טוען. אנא המתן...

מתחדשים לחג עם Food Appeal

מאת: חן בן צבי

חג פסח מתקרב בצעדי ענק, ובכל בית בישראל עולות פחות או יותר אותן שאלות:

• היכן נהיה?

• האם נארח או נתארח?

• האם החג נופל השנה על יום שבת? (הוא לא!)

• היכן היינו שנה שעברה?

• מה נקנה השנה למארחים?


מזדהים? ובכן אין לנו עצות מועילות לגבי היכן להיות או את מי לארח, אך אנחנו כן יכולים להמליץ בחום על מערכות הכלים האיכותיות שתמצאו אצלנו בקופונופש פלוס, ואם כבר יצא לכם לעבור על ההיצע שלנו, ייתכן שכבר ניחשתם שאנחנו מדברים על הסירים, המחבתות והצלחות מבית Food Appeal!


למה להתחדש לכבוד החג עם כלים מבית Food Appeal? מעבר לאיכות המדהימה, המוניטין המנצח והמחירים חסרי התקדים שהשגנו לכם? על משקל ארבעת הקושיות הכנו לכם 4 סיבות מנצחות:

1. מחדשים את הסט של חג הפסח!

2. מעניקים מתנה שבטוח תתקבל בשמחה!

3. מרעננים את המטבח עם סט סירים צבעוני שעושה טוב על הלב!

4. מעצבים את שולחן החג עם צלחות מרשימות!


מחדשים את כלי הפסח

יש אנשים שחיים שלמים מעבירים עם אותו סט סירים ישן של פסח, כך שכל השנה הם נהנים מדגמים משופרים, אך רק בפסח חוזרים 30 שנה אחורה בזמן - ממשיכים לעבוד עם אותם סירים כבדים, מתקלפים ושאינם נון סטיק.


לא הגיע הזמן להשתדרג? אומנם מבשלים בכלים רק כמה ימים, אך מדובר בתקופה מאוד מרוכזת מבחינת בישולים, במיוחד אם מארחים, כך שבהחלט עדיף שיהיה נוח ונעים. מה לגבי מחיר אתם שואלים? מחיר שחבל לא לנצל! לצורך הדוגמה, סט סירים רק ב-149 ש"ח!


המתנה המושלמת!

כל שנה אותו סיפור..


מי שמתארח שובר את הראש מה לקנות מתנה, והמארח היה שמח לו היה נמנע ממנו להעמיד פנים שהוא ממש מרוצה מהבחירה. רוצים השנה להעניק מתנה שהיא גם איכותית, גם לא יקרה וגם בטוח תתקבל בשמחה גדולה? מוזמנים לעבור על סך מוצרי פוד אפיל שאנחנו מוכרים.


לא רק מבחר סטים של סירים איכותיים וצלחות משגעות, אלא גם מחבת גריל (155 ש"ח וסגרתם מתנה מעולה), סיר 1 שמחולק ל-2 אזורים, סט מגבות בשרניות בצבעים אלגנטיים, קערות נירוסטה עם קטע, מארז 6 סכיני סטייק + 6 מזלגות סטייק, או הכי פשוט ואלגנטי - סט של 2 כוסות יין לצד פותחן חשמלי!


הצבעים שעושים טוב על הלב

אם גם לכם תוספת של צבע עושה טוב על הלב, אתם חייבים לראות את הסירים, הקערות והצלחות המדהימים מבית Food Appeal. קבלו מספר דוגמאות:

סיר סוטאז שחור עם ידיות ורודות.

• סט צלחות יוקרה בגוון כחול עמוק.

סט 4 כוסות אקריל בגוון כתום/ צהוב שקוף - סופר מתוק!

• סט סירים 9 חלקים בגוון בורדו משגע.

סט סירים 10 חלקים בגוון לבן חגיגי ונקי במיוחד.

קערת נירוסטה 28 ס"מ עם בסיס סיליקון צבעוני.


מעצבים שולחן עם Food Appeal

עם כל הכבוד לאוכל, עיצוב שולחן החג תופס חלק מרכזי, לפחות אצלנו במשפחה. תמיד חושבים באלו מפיות לבחור, תמיד מתלבטים מחדש האם להניח את המפיות על הצלחת או להציבן בתוך הכוס, דנים אלו פרחים לבחור עבור מרכז השולחן וכמובן שגם מקפידים לבחור במפה צחורה.


מחפשים להשיג יותר מהעיצוב? יש לנו הצעה!


תשלבו צלחות מנצנצות מבית Food Appea! יש סט צלחות בגוון רוז גולד, בגוון נחושת מבריק ובגוון שחור מבריק! הצעה שלי? תבחרו את אחד מהגוונים, תשלבו מפה ומפיות לבנות, תוסיפו זר פרחים נמוך בגוון ורדרד ויש לכם שולחן חג מרשים וחגיגי במיוחד.


שיהיה חג שמח, חג של התחדשות, חג טעים ומרשים - שלכם, קופונופש פלוס!