טוען. אנא המתן...

נהייה קר? מבחר מוצרי חימום במחירים לוהטים!

מאת: חן בן צבי

הטמפרטורות יורדות, הימים מתקצרים והנוף משתנה. עלי שלכת בשלל צבעים מייצרים חגיגה עליזה, יש צמחים שנכסים לתרדמת חורף ולעומתם פטריות שאט אט מגיחות מעל לפני האדמה. הגופיות מפנות מקום לסוודרים, השמיים נצבעים בגוונים של אפור ולהקות של ציפורים עושות את דרכן ליעדים חדשים.


יש אנשים שחורף מעורר בהם אסוציאציה של התכרבלות על הספה ומרק חם, ויש אנשים שחורף מעורר בהם אסוציאציה של התקבצות סביב מדורה ומגפיים בכל צבעי הקשת.


מה שבטוח, זה שכולנו מקווים לגשמי ברכה, ומבקשים לייצר בבית הפרטי שלנו תחושה נעימה, מוגנת וחמימה, כך ממש עתה כשהחורף מתחיל להתקדם, זהו בהחלט הזמן להתפנק עם מוצרי חימום איכותיים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים.


שוקו ונעלי בית - נערכים לחורף!

באתר קופונופש פלוס מחכה לכם כל מה שצריך כדי להפוך את החורף לנעים והרבה יותר משתלם. אז מה ניתן לרכוש דרכנו במחירים מעולים ולקבל ממש בעוד כמה ימים? ובכן מעבר לשמיכות חורף עבותות, מעילים איכותיים, כובעי צמר אופנתיים ומטריות עמידות, אספנו עוברכם שלל מוצרים חימום מעולים.


מוצרי החימום שתמצאו אצלנו:

• תנורי חימום לחדרים קטנים וגדולים - תנורי חימום איכותיים ויעילים בשלל גדלים. בין היתר מוזמנים לבחון תנור ספירלות מבית BENATON אשר מעניק חימום עוצמתי במיוחד. תנור חימום מבית OMEGA (2400 וואט) שבין היתר מציע 2 כיווני חימום וגלגלים עבור שינוע נוח, ותנור חימום קרמי איכותי, גם כן מבית המותג BENATON, שנמכר במחיר מציאה ומציע 3 מצבי חימום ומתג בטיחות.

*טווח מחירים: 109-299 ש"ח.

* מגיעים עם אחריות של שנה.


• תנור חימום לאמבטיה - אין כמו לצאת ממקלחת נעימה לתוך חדר מחומם מראש. עוד אין לכם תנור לחימום חדר האמבט? מוזמנים לרכוש תנור ייעודי מבית OMEGA שבין היתר מציע מנגנון הגנה מפני התחממות יתר ו3 גופי חימום. מעדיפים מפזר חום לאמבטיה? הכירו את מפזר החום המעוצב מבית MATRIX. מציע 2 דרגות חום, הפעלה בטיחותית וחומרים מותאמים לסביבה לחה.

*89/218 ש"ח בלבד!


• חימום המרפסת/פרגולה - אוהבים לשבת בערב עם חברים במרפסת, אך נאלצים לוותר על התענוג בימי החורף הקרים? אין שום סיבה, סה"כ נדרש מחמם ייעודי, ממש כפי שתנור חימום MATRIX 2500W מציע. התנור מגיע עם תרמוסטט אוטומטי, הגנה מפני רטיבות וגשמים ונוריות חיווי - שווה!

*349 ש"ח בלבד!


• לא רוצים לתלות תנור? תמיד ניתן ליהנות מהאווירה המיוחדת שפטריית חימום מייצרת! הכירו את פטריית החימום שלנו מבית GREEN GAS. פריט מעוצב ונייד שעובד על גז - חימום חסכוני וסופר משמעותי. מעדיפים פטריית חימום שעובדת על חשמל? הכירו את פטריית חימום (3000 וואט) מבית . MATRIX אתם עומדים לגלות שכיף לשהות בחוץ, גם כשבחוץ הטמפרטורות צונחות!

*450/349/489 ש"ח בלבד!


מפזרי חום - מחפשים מפזר חום עוצמתי? הכירו את מפזר החום מבית BENATON (2000 וואט). חסכוני ומסתובב לשני הצדדים. מחפשים עוד אופציה איכותית של אותה חברה? הכירו את המפזר העומד/שוכב. שווה הצצה!

*69/75 ש"ח בלבד


קמין חשמלי - מעבר לאפקט חימום נעים, מדובר בתוספת עיצובית שמייצרת אווירה מדהימה. כנסו לבחון את קמין החימום החשמלי מבית Luxor. עיצוב וינטאג', חימום אפקטיבי ותצוגת לד שמדמה גחלים.

*289 ש"ח בלבד!


רדיאטור בשילוב מפזר חום - קבלו רדיאטור חדשני שבין היתר מפזר חום וכולל מתקן לחות שמונע מהאוויר בחדר להתייבש. מציע 6 דרגות חימום, עוצמת חימום מרשימה, טיימר עבור כיבוי אוטומטי וכמובן גלגלי הזזה. מוזמנים לבחור בין תנור 12 צלעות, תנור 9 צלעות ותנור 7 צלעות.

*249-329 ש"ח בלבד!


סדין חשמלי - אין כמו להיכנס למיטה חמימה ונעימה. מזדהים? תשמחו לדעת שבין היתר אנחנו בקופונופש פלוס מוכרים סדיני חימום איכותיים שמספקים 2 רמות חום וכמובן מנגנון פנימי למניעת חימום יתר. מוזמנים לבחור בין סדין זוגי לבין סדין יחיד.

*99/145 ש"ח בלבד!


מתכרבלים - היצע איכות ומחירים מעולים

מתחיל להישמע כמו חורף חם ונעים? דאגנו שגם עם המחירים והמשלוח יהיו ידידותיים.

היכנסו עוד היום לאתר ותתחילו ליהנות מהמחירים האטרקטיביים ומהמבחר הגדול!

קופונופש פלוס - אתכם בימים הקרים והחמים :)