נופש בטבריה עם ילדים - גיליתי כמה כיף כשהכול כבר כלול
נתחיל בוידוי: אני אוהבת חופשות, אבל קצת פחות אוהבת את הלוגיסטיקה שמסביב. החיפושים, ההשוואות, התיאומים, ההודעות הוויכוחים הקטנים על מסעדות, על אטרקציות, על מי מזמין ומה סוגרים מראש. איכשהו, הדבר שאמור להיות כיף הופך לפעמים לפרויקט הפקה קטן ומתיש.
ובדיוק בגלל זה יש לי כבר שנים חלום שחוזר על עצמו עם שתי חברות טובות שלי - לצאת כולנו יחד לחופשה משפחתית. אנחנו מדברות על זה בלי סוף. מתחילות בהתלהבות: בואו ניקח מלון, נמצא אטרקציה לילדים, נוסיף מסעדה טובה, אולי הופעה בערב, אולי יום בריכה… ואז מתחילות השאלות והחלק הפחות נוצץ באירוע. מי בודקת? מי מזמינה? איפה אוכלים? וכמעט תמיד - זה נתקע. אחרי כמה ימים של הודעות קדחתניות, הקבוצה משתתקת, וכל אחת חוזרת לשגרה שלה עם המשפט הקבוע : טוב ננסה שוב בפסח... או בחופש הגדול...
מזדהים עם התחושה? לכן הקונספט של חבילת נופש - כמו עושים חיים עם הילדים - שיש בה הכל בפנים, הוא פשוט גאוני בפשטות. לא צריך להתחיל לבנות תוכנית, לשבור את הראש, להתלבט. מגיעים לכאן והדיל כולל את כל מה שצריך ! ואפשר פשוט ליהנות מהחופשה ולא לרדוף אחרי טבלת אקסל שלא נגמרת...
לטבריה יש קצב אחר
בטבריה - או בשמה השני 'עיר הכנרת' יש משהו שמתאים במיוחד לקונספט הזה של חבילת נופש הכל כלול. גדלתי ליד העיר הזאת, כך שאני אולי משוחדת, אבל חייבים להודות שלמרות כל ענייני הפוליטיקה והקונפליקטים, לעיר הזאת יש אווירה מיוחדת. אווירה נוסטלגית, משפחתית, חמה ובעיקר פחות לחוצה - שזאת בדיוק האנרגיה שאנחנו מחפשים בחופשה
אנחנו משפחה של כנרת
מבחינתי הישראלים מתחלקים לשלושה סוגים - אוהבי הים, אוהבי הכנרת ואוהבי הנחלים. אצלנו בבית, ויסלחו לי מעריצי הים, אנחנו לגמרי בצד השני. תנו לנו לחזור שוב ושוב לחצבאני, לבניאס וכמובן לכנרת - שיש לה בעיניי כל כך הרבה אופי. ובניגוד לים, שלפעמים מרגיש לי קצת דרמטי ואפילו טיפה שחצן, לכנרת יש אופי אחר - רך יותר, שקט יותר, עוטף כזה. חבילת הנופש "עושים חיים עם הילדים" מתקיימת במלון לאונרדו קלאב טבריה, כך שבתוך דקות ספורות אפשר לשלב גם שכשוך משפחתי חוויתי בכנרת
המשפט שכל הורה מפחד לשמוע
אם יש משהו שלמדתי מחופשות עם הילדים ( בן 10, בן 7.5) זה שהשאלה 'מה עושים עכשיו?' מגיעה הרבה יותר מהר ממה שחושבים. שלא נדבר על המשפט המטלטל, אימת כל הורה באשר הוא – "אמאאא, משעמם לי!". ודווקא כאן יש משהו חכם בחבילת הנופש הזאת - במקום להתחיל לחפש פעילות חיצונית, לשבור את הראש איך מעסיקים אותם, לקנות כרטיסים, להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע… הכול כבר קורה במלון. יש ציפייה, יש התרגשות, יש תוכן ויש מה לעשות לאורך היום. הילדים מרגישים שקורה משהו כל הזמן - וההורים, סוף סוף, לא צריכים להיות צוות ההפקה של החופשה
בלי לשבור את הראש על אוכל
יתרון נוסף ומשמעותי מבחינתי לבחור בחבילת נופש הכל כלול, הוא נושא הארוחות.
יש משהו מאוד משחרר בידיעה שלא צריך להתחיל לחפש מסעדות, לבדוק תפריטים, להזמין מקום או לחשב כל הזמן עלויות (וכמובן תמיד חורגים ממה שמקציבים). פשוט יורדים לאכול וממשיכים ליהנות. ובינינו? כשלא צריך להכניס גם את ניהול הארוחות לתוך החופשה - פתאום נשאר הרבה יותר מקום למה שבאמת באנו בשבילו: לנוח, ליהנות ולהיות ביחד
תשמחו לשמוע שלא מדובר בהפקה חדשה – ההפקה 'עושים חיים עם הילדים' מתקיימת זה מספר שנים, בעיקר בטבריה, בים המלח ובאילת. אוטוטו יוצא לדרך מחזור מספר 20 של ההפקה המדוברת, שיתקיים ב30/7 ועד 1/8.
גם הפעם הקונספט נשמר, והחבילה כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב ובגזרת הילדים הופעות עם מגוון כוכבים מוכרים כגון רועיקי מצחיקי, משפחת טרקוס, קוגומלו, מולי וצומי, לירוני וסוניק
לפרטים נוספים והזמנת חדרים במענה אנושי התקשרו 072-3901032
