טוען. אנא המתן...

10 טיפים עבור חופשה מרעננת בחופי הכנרת

מאת: חן בן צבי

כנרת זו אהבה כחול לבן. הכנרת מציעה שילוב מושלם עבור נופש קצרצר, ואם אבקש להביע ב-3 מילים את מה שאני חשה כלפי הכנרת, אבחר להתנסח כך: אין על הכנרת!


מצד שני, לא תמיד פשוט למצוא מקום פנוי לפרוס בו מחצלת, צריך להיערך מבחינת צל, לא תמיד החנייה סמוכה לנקודת הישיבה הרצויה, לעיתים חם וכמובן שאין זה חכם לצאת לשחייה בעומק ללא מציל באופק.


חושבים לצאת לנפוש בכנרת כמה שעות, או אפילו במשך לילה או שניים? גם אני חובבת מושבעת של חופי הכנרת, וכשכזו, יש לי לא מעט המלצות קטנות שישדרגו לכם את הנופש.


מה איפה מתי ואיך – כל מה שחשוב לדעת!

קבלו 10 טיפים שיסגרו לכם נופש מושלם בחופי הכנרת:


1. בחרו בחוף פחות מוכר – שאפרט? לא חכם מצדי לציין מהם החופים הסודיים שלי, אך אני די בטוחה שאם רק תבררו עם חברים, תקבלו המלצות שוות. הנקודה היא להיות בררנים ולערוך בירור מקדים. בין היתר תבדקו אם יש שירותים, האם מותר להקים אוהל במקום, האם יש אזור ייעודי למנגל וכדומה.


2. תפסו מקום טוב בצל - לא טובים בלהשכים קום כדי לתפוס מקום? תגיעו מצוידים בצילייה. פתרון קטן שמייצר שינוי מהותי. עוד אין לכם אחת שהיא באמת טובה? קבלו המלצה: ציליית לייקרה איכותית 3/3 במבצע מוגזם לזמן מוגבל. גם איכותי וגם נמכר דרכנו במחיר מדהים!


3. תגיעו בשעות הנכונות - תגיעו בשעות הבוקר המוקדמות, כשהחופים עדיין לא גדושים באנשים והטמפרטורה עדיין נעימה, או.. וזו הבחירה האהובה עלי.. תגיעו מהשעה 16:00 צפונה, ותיהנו מטמפרטורה מושלמת! שלבו פיקניק קליל שסוגר ארוחת ערב ובכלל מדהים.


4. תביאו אוכל מהבית - ברוב החופים לא תחכה לה מסעדה, וכיוון שהים פותח את התיאבון, חובה להגיע מצוידים. רוצים יותר מבקבוק מים וכריכים? תבדקו שמדובר בחוף שמותר להדליק בו מנגל ותגיעו מצוידים. בין היתר ממליצים להכין רשימה עם הציוד הבא:


שולחן פיקניק מתקפל עם כיסאות, כך שיהיה סופר נוח להכין ולאכול.

מנגל איכותי מתקפל שמתנקה במהירות ושמאפשר שימוש רב פעמי בכל נקודה רצויה.

כיסא שטח איכותי, במיוחד אם יש מבוגרים בחבורה העליזה.

מחצלת שטח איכותית, כדי שגם לילדים יהיה היכן לשבת.

רמקול "פיצי מיני" עם Bluetooth עוצמתי, כדי להרים את האווירה בזמן שהנקניקיות נעשות על המנגל.

עגלת שטח שווה שתאפשר להביא מהרכב את הכול בנוחות ובפעם אחת.

מכונת קרח ביתית שתאפשר לארוז כל כמות קרח רצויה, מבלי לעצור בדרך בתחנת דלק ולשלם מחיר מופקע.


5. תביאו משחקים – אומנם ברגע שנכנסים למים לא צריך יותר מדי, אך תמיד כיף שיש ברקע מיטה מתנפחת שבין היתר מתאימה למים, מטקות, כדור, פריזבי ומשחקי חוף עבור הקטנטנים.


6. חכם בשמש – הקפידו, במיוחד עם הילדים, על שתיית מים, כובע, מריחת קרם הגנה ובגדי ים כמה שיותר מלאים.


7. לינה - אם מתכננים לילה בכנרת, הזמינו מראש רק במקום מושקע, ממש כמו קמפינג בחוף הירוק. בחוף השקט של הכנרת תמצאו אוהלים וקרוואנים סופר מושקעים. עם/ללא מזגן, סככות, מקלחות משותפות עם מים חמים 24/7 ועוד. שווה להציץ – השגנו לכם מחיר מדהים!

.

8. אטרקציות משלימות – מגיעים ללילה? נצלו את השהות באזור ותיהנו מאטרקציות סמוכות. זה יכול להיות ספורט ימי בטיילת טבריה, אקווה כיף (פארק המים הצף הראשון בישראל), או פארק המים חוף גיא. סופר שווה!


9. תחשבו על הנוחות של הקטנטנים – יש לכם תינוק? שווה לרכוש עבורו עריסת תינוק ניידת – 49 ש"ח וכולם מרוצים!


10. אל תחשבו הרבה – פשוט צאו ותיהנו!


שורה תחתונה?!

בפעם הבאה שמתכננים ביקור בכנרת, תעברו על הטיפים הנ"ל, תתייעלו ותיהנו הרבה יותר!