טוען. אנא המתן...

5 רעיונות מנצחים לחופשה משפחתית

מאת: חן בן צבי

"משפחה", איזו מילה יפה... לפעמים קצת קשה לחבק אותה, אבל כשמצליחים להתחבר למהות, היא ממלאת את הלב ומזרימה בעורקים אוקסיטוצין.


בין הטרפת של החיים, בין העומס של העבודה והפעילויות של הילדים, קשה למצוא זמן משפחתי מעצים. זמן בו זוכים להתרכז זה בזה, להתעלם מהשאר ופשוט ליהנות.


חושבים קדימה ומזהים "חלון הזדמנויות משפחתי" שרק נותר למלא באטרקציות שמעלות חיוך ומחברות בין כולם – בין גדולים לקטנים, בין האח האמצעי לגדול, בין ההורה שעובד שעות רבות מחוץ לבית לבין המתבגרים שרק מחפשים על מה להתלונן? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!


אומנם לנו ב"קופונופש פלוס" יש אינספור אטרקציות שוות במחירים אדירים, אך בכל זאת הצלחנו לבחור 5 אטרקציות מנצחות. אטרקציות שמכסות מגוון רחב של דרישות, שנחשבות סופר מומלצות ושמציגות ממבצעים שחבל לפספס.


שווה 2 דק' של קריאה? נראה לנו שכן, מקסימום תקבלו כיוונים לאטרקציות אחרות. שנתחיל?!


#1 המלצה למשפחה שהיא דג בנשמה!

יש משפחות שעם כניסת האביב רק מחפשות אתרי מים, וגם בחורף קשה לעצור אותן מלהיכנס לנחל של 5 מעלות בשמש.


מזדהים? קבלו את אחת מאטרקציות המים היותר מגניבות שקיימות: אקווה כיף! מדובר בפארק מים צף - הראשון מסוגו בישראל. הפארק ענקי ומושקע. מכיל אינספור מתקנים צפים, כולל אזור משפחתי שמכיל מקפצות, קיר טיפוס, סולמות, מכשולים, טרמפולינות ועוד.


אתם משפחה של אלופים? קיים אזור אולימפי שמציג רמת קושי עולה. כאן כבר ניתן לחוות ביחד כמשפחה מרוצי שליחים, מרוץ נגד השעון ועוד. כנסו וקבלו את כל הפרטים על פארק המים שנמצא על המים..


#2 המלצה למשפחה שמחפשת את הקמפינג הבא!

בלב טבע מדברי, בתוך נוף ציורי, אל מול אגם מרהיב, מחכה לכם חופשה מדברית שתשאיר טעם של עוד. מדובר בקמפינג חלומי ומפנק שנמצא כ-25 ק"מ מצפון לאילת.


בפארק האדיר שחולש על פני 70,000 דונמים מחכים אינספור נקודות שוות. אתרים גיאולוגיים, נופים חד פעמיים, מסלולי אופניים, מסלולי יתדות, פטריות ענק טבעיות ועוד.


מה לגבי תנאי לינה? חלום! מזגנים מטורפים, מקררים ועמדות למנגלים, שירותים ומקלחות נקיים, תשתיות חשמל, שולחנות קמפינג, עמדות לשטיפת כלים ועוד. אידיאלי למשפחות עם ילדים ולקבוצות חברים. תגיעו ותבינו על מה אנחנו מדברים. מה לגבי מחיר? השגנו לכם דיל שווה ביותר!


#3 המלצה למשפחה הנודדת!

תמיד חלמתם לעשות חופשה משפחתית בקרוואן? האטרקציה הזו עבורכם! אנחנו יודעים כיצד היא תתחיל, אך רק אתם יודעים לאן היא תתגלגל...


מוזמנים לשכור קרוואן אירופאי בסטנדרט מאוד גבוה מבית "דרך ארץ". לרשותכם קראוון שמתאים למשפחה בת 5 נפשות לצד קרוואן שמתאים למשפחה בת 7 נפשות. הקרוואנים מאובזרים, מושקעים ובין היתר כוללים מזגן, מערכת סאונד, טלוויזיה, פינת ישבה חיצונית ועוד הפתעות..


פשוט תבחרו תאריך, מסלול, נקודה מרשימה עבור לינה ותחוו זמן משפחתי שהוא באמת חד פעמי. כנסו ותראו על מה אנחנו מדברים!


#4 המלצה למשפחה התחרותית!

אתם אוהבים להתחרות, מעריכים אתגרים ומודים על כל הזדמנות שמאפשרת לכם לעבוד ביחד כמשפחה? הגיע הזמן שתנסו חדר בריחה, ואם כבר יצא לכם להתנסות ונהניתם, הרי שהגיע הזמן לנסות אחד נוסף שנבחר על ידנו בקפידה.


נשמע מושלם? יש לנו הרגשה שמאוד תעריכו את קטגוריית חדרי הבריחה האדירה שלנו! יש בחיפה, בירושלים, בלוד ועוד. כנסו, עברו על הרשימה המלאה, תנצלו את המחירים המעולים שסגרנו עבורכם וצאו לצבור חוויות משפחתיות חד פעמיות.


#5 המלצה למשפחה המנשנשת!

אתם משפחה של "פודיס"? כאלו שאוהבים לנסות מאכלים חדשים, לשמוע את הסיפור שמאחור המנה, שמתרגשים להכיר מקומות אותנטיים, ששמחים על כל המלצה קולינרית ושאוהבים להרכיב מנה שלמה מאינספור טעימות קטנות? אנחנו חושבים שהגיע הזמן שתיהנו מסיור טעימות קולינרי בהרכב משפחתי.


איפה ומתי? אתם בוחרים! הכנו לכם קטגוריה שלמה שעוסקת בסיורים קולינריים מנצחים במחירים סופר שווים. יש סיורי יאללה באסטה ברחבי הארץ, יש סיורי שוק בוואדי ניסנאס שבחיפה, יש סיור בשוק הפשפשים שבת"א וכמובן שגם יש סיור מרתק בשוק מחנה יהודה שבירושלים, אך זוהי כאמור רק טעימה – כנסו לרשימה המלאה!


מה בתוכנית? טעימות, הסברים, ביקורים בנקודות מיוחדות ועוד הפתעות.


פשוט צאו ותיהנו – מגיע לכם!

מה אומרים - קיבלתם רעיונות שווים עבור הבילוי המשפחתי הבא? אנחנו בהחלט מקווים.

פשוט צאו ותיהנו, ועם המחירים שלנו, גם תחסכו :)