טוען. אנא המתן...

נופש בקרוואן - חופשה על גלגלים

מאת: חן בן צבי

טיול בקרוואן הוא הרבה יותר מ"עוד" חופשה. מדובר בהרפתקה מרגשת שמציעה חוויה עוצמתית. לכן, בין אם אתם זוג שמחפש בריחה רומנטית ובין אם אתם משפחה ששואפת ליהנות מזמן איכות, תהיו בטוחים שטיול בקרוואן מאפשר לגלות את ישראל מזווית חדשה ומרעננת.


זוהי הזדמנות להכיר את הארץ בקצב שלכם, תוך שמירה על גמישות מרבית וחיסכון משמעותי. הקרוואן מציע בית נייד קומפקטי ומפנק, חופש מוחלט לנוע ולחקור, והזדמנות נדירה ליהנות מכל רגע בדרך, ללא אילוצים חיצוניים.


כבר תקופה שחושבים על כך? הגיע הזמן להבין מה מחכה לכם!


יתרונות על גלגלים

הטיול בקרוואן טומן בחובו שפע של יתרונות. ראשית, הוא מעניק גמישות מרבית בתכנון המסלול - מאפשר לשנות את התוכניות ברגע האחרון, בהתאם לגחמות ואילוצים. לצורך הדוגמה אם יש פקק, עושים עצירה בנקודה יפה וממשיכים בזמן שלכם. עייפים? עוצרים, עושים שנ"צ, עוצרים בבית קפה וממשיכים בטיול.


שנית, הטיול בקרוואן חוסך בעלויות לינה ואוכל. אנחנו מזמינים אתכם להשוות מחירים ל-5 נפשות בצימר לבין מחיר של 5 נפשות בקרוואן, ותתחילו להבין על מה אנחנו מדברים.


כמו כן, מבחינת אוכל, הקרוואן מצויד במטבח מאובזר, כך שניתן לרכוש תוך כדי תנועה ולהכין ארוחה בדיוק כפי שאוהבים. רק תדמיינו איזה כיף זה לעצור בשוק איכרים, לרכוש מטעמים, להיכנס למטבח הנייד, לבחור נקודה ראויה ולערוך ארוחת צהריים מהנה.


מה עוד? לפני ואחרי הכול יש לקחת בחשבון שקרוואן מאפשר להגיע למקומות מרוחקים ולהתעורר בנופים עוצרי נשימה, כאלו שלא הייתם מגיעים אליהם בדרך אחרת.


כאן נחדד שעבור משפחות, מדובר בדרך נהדרת לבלות זמן איכות, בטח אם יש ילדים קטנים שפתאום עייפים, רעבים או משועממים. לזוגות, זוהי הזדמנות חד פעמית לבלות זמן רומנטי בטבע, ביעדים מיוחדים, לבחור את הנוף שאליו מתעוררים וכדומה.


החיים בקרוואן - קבלו הצצה

דמיינו את עצמכם מתעוררים לזריחה מרהיבה מבעד לחלון הקרוואן, ארוחת בוקר זמינה שהופכת לחוויה רומנטית, ערבים מקושטים באור הכוכבים סביב מדורה קטנה בקרבת הקרוואן וכדומה. כל זאת בזמן שהקרוואן מספק נוחות מלאה של בית – כולל מיטות נוחות, מקלחת, שירותים, מטבח מאובזר, מזגן, מערכת סאונד ואפילו מקום לאחסון ציוד.


עצירות מומלצות

ישראל מציעה מגוון רחב של אתרים מרהיבים לעצירה עם הקרוואן. בצפון, אפשר לחנות ליד הכנרת או במגוון חניוני לילה. במרכז, פארק הירקון מציע חניה לקרוואנים עם נוף עירוני ייחודי (יש שלל יעדים מומלצים נוספים). בדרום, המכתשים והמדבר מזמנים חוויית קמפינג יוצאת דופן וכדומה. בחרו אזור, תעשו מעט שיעורי בית וצאו לטייל - כל אזור והקסם שלו.

עצה שלנו? חשוב לבדוק מראש איפה מותר לחנות עם קרוואן ולהוריד אפליקציה של חניוני לילה מורשים.


טיפים לטיול מוצלח

לפני היציאה לדרך, מומלץ לעשות שיעורי בית. תכננו מראש את המסלול, אך השאירו מקום לספונטניות. הצטיידו במזון ומים, אך קחו בחשבון שתמיד ניתן לעצור בסופר. תביאו תוספו מפנקות, ממש כמו רשת הצללה שניתן למתוח מהקרוואן ומקרן קומפקטי עבור סרט תחת שמי הכוכבים.


מה עוד? לפני שיוצאים לדרך תוודאו שמבינים כיצד כל המערכות של הקרוואן פועלות וכמובן שאל תשכחו לארוז משחקי קופסה, ספרים וכל דבר קטן שתומך בחוויה הגדולה.

הכי חשוב? תבחרו חברת קרוואנים איכותית ותנצלו את המבצעים המעולים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים! כנסו להציץ!


מתגלגלים ונהנים!

טיול בקרוואן מציע אטרקציה מדהימה ושונה, הזדמנות לחוות את ישראל באופן עמוק ואותנטי, להתנתק מהשגרה, להתחבר לטבע, לגלות צדדים חדשים בעצמכם ולהיות סופר גמישים - בתנאים שלכם.


כבר הרבה זמן שאתם חושבים על האפשרות? צאו לדרך – תבחנו את המחירים המעולים שאנחנו מציעים ותאפשרו לכביש להוביל לעבר חופשה מושלמת, כזוג וכמשפחה.


קופונופש פלוס - הרפתקה מדהימה מחכה מעבר לפינה!