טוען. אנא המתן...

לא רק לילדים - אטרקציות אקסטרים לחבר'ה הגדולים!

מאת: קופונופש פלוס

רואים כיצד הילדים רצים, קופצים, מתגלגלים, עפים וגם אתם רוצים? רוצים לפרוץ גבולות, לתחזק את רף האדרנלין, לחוש תחושת מסוגלות, להעשיר את ארגז החוויות ובעיקר ליהנות בדרכים חדשות?

הגיע הזמן להבין שאנחנו ב"קופונופש פלוס" דואגים לא רק לילדים ולהרכבים משפחתיים, אלא גם לאנשים צעירים ברוחם שמבקשים להעז וליהנות, לנסות ולחוות.

אז בין אם יש יום הולדת ברקע, מארגנים אירוע צוות שלא יישכח, מחפשים רעיון עבור דייט מושקע, או פשוט מחפשים לחוות זמן איכות עם קבוצת חברים, מוזמנים לקבל טעימה משלל אטרקציות מושקעות שגם אנשים בני 30/50 יימצאו בהן עניין רב.


10 אטרקציות מומלצות

סקרנים? עברו על הרשימה הבאה, זו שכבר סידרנו עבורה מחירים מוזלים במיוחד:

1. FNA תעופה חיפה - תמיד חלמתם להטיס מטוס? מוזמנים להטיס מטוס במשך 25 דק' שלמות, או לחלופין להכיר את עולם הטיסה באמצעות סימולטור (מתאים לבני +10), כך שזוכים לדעת האם מתאים ללמוד קורס טייס מקיף. נשמע טוב? קיים סניף גם בהרצליה - לשיקולכם.

2. מעיינות חמי טבריה - פינוק אמתי לגוף ולנשמה. אומנם הכניסה למתחם מותרת גם לקטנטנים שבחבורה, אך שלל אטרקציות מותאמות רק עבורכם. למשל טיפולי ספא, ג'קוזי, סאונה וכדומה.

3. נהיגה מרגשת ברכבי אקסטרים - "רויאל קלאס" מזמינה ליהנות מנהיגת אקסטרים מלאת אדרנלין ברכב החד פעמי - פורשה בוקסטר. כולל נהיגה של 45/60 דק' וצילומי סטילס מרהיבים שישאירו מזכרת מדהימה. מיועד עבור בני +24, או לבעלי ותק של לפחות שנה בנהיגה.

4. נהיגה ברייזרים וג'יפים - מוזמנים לשבת מאחורי ההגה של רכבי רייזרים וגי'יפים. לחוות את תוואי השטח ממקום של שליטה ועוצמה, ולהכיר מקרוב מגוון נקודות חמד בארצנו היפה. מותאם לבעלי רישיון נהיגה בתוקף. מחפשים יעדים נוספים (מרשימים ומוזלים)? קבלו הצצה! לרשותכם מבחר יעדים שמציעים טיולי ג'יפים מטורפים.

5. נהיגה עצמית ברכב חשמלי חדש - על נהיגה עצמית ברכבי STAR CAR שמעתם? מדובר בהזדמנות לנהוג ברכב חשמלי מתקדם בסמטאותיה הציוריות של העיר ירושלים. כל עוד יש ברשותכם רישיון נהיגה בתוקף, מוזמנים לשבת מאחורי ההגה.

6. צניחה חופשית - אומנם צניחה חופשית ניתן לעשות כבר מגיל 10, אך אין באמת גיל לתחושת האדרנלין. קורץ לכם לבצע צניחה חופשית מגובה של 10,000 רגל לצד נופים מדבריים חד פעמיים? אנחנו ב"קופונופש פלוס" סידרנו לכם הנחה שווה ב"סקיי כיף" באר שבע - מוזמנים!

7. מצנחי רחיפה - בין שמיים לארץ, רק אתם והמצנח (והמדריך) – חוויה חד פעמית. ניתן לחוות לבד, או במקביל לצניחה של בן/ת הזוג, של אח/ות וכדומה (חוויה מומלצת ביותר).

8. טיסה בטרקטורון מעופף - מוזמנים לחוות טיסה בטרקטורון מעופף במנחת עין ורד. כולל נסיקה, צלילה ופניות אקסטרים. מישהו אמר אדרנלין?!

9. צלילה - צלילת היכרות בשונית האלמוגים של אילת! היופי של קרקעית הים האדום מחכה לכם. מגיל 8 ומעלה.

10. הדרכת סאפ - יצא לכם לראות אנשים חותרים בעמידה, שולטים בגלים ותוך כדי חשים עצמאות אינסופית? מוזמנים לעבור הדרכה סאפ מקצועית שתיתן לכם את סך הכלים הדרושים על מנת להיכנס לסצנה - לחתור וליהנות. נשמע טוב? עכשיו רק נותר לשקול האם לעבור את החוויה באופן פרסונלי או זוגי. מתלבטים? פשוט תציעו את האפשרות!


סדנאות וסיורים במיוחד עבור מבוגרים

מעבר לנאמר, מוזמנים לעבור מבחר סדנאות וסיורים סופר מושקעים ומיוחדים. כמו מה? בין היתר ניתן לבחור בסדנת בישול עבור אוהבי בשר, ליהנות מסדנת בישול בירה (ועל הדרך לבקר במבשלת בוטיק), לסייר ביקב רימון (כולל טעימות, גבינות וסיור בבוסתן), לחוות סיור במחנה יהודה ובנחלאות, ללמוד להיות ברמנים בסדנת קוקטיילים אלכוהולית במיוחד, להכיר לעומק את העיר ת"א מעיניים של תייר (סיור דיגיטלי בת"א), לחוות סיור מודרך במושבה הגרמנית בחיפה (סיור בעקבות משיחים) ועוד.


שלל הפתעות

שורה תחתונה? בפעם הבאה שמחפשים אטרקציה לכל המשפחה, אל תשכחו גם אתכם - כנסו ותתרשמו!