טוען. אנא המתן...

מוצרי השעה - אל תפספסו!

מאת: חן בן צבי


ממש כפי שכל חג מאופיין באוכל מסוים, כל עונה בצמחים ייחודיים וכל אזור בנוף משלו, כך בכל תקופה ניתן למצוא מוצרים שהם יותר נדרשים, רצויים ומוערכים, וכיוון שאנחנו מצויים בעיצומה של תקופה משמעותית (לא רק מבחינה בטחונית, אלא גם חורף ובין לבין יש חגים), מצאנו לנכון להציג בפניכם שורה של מוצרים מבוקשים.


כיצד? פשוט!

במקום שתחפשו הרבה, מחכה לכם קטגוריה ייעודית - קטגוריית מוצרי השעה שלנו! מוזמנים להציץ מה רוב האנשים מבקשים לרכוש, ועל הדרך להכיר מוצרים חדשים שתמיד טוב שיש בבית.


אז..

ממש כמו שרוכשים קניות סופר אונליין, ומסתייעים ב"רשימה החודשית" כדי לקצר תהליכים, כך גם פה, כלומר גם אם נכנסתם ל"קופונופש פלוס" כדי לחפש כרטיסים מוזלים להצגה, או כדי למצוא צעצוע לילד, אנחנו מציעים לכם לעצור לשנייה ולבדוק אלו מוצרים חיוניים לרוח התקופה מחכים לכם בקטגוריה המתחדשת שלנו.


הצצה ראשונית

מבקשים הצצה ראשונית? בבקשה:


לדרמן רב תכליתי - לדרמן שכולל 18 כלים שונים בכלי אחד, כולל קוצץ חוטי תיל, פלאייר, מסור, מברג, פותחן בירה ועוד. מעולה כמתנה וככלי עזר שתמיד טוב שיש בהישג יד.


ערכת קפה קומפקטית - ערכת קפה מבית החברה הידועה Go Nature. הערכה כולל כל מה שעשויים להזדקק לו במילואים, או ביום פיקניק נעים. לא רק גזיית שטח, מיכל גז בהברגה ופינג’ן נירוסטה, אלא גם כלי אחסון (לקפה וסוכר), כפית ו-3 כוסות זכוכית.


מטען נייד + סוללת גיבוי לסמארטפונים - אם בימי שגרה לא כיף להיתקע ללא סוללה, אז בטח שגם כיום, ולכן חיוני להכיר פתרון גאוני - מטען נייד שכולל מס' כבלי טעינה מגוונים. גודל של אייפון, מחיר מציאה ושקט נפשי ששווה כל אגורה.


צינור השקיה מתכווץ - צינור שמכפיל את עצמו פי 3 מגודלו המקורי. הצינור מגיע עם אקדח מים חזק ואיכותי בעל 7 מצבי השקייה, כאשר טוב לדעת שבין היתר הצינור אידיאלי עבור שטיפת חלונות ורכבים. אז אם בימים אלו נמצאים הרבה בבית ומבקשים לטפח את המרחב החיצוני, מוזמנים להצטייד בכלי עזר מסייעים.


רדיו מעוצב בסגנון רטרו - בין אם רוצים או לא רוצים, אנחנו מחוברים לחדשות, כך שעם כל הכבוד לניידים החכמים, הכי נוח להקשיב במרחב הביתי לרדיו, ולכן מצאנו לנכון לשלב בקטגוריית המוצרים הנחשקים שלנו רדיו מעוצב ואיכותי. רדיו קטן ממדים, שבין היתר מגיע עם רמקול מובנה ונמכר במחיר מציאה (49 ש"ח בלבד)!


תיק כלי רחצה - תיק רחצה איכותי מבית Rollink. בין אם עושים מילואים, נוסעים לכמה ימים, או מתפנקים בחופשה, תיק רחצה נחשב כפריט חובה. פריט שמסייע לעשות סדר ולהרגיש בבית גם כשנמצאים רחוק.


מקרר/מקפיא נייד 30 מ"ל - תמיד חלמתם לעצור בצד הדרך וליהנות ממילקי, או מבקבוק בירה קרה? הגיע הזמן שגם אתם תשלבו ברכב מקרר נייד קומפקטי שיודע לשמור על הטמפרטורה הרצויה. המקרר/מקפיא שלנו מגיע עם מדחס DC (מתאם AC ל-DC כלול), כולל שליטה אלקטרונית, תצוגת ,LED גוף מבודד ועיצוב מדליק. מה עוד? אידאלי עבור חדרי שינה, ממ"דים ועוד - מתאים להיכן שרק רוצים!


זוג כריות - תמיד צריך עוד כרית. אם עבור אירוח, הילדים, כמתנה, כדי להחליף סוף סוף את הכרית הישנה וכדומה. מסקנה? מוזמנים לרכוש דרכנו זוג איכותי של כריות ויסקו ג'ל מבית הום סטייל.


מזרון שטח - אחרי שסגרנו את הפינה של הכרית, נעבור לסגור את הפינה של המזרון. קבלו מזרון שטח שבקלות יכול להחליף מזרון בחדר השינה של הילדים. מה עוד? המזרון נחשב עבה ונוח ביותר עבור אחסון.


אקדח עיסוי - בתקופה כה טעונה, כיף להתפנק במסגרת הביתית, וכאן אתם מוזמנים להכיר אקדח עיסוי מקצועי בעל 4 ראשים לבחירה: ראש עגול לעיסוי שרירי הגוף, ראש שטוח עם בליטות לעיסוי שרירים רחבים, שרירי הרגל והישבן, ראש בצורת U לעיסוי הכתפיים והצוואר וראש חרוט לעיסוי כפות הידיים, הרגליים והגב העליון. נשמע טוב? אנחנו מבטיחים לכם חוויה!


זהו? ממש לא - כנסו לראות את הרשימה המלאה!


נ.ב

מלבד הקטגוריה האהובה עלינו, אנחנו גם מציעים לכם את קטגוריית ה Outlet שלנו, בה מחכים לכם פריטים שווים במחירים מצחיקים. תמצאו בה סירי קדירה, ריהוט שטח, טלוויזיה ועוד.

כנסו, מקסימום תרוויחו!