טוען. אנא המתן...

שופינג איי אל – למה אתם חייבים להכיר אותו ?

מאת: ארנה מוסל אסף

אחד התחביבים הגדולים של בני האנוש – לקנות ! שפע מחקרים נעשו בנושא, ולכולם הסכמה כמעט מוחלטת שקניות גורמות לנו להנאה, לריגוש ולשיפור מצב הרוח .

ואם יש דבר שאנחנו אוהבים יותר משופינג – זה שופינג חכם ומשתלם. ההבנה הבסיסית הזאת יצרה את הטרנדים של "חגי הקניות" שמציעות ערך אמיתי של ממש, הטבות משמעותיות, דילים והנחות ענק בכל התחומים, ומאפשרות לנו להתחדש ולהתרענן בלי לחרוג מהתקציב ואפילו לחסוך

בהשראת הבלאק פריידי האמריקאי, סייבר מאנדי ויום הרווקים הסיני, בישראל נחגוג את חג הקניות הישראלי "שופינג איי אל" שמהווה הזדמנות ליהנות מהנחות דרמטיות ומקיפות – חלק בלעדיות – עם מאות עסקים ואלפי מבצעים שונים בכל תחומי הצרכנות – החל ממוצרי חשמל, דרך מוצרים לבית, הלבשה והנעלה ועד מוצרי סופר יומיומיים שיציעו מבצעים משמעותיים.


מתי יתקיים שופינג איי אל השנה ?

שופינג איי אל 23 יתקיים למשך 48 שעות 8.11.23 בחצות ועד 9.11.23 ב23:59


איזה הפתעות אנחנו מכינים לכם השנה בקופונופש שופ ?

קופונופש shop הינו אתר קניות אונליין שמציע שפע של מוצרים ממגוון קטגוריות ותחומי החיים,

במחירים אטרקטיביים ודילים משתלמים. כל ימות השנה תמצאו אצלנו מבצעים שווים למוצרי טקסטיל כמו מצעים ומגבות, מוצרי קמפינג כמו אוהלים ועגלות שטח, אביזרי ניקיון חכמים כמו דלי הפלא ומגב הפלא, מוצרי חשמל, תאורה סולארית, פתרונות אחסון, ריהוט לבית, הכל לגינה, עולם הקפה ועוד ועוד ועוד... שפע ומגוון, כבר אמרנו ?

ולרגל חג הקניות הישראלי 23 החלטנו להעניק לכם אקסטרה הנחה על 3 המוצרים הכי נמכרים שלנו השנה ! 3 מוצרים שאנחנו בטוחים באיכות הגבוהה שלהם ובשביעות הרצון שהם מספקים, ובהיותם מוצר הכרחי לכל בית בישראל .

קנינו מהם מלאי ענק, שמאפשר לנו להעניק לכם הנחה ממש משמעותית למשך 48 שעות של חג השופינג איי אל !


הכירו את 3 המוצרים שאתם חייבים לרכוש השנה בחג הקניות :

1. מזוודת FLEX VEGA של המותג Rollink – כולנו מכירים את הקונפליקט הידוע – מצד אחד הצורך במזוודה גדולה שתאפשר לנו לארוז מקסימום ציוד, מצד שני השטח הגדול שהיא תופסת באחסון. גם אם הבית שלנו גדול ומרווח, הרבה בתי מלון בחו"ל מציעים חדרים קטנים ופשוט אין איפה למקם את המזוודה. FLEX VEGA 21 שמבוססת על פטנט ישראלי, שמה סוף לבעיה הזאת - היא המזוודה המתקפלת הדקה ביותר בעולם ! נפח אריזה מקסימלי ונפח אחסון מינימאלי עד לעובי של 5 ס"מ !

המזוודה קשיחה, עמידה בפני שברים ונוחה לנשיאה מגיעה במגוון צבעים פסטליים כגון צהוב, ירוק וורוד עתיק


2. אוהל CABIN של Go Nature

המותג גו נייצ'ר מתמחה כבר 30 שנה במוצרים איכותיים לטיולים ולשטח, והאוהלים שלהם נחשבים לטופ של הטופ במושגים של עלות מול תועלת. אנחנו בקופונופש שופ רכשנו מלאי גדול של אוהלים שמאפשר לנו להציע לכם אוהל איכותי בהנחה משמעותית שפשוט חבל לפספס. אנחנו ממליצים במיוחד על אוהלי הבקתה בפתיחה מהירה, אוהל מרווח ומאוורר עם תקרה גבוהה, שהופכת אותו לנוח ונעים במיוחד לשהייה בלי צורך להתכופף. אוהל הבקתה מגיע ב3 גדלים שונים – 6 איש, 8 איש ו10 איש, והוא נוח וקל להרכבה ולפירוק


3. עגלת שטח של גו נייצ'ר

בעבר עגלת שטח נתפסה כפתרון לחובבי הקמפינג, אבל בשנים האחרונות השימוש בה הפך לרחב יותר – גם לבילויים בבריכה, בים, בפיקניק ואפילו לסיבובי שופינג בקניון – למה לסחוב, להתאמץ ולהזיע ? עגלת השטח מאפשרת לקחת מקסימום ציוד בלי להתפשר ולהתווכח מה לארוז ומה לא, עם מינימום מאמץ וסחיבות מעייפות. אנחנו ממליצים במיוחד על דגם GN OFF ROAD WAGON של Go Nature - עגלה רחבה, חזקה ועמידה, עם גלגלים רחבים שמתאימים גם לשטחים קשים כמו חול ודשא


אז נאחל לכם חג קניות ישראלי שמח ומרענן, שתתחדשו לכם עם הרבה רכישות מרגשות וכיפיות ועם חסכון משמעותי במיוחד !


צוות אתר הקניות קופונופש Shop