טוען. אנא המתן...

מתחדשים לכבוד השנה החדשה

מאת: חן בן צבי

ראש השנה מתקרב, ועמו תחושה נעימה של ההתחלה חדשה. זה בדיוק הזמן להשאיר מאחור הרגלים רעים, להציב יעדים חדשים ולאחל לכולנו שנה טובה.


במקביל, ראש השנה מייצר הזדמנות להתחדש - לא רק ברוח, אלא גם בחומר. אני זוכרת כילדה את ההתרגשות הנעימה כשאמא החליטה לפנק עם פריט לבוש חדש לכבוד השנה החדשה, ומאז ועד היום, אני נוהגת להתחדש לקראת החג.


דווקא עכשיו!

למה דווקא עכשיו כדאי לחשוב על קניית מוצרים חדשים? ובכן, יש כמה סיבות טובות:


1. סמליות: כשם שמתחילים משהו חדש ברגל ימין, כך גם נעים להתחיל את השנה עם פריטים חדשים.


2. מילוי חסרים: זה הזמן המושלם למלא חוסרים שהצטברו במהלך השנה - אותם דברים שזמן רב חשבנו לקנות, אך דחינו לפעם אחרת.


3. מבצעים: יש לכם מוצרים שכבר מזמן רציתם להחליף? אין זמן טוב יותר מאשר תחילת השנה, במיוחד לאור המבצעים המעולים שאנחנו בקופונופש פלוס הכנו לכם!


4. שיפור איכות החיים: מוצרים חדשים יכולים להקל עלינו את חיי היומיום ובכך לייצר, בצורה ממש פשוטה, תחושה הרבה יותר טובה.


5. היבט פסיכולוגי: מחקרים מראים שבכוחה של רכישת פריטים חדשים לתרום לתחושת רעננות ומוטיבציה. זה לא רק עניין של "קניות לשם קניות" - אלא תהליך פנימי שמשלב בין "מגיע לנו" לבין "אנחנו פועלים כדי לממש זאת".


כשאנחנו מתחדשים, אנחנו מסמלים שינוי. זה יכול להיות שינוי קטן, כמו רכישת ציוד ספורט שידרבן אותנו להתחיל בשגרת אימונים חדשה, וזה יכול להיות שינוי יותר גדול, כמו קניית מכונת כביסה חדשה שעובדת חלק ומוציאה בגדים ריחניים ונקיים מדי יום.


לכבוד השנה החדשה - 6 מוצרים במחירים מעולים

גם אתם רוצים להתחדש לכבוד השנה החדשה? קבלו 8 מוצרים שווים במיוחד שנמכרים בהנחה אדירה!


מייבש כביסה 8 ק"ג - מייבש כביסה 8 ק”ג קונדנסור! מגיע עם חיישני לחות למדידת הטמפרטורה והלחות, פונקציית אל קמט, מבחר תכניות ייבוש לכל סוגי הבדים, פתח גדול, יעילות וחסכון בחשמל ועוד פונקציות חשובות. כל זאת לכבוד החג רק ב-1,549 ש"ח. פרטים בפנים!


בכלל מחפשים מכונת כביסה? גם את זה אנחנו יודעים להציע – כנסו להציץ!


מסך טלוויזיה - מסך קיו לד "50 4K מבית PEERLESS! מסך איכותי במחיר חלומי, סה"כ 2,399 ש"ח עבור מסך שכולל טכנולוגיית ThinQ AI, פקודות קוליות ללא ידיים, מערכת הפעלה LG webOS-WEE2.0 מתקדמת, גישה נוחה ומהירה למגוון אפליקציות תוכן, שיתוף תכנים משלל מכשירים (iPhone, iPad או (Mac ועוד. פרטים בפנים!


תנור משולב גז - תנור איכותי מבית Peerless ( 90 (PR 9060 IX ST בנפח עצום של 95 ל', כולל 5 מבערים איכותיים מסוג SABAF, חיישן בטיחות FFD, מבער ווק 3500 וואט, 9 תכניות בישול ואפיה, טורבו אקטיבי כפול ועוד. כל זאת במבצע מדהים של 2,399 ש"ח בלבד! פרטים בפנים!


סט אוכל 18 חלקים מבית פוד אפיל - כולל צלחות גדולות, צלחות בינוניות וצלחות למרק, כך שאם מארחים ורוצים שולחן אלגנטי ומרשים, כיף לדעת שבתמורה ל-224 ש"ח בלבד זוכים להתחדש עם סט כלים איכותי ומרשים במיוחד. כנסו להציץ!


שמיכת פוך זוגית - קבלו שמיכת פוך זוגית אנטי אלרגית מחממת במיוחד (220*200) ובמחיר עוד יותר מיוחד - 199 ש"ח בלבד!! רוכשים ממש כאן!


מיטת נוער - מיטת יחיד בעלת ראש חשמלי מתכוונן מבית רם דיזיין - איכות גבוהה, עיצוב מרשים, תא מצעים ואפשרות לבחור בין 4 גוונים. 1,799 ש"ח בלבד ומעניקים לילד מיטה מדהימה שתלווה לאורך שנים. כל הפרטים בפנים!


כיסא נדנדה מעוצב – קבלו פריט בשביל הנשמה שיקפיץ את העיצוב של הבית. כיסא נדנדה מרהיב ביופיו בעל עיצוב ייחודי. גם נוח וגם מרשים. חייבים להציץ!


שתהיה לכולנו שנה טובה!

התחדשות מייצרת תחושה של התקדמות ושל צמיחה. מזכירה לנו שאנחנו מסוגלים לשנות ולהשתפר, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להרגיש בתחילתה של שנה חדשה.


אז למה לא לנצל את ההזדמנות ואת המבצעים? זה לא חייב להיות משהו גדול או יקר - לפעמים גם פריטים קטנים יכולים להעלות חיוך גדול.


שתהיה לכולנו שנה טובה ומלאה בהתחדשות - שלכם קופונופש פלוס!