טוען. אנא המתן...

עולם של קפה - מוצרים ארומה וטיפים מלאי קפאין

מאת: חן בן צבי


אין מי שלא מכיר את מילות השיר של "הכבש השישה עשר":

"שוקולד קטן ושוקולד גדול

שוקולד יקר ושוקולד בזול

שוקולד אגוזים ושוקולד סתם

לעשירים ולכולם"


מזדהים?

אז עכשיו לאחר שגדלנו, הרשו לי לשיר את אותו השיר, אך לצד כמה שינויים:


אספרסו קטן ואספרסו ארוך

קפה אספרסו וקפה פילטר

קפה מקפסולות וקפה טייק אווי

לעשירים ולכולם.


בשבילי אין כמו קפה טוב שעשוי בדיוק כפי שאני אוהבת. אמריקנו ארוך (לרוב ללא תוספת חלב), טחון מפולי קפה איכותיים של תערובת ונדינג (30% ארביקה 70% רובוסטה), בכוס זכוכית (לא חייב עם ידית) ולצד משהו מתוק (כאן אין אצלי חוקים).


מה איתכם איזה טיפוס של קפה אתם?

טיפוס של קפה שחור בשטח? לא יכולים לצאת מהבית ללא קפה טרי? חייבים להשיג אספרסו בכל מקום, גם אם כרגע נמצאים באמצע פקק?


אנחנו בחנות המוצרים של קופונופש פלוס מאוד אוהבים ומעריכים קפה, ולכן החלטנו להעמיד לרשותכם קטגוריית מיוחדת שעוסקת אך ורק בעולם הקפה. מוזמנים להכין לכם קפה (בדיוק כמו שאוהבים) ולהמשיך לקרוא מה אנחנו מציעים:


עבור חובבי המקינטה

יש אנשים של מכונת אספרסו, ומנגד אנשים של מקינטה. מקינטה הנו מכשיר ביתי להכנת קפה על כיריים, אם כי כיום ניתן למצוא גם מקינטה חשמלית.

מדובר במכשיר יחסית פשוט שמורכב מתא מים תחתון, ממסנן לקפה הטחון ומתא עילי שאוגר את הקפה המוכן. מחפשים קפה איכותי מבלי להוציא סכומים גבוהים? כנסו להציץ מה אנחנו מציעים – מבחר מקינטות מעולות במחירים שווים, כולל מקינטות צבעוניות ואף כאלו שלא עולות יותר מ-80 ש"ח!


עבור האנשים ששומרים אמונים לקפה פילטר

מכירים את הדיינר המיתולוגי מהסרטים האמריקאים שבו מסתובבת מלצרית חיננית שרק מחפשת למי למלא את הספל בקפה פילטר טרי? ובכן יש סיבה טובה שקפה פילטר מככב בשלל סרטים - הוא עשיר, טעים וזול, כאשר ניתן לבחור בין מכונה ידנית לאוטומטית.

רוצים טיפ של מקצוענים? הקפידו על טמפרטורת המים ותבחרו פולי קפה איכותיים. נשמע טוב? כנסו להתרשם ממבחר מכונות הפילטר שלנו!


עבור האנשים שלא מתחילים את היום ללא קפה אספרסו

אין כל ויכוח עם כך שאספרסו הוא השליט בתחום. אספרסו נהנה ממוניטין יוקרתי ואיכותי, אך לפני ואחרי הכול מציע תוצאה שאין לה מתחרים. יש אספרסו, ויש את כל השאר.

שייכים לקבוצה שמבינה על מה כל המהומה, שבשבילם אספרסו טוב שווה את ההשקעה? תשמחו לדעת שאם פעם רק אנשים אמידים היו מחזיקים בבית מכונת אספרסו, הרי שכיום המחירים הפכו להיות לגמרי נגישים. לצורך הדוגמה נציין שאנחנו מוכרים מכונת אספרסו מעולה מבית Nespresso inissiacnu בתמורה ל450 ש"ח בלבד!


מה עוד?

אלו עוד פריטים מחכים לכם בקטגוריית עולם הקפה שלנו? פולי קפה מובחרים, מטחנות קפה, מארזי מתנה, מכונת אספרסו ניידת (המצאה גאונית!), ניירות לקפה פילטר, המון סטייל (כוסות אספרסו בשלל עיצובים משגעים) ואפילו שקיות אבקת שוקו שוות מבית Segafredo, כי גם לילדים מגיע!


ארומה אהובתי


אז עבור הטקס של הבוקר, הדייט הרומנטי בשטח, הפסקת הצהריים המושלמת, התירוץ לאכול "משהו מתוק ליד", האירוח המושקע, או פשוט עבור רגע מדויק שהוא רק שלכם, מוזמנים לקחת את חוויית הקפה לגבהים חדשים.


למה דרכנו? מבחר, איכות, משלוחים מהירים לכל מקום בארץ, צוות שמורכב מפריקים שונים בתחום הקפה וכמובן מחירים מדהימים!