ספא יוקרתי, אך רק עבור כמות זמן מינימאלית שאינה מאפשרת להיכנס לאווירה.


כאן חשוב לציין שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים לא רק מחירים מעולים, אל גם חשובה לנו שקיפות מלאה. לצורך הדוגמה נציין שאם בוחרים דרכנו הצגה, ניתן לבחור את מועד ההגעה, אך אנו כן מציינים שחור על גבי לבן שמיקומכם בהצגה ייקבע אקראית, אם כי כרטיסים שנרכשו ביחד יושבו ביחד.


חישוב עלות כוללת - הרבה פעמים מחיר נמוך מפתה ובו זמנית מטעה. כאן המקום להפנים שלא תמיד המחיר הנמוך ביותר מייצג את הדיל השווה ביותר.


ראשית, יש לקחת בחשבון הוצאות נסיעה. אם האטרקציה רחוקה, כך שיש לשלם על דלק ועל נסיעה בכביש 6, פתאום סך העלות מתנפחת, ולכן אם רוצים לחסוך, תחפשו אטרקציה שקרובה לבית.


שנית, יש לבחון מהי עלות המשלוח (אנחנו בקופונופש פלוס מקפידים על עלות זניחה והרבה פעמים מציעים שירותי משלוח בחינם), ואף יש לקחת בחשבון שתהיו רעבים, כך שרק העצירה בדוכן האוכל תקפיץ פלאים את סך החוויה.


המלצה שלנו? אם חשוב לכם לחסוך, הביאו אוכל מהבית, תבררו מראש היכן ליד ניתן לאכול בזול, או שפשוט תבחרו דיל שכולל אוכל. דוגמה? בבקשה: ב-2jump חיפה תמצאו 4 כרטיסים בהנחה + מגש פיצה + ברד במחיר מציאה.


אל תוותרו על איכות – תמיד ניתן למצוא מוצר מהקטגוריה הרצויה בחצי מחיר ממה שאתם שילמתם. זו יכולה להיות מכונת קפה וזו יכולה להיות מיטה לילד. הנקודה היא שיש לקחת בחשבון את נושא העמידות, כלומר תרכשו אך ורק איכות. תזכרו שלא שווה לנצל מחיר מציאה על מוצר שבסופו של יום מצריך רכישה מחודשת.


סימני אזהרה - יש לא מעט סימני אזהרה שדורשים תשומת לב. כך למשל אם אין אופציה להחזרה (עבור מוצר שכן הגיוני שיקבלו בחזרה), אם המחיר ממש נמוך, אם הפירמה אינה מוכרת, אם אין שירות לקוחות, אם קראתם ביקורות שליליות וכדומה.. ראוי שתדלק נורה אדומה!


שביעות הרצון שלכם - המטרה שלנו


לסיכום נציין שצרכנות חכמה היא כזו שבוחנת, קוראת את האותיות הקטנות, לוקחת בחשבון עלויות משלימות ועורכת השוואות. אנחנו בקופונופש פלוס מעריכים ומוקירים את הלקוחות שלנו, ועל כן לא רק עובדים קשה כדי להשיג דילים שווים, אלא גם מקפידים על שקיפות מלאה, איכות גבוהה ומעניקים שירות מכל הלב.


מוזמנים לבדוק אותנו, רכישה נעימה!