טוען. אנא המתן...

חבילת נופש מפנקת לגמלאים במלון דניאל הרצליה

מאת: חן בן צבי

סוף סוף הגיע הזמן ליהנות מפירות העמל. אחרי שנים של השכמות ונסיעות יומיומיות לעבודה, ניצבים בפני הזדמנות לגלות ולממש את הנאות החיים.


עכשיו, אם נספר לכם שהכול יכול להיות פשוט, מבלי לברר ולתאם יותר מדי - מה תגידו?


זוהי באמת הזדמנות שכיף לנצל! במיוחד כשמדובר בחבילת נופש מקיפה, ממש כפי שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים: שילוב מושלם של אירוח יוקרתי, מופעים מרתקים, פעילויות מגוונות ושאר פינוקים.


נשמע טוב? במלון דניאל הרצליה תמצאו כל זאת ועוד. חבילת נופש ייחודית המותאמת במיוחד לגמלאים!


מופעים הרצאה מסיבה ועוד - ראשון עד שלישי (1-3/9)

חבילת הנופש המיוחדת כוללת שני לילות של אירוח מפנק עם חצי פנסיון (ארוחת בוקר וערב, כך שבצהריים ניתן להיות פנויים לטייל בעיר ובסביבה הקרובה), אך לפני ואחרי הכול מקבלים מופעי תרבות מושקעים:


• מופע מרגש של יונה אליאן וששי קשת - מפגש מחמם את הלב של נוסטלגיה וזיכרונות מתוקים.

• חוויה מפעימה של טלפתיה עם האחד והיחיד - האמן רונן קמרון.

• הרצאה מרתקת על חייה ויצירתה של נעמי שמר.

• מסיבת ריקודים.

• ניצול מהנה של מתקני הספא, ללא תוספת תשלום! הספא היוקרתי "שיזן" מציע מגוון מתקנים, כולל סאונות, בריכה מחוממת וחדר כושר מתקדם.


בואו נדבר על המלון!

מלון דניאל נחשב לאחד מחמשת המלונות הטובים בעיר, והוא מתהדר ב-4 כוכבים.


מלבד החדרים המרווחים, העיצוב המושקע, היחס האדיב של הצוות, האוכל המושקע ומגוון מתקני המלון שמשלימים את סך הנופש ברמה מאוד גבוהה, גם ראוי לציין לטובה את המיקום האסטרטגי שנבחר בקפידה.


מלון דניאל יושב במרחק של 4.4 ק"מ בלבד ממרכז העיר הרצליה, ומאפשר גישה נוחה למגוון אטרקציות עירוניות וכפריות.


המלון סמוך לטיילת החדשה, למרינה המרשימה (אין כמו טיול רגלי לצד ספינות עוגנות), ואף לשורה של אתרים היסטוריים. ממש כמו אפולוניה ובית ראשונים. כולם בהישג יד ומומלצים לביקור.


זמן תרבות

חבילת הנופש המעולה שלנו מציעה שני מופעים איכותיים שיתבלו את הנופש בזיכרונות מיוחדים.


ראשית, מוזמנים לחוות מופע מיוחד עם יונה אליאן וששי קשת. שני אמנים מהשורה הראשונה, מביאים אל הבמה מופע נוסטלגי סוחף שמציג זיכרונות מתקופת להקת הנח"ל המיתולוגית.


מופע נוסף, הנו המופע של רונן קמרון, אמן החושים המפורסם. קמרון ייקח אתכם למסע מרתק בנדבכי הטלפתיה. במופע מלא הומור והפתעות אשר מציג יכולות מנטליות מטורפות.


מעבר לזאת, ישנה הרצאה מרתקת "על הדבש ועל העוקץ": מסע בעקבות נעמי שמר, יוצרת ששיריה הפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. ההרצאה מתחקה אחר האישה שידעה לרקום מילים ולחנים באופן שנגע בלב האומה.


מ"ירושלים של זהב", שהפך להמנון הלא רשמי בימי מלחמת ששת הימים, דרך "לו יהי" שהיווה מקור נחמה בתקופת מלחמת יום הכיפורים.


דרך ההרצאה נגלה כיצד הצליחה נעמי שמר לתפוס רגעים היסטוריים ולתרגם אותם לשירים שהדהדו בנפש הישראלית. נתוודע לקשר העמוק בין יצירתה של שמר לבין המורשת הספרותית של משוררים משמעותיים, ונלמד כיצד הצליחה באמצעות שירה לגשר בין העבר להווה, בין האישי ללאומי - הזדמנות להתחבר מחדש למילים ולצלילים שעיצבו את הזהות הישראלית.


תתפנקו - מגיע לכם!

גמלאים? מוזמנים ליהנות מכל העולמות - נופש מפנק, פעילויות העשרה והופעות מיוחדות שעושות טוב על הלב. כל זאת במחיר משתלם. כנסו ותראו עד כמה משתלם, כל הפרטים כאן בפנים!


אז למה לחכות? זה הזמן ליהנות מהחיים ולצבור זיכרונות חדשים. חבילת הנופש במלון דניאל הרצליה מציעה את ההזדמנות המושלמת לעשות כל זאת, באווירה יוקרתית ומפנקת, עם תוכן עשיר ומגוון, ובמחיר שווה לכל כיס.


כנסו לסגור כרטיסים!