טוען. אנא המתן...

חופשה משפחתית בת"א - בדיוק המדריך שצריך לבילוי מושלם עם הילדים

מאת: חן בן צבי

תל אביב, העיר שלעולם אינה ישנה, היא גן עדן מבחינת נופש משפחתי!


בין הרחובות התוססים, חופי הים המרהיבים והאטרקציות המגוונות, העיר מציעה שפע של אפשרויות לבילוי עם ילדים קטנים וגדולים.


הצטרפו אלינו למסע מרתק עם מיטב האטרקציות שיש לעיר תל אביב להציע, ועל הדרך תנצלו את המחירים השווים שלנו - דאגנו לכם!


6 המלצות שוות במיוחד

העיר תל אביב מציעה מגוון עצום של פעילויות אשר מתאימות לכל גיל ולכל העדפה. הילדים שלכם חובבי טבע, מדע, אמנות, משחקי וידאו, אתגרים, קולינריה או פשוט אוהבים לשחק? תמצאו כאן משהו שיגרום לכל ילד וילדה להתלהב!


אז על מה חשבנו? לגזור ולשמור!


מותר לשבור - תמיד אומרים לילדים להיזהר לא לשבור כלום? תוכיחו להם שלפעמים אפשר גם אחרת. קחו אותם לחדר זעם בו ניתן לשבור ואף רצוי. נצלו הנחה של 38% הנחה!

*מתאים לבני 12 ומעלה.


מופע מרהיב עם מוסר השכל/VENTO- קבלו מופע אינטראקטיבי וסופר חינוכי לכל המשפחה. מלווה במוזיקה, תנועה ואפקטים ייחודיים שמעבירים מסר "ירוק במיוחד" בנושא איכות הסביבה. נצלו הנחה של 30% הנחה!

*מופע חד פעמי ב-18.9!


זמן מזגן (ותרבות) – מתי בפעם האחרונה ביקרתם במוזיאון ארץ ישראל? קבלו את אחד משלושת המוזיאונים המובילים בארץ. מדובר במוזיאון רב־תחומי שמצליח להציג בדרך מרשימה את הקשר הייחודי בין חומר לרוח. בימים אלו מוצגת במוזיאון תערוכה אופנתית במיוחד, אודות בית האופנה המיתולוגי "משכית". נשמע מעניין? כנסו ותחסכו!

*ילדים עד גיל 18 ללא תשלום.


תנו לילדים להוציא אנרגיה - כבר מכירים את סקיי ג'אמפ בנמל ת"א? אם לא, מוזמנים ליהנות ממתחם אידיאלי לילדים מגיל 3 ומעלה, בו הילדים ייהנו ממתחם טרמפולינות ענק, ממבחר קירות טיפוס, מכדורסל מעופף, ממתחם נינג'ה אתגרי ועוד. נשמע מושלם? כנסו ותחסכו!

*מומלץ להזמין כרטיסים מראש.


קצר ולעניין : סרט אקטיבי במיוחד - הילדים תמיד שמחים לראות סרט ואתם מבקשים למזער ככול הניתן זמן מסך? תעניקו להם חוויה מיוחדת במינה. לראשונה בישראל! CINEMAX 360 מאפשר להיות חלק מהסרט. חוויה רב חושית של צפייה ב360 מעלות בטכנולוגיה מיוחדת, במחיר עוד יותר מיוחד מבית קופונופש פלוס – כנסו ותרכשו כרטיסים מוזלים!


מה עם משהו לנשנש? תל אביב ידועה כבירת הקולינריה כחול לבן, וגם בתחום הזה היא יודעת לפנות למשפחות. כולל מסעדות ידידותיות לילדים, דוכני רחוב צבעוניים ובתי קפה עם תפריטי ילדים.


רוצים להפוך את ארוחת הערב לאטרקציה? תרכשו כרטיסים לסיור טעימות קולינרי בשוק הכרמל – אחד מהשווקים הכי צבעוניים ומיוחדים בארץ!


יש לכם בעיר קרובי משפחה שמוכנים לעשות בייביסיטר על הילדים? תנצלו את ההזדמנות כדי לחוות ביחד כזוג סדנת בירה מגניבה שבין היתר מזמינה לטעום שלל סוגים ולהכין לבד בירה איכותית.


חינם ומהנה

מעבר למבחר הגדול של האטרקציות בתל אביב, אל תשכחו שיש לא מעט דברים חינמיים ולא פחות שווים. לצורך הדוגמה ניתן ללכת לאחד מחופי הים, לטייל בדיזינגוף סנטר, לחפש הפתעות בשוק לוינסקי, לנצל את שביל האופניים המגניב שיש בפארק יהושוע, להסתובב (ולטעום שלל דברים מיוחדים) בשרונה מרקט, לחפש מציאות בשוק הפשפשים, לטייל בשדרות רוטשילד המוצלת ועוד.


טיפים יעילים!

עוד לא יצא לכם לעשות חופשה משפחתית בעיר תל אביב? מחכה לכם מסע מהנה במיוחד! שפע אטרקציות, פארקים, חופים מזמינים ובעיקר אווירה תוססת שמציעה הכול מהכול.


כאן המקום לקבל החלטה אם לשלב לינה, או להגיע לטיול של יום אחד. לא מתכוונים ללון בעיר? קחו רכבת לעיר ותעזרו בתחבורה הציבורית שנחשבת מאוד יעילה, בעיר שדי קשה למצוא בה חנייה.


טיפ אחרון לדרך? אל תשכחו להצטייד בקרם הגנה, בכובעים ובבקבוקי מים, וכמובן תבדקו באתר שלנו את ההנחות המיוחדות שהכנו לכם!