טוען. אנא המתן...

באיזה ספל אתם שותים את הקפה שלכם ומה זה אומר עליכם?

מאת: חן בן צבי

קפה הוא אחד מהמשקאות היותר נפוצים בעולם, והוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. אנחנו שותים קפה בבית, במשרד, בטיול, ברכב וכדומה, כאשר לכל אחד יש דעה מוצקה לגבי סוג הקפה המועדף עליו ואופי הכנת הקפה המושלם.


לצד כל זאת, יש נושא רלוונטי ולא מספיק מדובר, והוא עוסק בבחירת ספל קפה. אני אישית מודה שכאשר מגיעים אלי אורחים, לא פעם אני ממהרת לתפוס את הספל האהוב עלי. גם כי אני לא אוהבת שאנשים אחרים שותים לי בספל, וגם מסיבה נוספת: כשאני מכינה את הקפה בספל סתמי, הטעם שונה - הרבה פחות טעים.


אז בין אתם מזדהים, או סתם חושבים שזה מוזר, המציאות היא שיש אינספור סוגים של ספלי קפה ואספרסו, כך שבסופו של דבר כל אחד נדרש לבחור, וכאן ננסה לבחון מה הספל האהוב עליכם אומר על האישיות שלכם. שנתחיל?!


7 טיפוסים שונים של ספלי קפה - מי אתם?


הטיפוס הנוסטלגי: אנשים בעלי טעם נוסטלגי אוהבים להתרפק על ימים עברו, וגם כאשר מדובר בספל קפה, ולכן הם לרוב ייבחרו בספל שמסמל נשכחות, ממש כמו ספל חרסינה בעל עיצוב קלאסי שהיה מחכה בכל ביקור אצל סבא וסבתא.

ההצעה שלנו: ספלי Loveramics Egg - ספל אספרסו 80 מ"ל בצבע קרמל שמעניק תחושה של פעם.


הטיפוס הבוהמי: אנשים בעלי טעם בוהמי אוהבים להתבלט גם בדברים הקטנים, ולכן ייבחרו בספל שעשוי מחומרים לא שגרתיים, או בעלי עיצוביים יצירתיים. מכאן שהם עשויים לבחור בספל קפה שנרכש בשוק הפשפשים, או לחלופין בספל קפה עשוי מחומר אמייל.

ההצעה שלנו: ספלי ביאלטי פורצלן - צבעוניים ומרשימים, עשויים מפורצלן איכותי.


הטיפוס המרובע: אנשים "מרובעים", או פשוט חסרי טעם עיצובי, עשויים לבחור בכל ספל קפה ארעי מבלי להשקיע שנייה נוספת של מחשבה. מבחינתם הקפה הוא שחשוב ולא החוויה הכוללת.

ההצעה שלנו: קחו את ספל הקפה הראשון שבו נתקלים ושימו פס על כל האחרים :)


הטיפוס הטרנדי: אנשים שמגדירים את עצמם טרנדים אוהבים לעקוב אחר האופנות האחרונות, ולכן ייבחרו בספלי קפה שעשויים מחומרים חדשניים, בעלי צורות לא שגרתיות וכדומה.

ההצעה שלנו: סט 4 כוסות קפוצ'ינו ביאלטי – עיצוב נקי בשילוב איור מודרני.


הטיפוס היצירתי: טיפוסים יצירתיים אוהבים להביע את עצמם גם בבחירת ספל קפה, ולכן הם עתידיים לבחור בספלים מחומרים לא שגרתיים, בעלי הדפסים צבעוניים ועיצובים ייחודיים.

ההצעה שלנו: ספלי ESPRESSO ART - ספלים מאוירים על ידי אומנים מפורסמים מהמאה ה-20.


הטיפוס היוקרתי: אנשים בעלי טעם יוקרתי אוהבים להתאים עבור כל סוג קפה את הספל המתאים ביותר, כאשר הם לא יסתכלו על המחיר, אלא על המותג, רמת הגימור ואיכות חומרי הגלם.

ההצעה שלנו: כוסות אספרסו ביאלטי בצבע שחור לבן. מגיע עם תחתית משלימה ואיור שמעניק "קריצה הומוריסטית".


הטיפוס הירוק: הטיפוס האקולוגי יחפש כוסות קפה מחומרים ממוחזרים, או שיעדיף למצוא ספלי קפה יד שנייה.

ההצעה שלנו: ספל אקולוגי לשתיית קפה מחוץ לבית. עשוי מבמבוק טבעי ומגיע עם חבק סיליקון.


כבר הצצתם במבחר ספלי הקפה שלנו?

מצאתם את עצמכם בין הטיפוסים השונים? ובכן מאוד יכול להיות שאתם משתייכים ליותר מטיפוס אחד, וזה לגמרי בסדר. העיקר שתשתו את הקפה בספל שיגרום לכם להרגיש טוב. מסכימים ומגיעים למסקנה שלא מתחברים לסט הכוסות שיש בבית? תמיד ניתן לשים בחנות יד שנייה ולהתחדש עם מבחר ספלי הקפה המרשימים שבחרנו במיוחד עבורכם בקופונופש שופ - תיהנו!