טוען. אנא המתן...

מוצרי הניקיון המבוקשים ביותר

מאת: ארנה מוסל אסף

כולנו אוהבים את התחושה הכיפית של להיכנס לבית מבריק, מצוחצח וריחני. לדבר משמעות עמוקה על האנרגיה החיובית בבית, על תחושת הנינוחות והשקט בראש, וכמובן – לבריאות הפיזית של תושבי הבית. אבל מה – הניקיון עצמו – מתיש ואינטנסיבי. במרוץ החיים עבודה וילדים, אנחנו מתקשים למצוא זמן לנקות את הבית, ולרובנו אין אפשרות להחזיק מנקה חיצונית בתשלום.


מתוך הצורך הזה – לשמור על בית נקי מצד אחד, במינימום מאמץ וזמן מצד שני - התפתחו בשנים האחרונות מגוון מוצרים להקלה על פעולות הניקיון. הפטנטים הגאוניים האלה מייעלים משמעותית את ניקיון וטיפוח הבית, חוסכים זמן ומאמץ ואפילו כסף .


סקרנו עבורכם את המבוקשים ביותר – שימו לב להיזהר מחיקויים ! אנחנו מכירים רק את הדגמים המקוריים ויכולים להמליץ עליהם בפה מלא, מניסיון אישי שממש הקל עלינו את החיים


דלי הפלא המקורי Super Mop

פעם, היינו צריכים לשטוף את הבית עם דלי וסמרטוט – פעולה מתישה פיזית, ומלכלכת. אבל כיום, בזכות דלי הפלא המהפכני הזה – אפשר לשמור על בית נקי ומצוחצח בלי לשבור את הגב ובלי ללכלך את הידיים. הדלי הגאוני הזה מחולק לשני אזורים – אזור שטיפה עם סבון רצפות, ואזור סחיטה מסתובב. היתרונות המובהקים של הדלי :

א. סחיטת הסמרטוט ביעילות ללא מאמץ

ב. שטיפת הרציפה בלי צורך בגריפת מים

ג. שטיפה ללא צורך במגע ישיר עם המים והסבון

ד. הגעה נוחה לכל פינה בבית

ה. חיסכון משמעותי בזמן


גם את דלי הפלא תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>


מעביר מים מהבית למרפסת Passer

אחת התחושות המתסכלות שרובינו מכירים – בזמן שטיפת הבית צריך לגרוף החוצה את המים,

אך המסילה השקועות של דלתות ההזזה – מפריעה לפעולה, והמים המלוכלכים מצטברים בתוכה. ומכאן, מלחמת התשה להצליח לנקות את המסילות שמתמלאות בלכלוך ומדיפות ריח רע ועלולות אף להיתקע ולא להיסגר הרמטית. אם גם אתם מכירים את התחושה – אתם חייבים לשדרג את עצמכם בפטנט החכם הזה : הפאסר הוא מעין גשרון פוליפרופילן קשיח ועמיד שממקמים מעל מסילת הדלת בזמן הספונג'ה, וזהו – בתנועה אחת קלה מי הספונג'ה עוברים החוצה למרפסת.

הפאסר מגיע ב2 גדלים – רגיל ומיני – והוא מתאים כמעט לכל סוגי המסילות והמגבים


גם את ה Passer תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>


צינור השקייה מתכווץ SHRANK

יש לכם גינה שאתם מטפחים בתשומת לב ואהבה ? איזה כיף, גינה מושקעת מוסיפה חן רב לחצר הבית ותחביב בריא לגוף ולנפש. אחת הפעולות המתישות בטיפוח הגינה – ההתעסקות עם פתיחת וסגירת צינור ההשקייה ומתוך הצורך הזה פותח הפטנט הגאוני הזה ! מדובר בצינור השקייה עם אקדח מים חזק ואיכותי בעל 7 מצבי השקייה, שמתאים לגינות, חלונות, מרפסות ואפילו לשטיפת הרכב.

הצינור מגיע במגוון גדלים – 2.5 מטר ועד 30 מטר – והיתרון האדיר שהוא מתכווץ לבד בחזרה לגודלו המקורי, כך שלא תצטרכו יותר לבזבז זמן מיותר ואנרגיה בגלגול הצינור חזרה למקומו


גם את צינור ההשקייה SHRANK תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>


מגב הפלא לרצפה

אם כבר נגזר אלינו לקנות את הבית – אז לפחות לעשות את זה בסטייל, במקסימום נוחות ובמינימום מאמץ ! מגב הפלא גם מרסס מים, גם מנגב את הרצפה ובזכות הראש המסתובב שלו – אפשר להגיע עם המגב "ספריי מופ פרימיום" לכל הפינות בבית, אפילו הנסתרות והמאתגרות ביותר.

לאחרונה הושק דגם משופר יותר, עם מנגנון התזה חדשני שאפילו מייעל עוד יותר את פעולת הספונג'ה. מגב הפלא מתאים לכל סוגי הרצפות – שיש, פורצלן, אריחים, עץ, פרקטים ועוד...


גם את מגב הפלא הדגם המשופר תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>


מגב הפלא לחלונות

"איך אני אוהבת לנקות חלונות" – אמרה אף אחת, אף פעם... אחת הפעולות המורכבות לביצוע מצד אחד, אבל החשובות מצד שני. בית עם חלונות מלוכלכים לעולם לא יראה נקי... וישדר תחושה של בית מוזנח ולא מטופח. מגב הפלא מאפשר לכם לנקות את שני צדדי החלון, במקביל, בלי לפרק אותם מהמקום ! זה מהפכני. לא צריך טובות, לא צריך לחכות לעזרה פיזית, פשוט מנקים בקלות ובמהירות, וללא מאמץ. מגב הפלא הוא למעשה מכשיר עם מגנטים חזקים ואיכותיים, שנתפסים לחלון משני צדדיו, ובתנועה ידנית קלה ללא מאמץ מנקים אותו, משאירים אותו מבריק, יבש וללא שריטות. מגב הפלא לחלונות מגיע בכמה גדלים וסוגים, בהתאם לסוג החלונות שיש אצלכם בבית – חלונות הזהה, חלונות כיס, חלונות גדולים, מרפסת שמש, חלונות טריפלקס ועוד...


גם את מגב הפלא תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>


כדור כביסה אקולוגי Wellos המקורי

תשכחו מאבקת הכביסה... כדור הכביסה שלנו מספיק עד 1000 כביסות ! ובכך, תוכלו לחסוך אלפי ₪ בשנה וגם להרגיש שתרמתם לבריאותו של כדור הארץ. הכדור בנוי מ4 סוגי קריסטליים ומ2 סוגי מגנטים, הפעולה המשולבת שלהם במכונת הכביסה מפעילה את מולקולות המים, מעלה את רמת החומציות במים לרמה הדומה לזאת של אבקת הכביסה – אך ללא שימוש בתערובת כימית. הכדור המים חודרים עמוק לסיבי הבגד, ובכך הכדור מבצע פעילות של ניקוי וריכוך הבגדים. גם בריא וגם חסכוני, ככה מכבסים היום !


גם את כדור הכביסה האקולוגי תוכלו למצוא אצלנו בקופונופש פלוס, בהנחה שווה במיוחד >>