טוען. אנא המתן...

במיוחד לקיץ - המדריך המלא לבריכה נקייה

מאת: חן בן צבי

אם יש לכם בריכה, אתם מסודרים לקראת הקיץ! כמובן שיש להשגיח על הילדים, אך כיף לדעת שאין צורך להוציא את הרכב מהחנייה, שניתן להוציא אנרגיה מבלי להזיע, לתרגל כישורי שחייה, ובאופן כללי להתרענן בכל נקודת זמן רצויה.


עם זאת, העובדה שיש לכם בריכה אינה סוף פסוק. כדי באמת ליהנות, נדרשת תחזוקה, וכאן אנחנו באים לספר שגם אם אינכם מומחים לדבר, אתם בהחלט יכולים לשמור על הבריכה שלכם נקייה ומזמינה על ידי מספר פעולות פשוטות.


אל תהיו עצלנים!

אז מה צריך לעשות? ראשית נחדד מדוע תחזוקת בריכה כה חשובה. ובכן בריכה שאינה מטופלת כראוי זה כמו לשלוח הזמנה אישית לאינספור חיידקים. לא רק שזה מגעיל, אלא זה גם יכול לגרום לגירויים בעור, ובמקרים קיצוניים לפגוע בבריאות. שכנענו אתכם? קבלו המלצות פשוטות, אך חשובות!


הכימיקלים שהבריכה שלכם באמת צריכה

בואו נצלול פנימה לתוך עולם המופלא של כימיקלים לבריכה: השלישייה הרצויה:


כלור - מלך הזירה! הכלור ידוע ביכולת המופלאה לחסל חיידקים, כאשר טוב לדעת שניתן לבחור בין טבליות כלור לבין כלור נוזלי.

אנטי סקאם אלגציד - שם ארוך לחומר שמיועד לטפל באצות ובירוקת.

מצליל מים לבריכה – מעניק טיפול מידי במים עכורים ומסייע בתחזוקה השוטפת. מתאים לשימוש בכל סוגי הבריכות ומערכות הסינון ואינו פוגע ברמת ה-PH.


*** חשוב לדעת שמדובר בחומרים רעילים, ועל כן יש להחביא מהישג ידם של ילדים וכמובן להשתמש לפי הוראות היצרן שע"ג האריזה.


מוצרי ניקוי וסינון משלימים

הבריכה עומדת כבר תקופה ארוכה עם מים עומדים, ולכן לפני שהילדים קופצים פנימה אתם רוצים להיות בטוחים שהם לא נכנסים לתוך מרק של חיידקים? בדיוק בשביל כך שווה להכיר את שני המוצרים הבאים:


ערכת בדיקה AQUA CHEK PRO - מדובר בערכת בדיקה מהירה וסופר נוחה לשימוש – שווה להחזיק בבית, במיוחד אם לא ממהרים להוסיף כלור וכימיקלים אחרים. כל שצריך לעשות זה לטבול את הסטיק במים ולהשוות לטבלת הצבעים. מומלץ לשימוש פעמיים בשבוע, ואחרי גשם או מסיבת בריכה.


חול סינון זכוכית אקטיבית – מדובר בחומר סינון מתקדם שתומך במערכות סינון של בריכות שחייה. החול מיוצר מזכוכית ממוחזרת שעברה עיבוד מיוחד, כך שהיא מסננת היטב, מצריכה פחות שימוש במים, עמידה לאורך זמן, ומציעה שטח פנים אידאלי מבחינת לכידת לכלוך. מבחינת עלות, ראוי לציין שחול סינון רגיל נחשב יותר זול, אם כי לאורך זמן זוהי הבחירה היותר חסכונית.


טיפים לתחזוקה שוטפת

תחזוקת בריכה זה כמו לגדל ילד - צריך תשומת לב קבועה, ולכן מוטב שתחליטו על פורמט ניקוי קבוע ותתמידו בו. בגדול, מדי שבוע יש לשאוב את פני הקרקע, בתחילת עונה יש לערוך ניקוי יסודי, ומדי חודש רצוי להיעזר בחומר מונע אצות ולהפעיל את מסנן המים.


עם זאת, בטיחות קודמת לכל, ולכן חשוב לאחסן את הכימיקלים הרחק מהישג ידם של ילדים, ולציין על הבקבוק שהוא מסוכן לבריאות.


נעזרים בקידמה

כיום כבר לא צריך להזמין שירותי ניקוי בריכה פעם בחודש. באמצעות רובוט ייעודי, זוכים לסגור את הפינה בצורה מקצועית, חסכונית וסופר פשוטה. מה מעבר? היעזרו במשאבות ייעודיות. אנחנו בקופונופש פלוס מציעים לכם משאבה עם מסנן חול מבית MUSTANG שבין היתר מגיעה עם זוג מתאמי דופן + מסנן שיער תואם לבריכות INTEX & .BESTWAY מחפשים חלופה יותר חזקה? בבקשה, ואפילו תמצאו אצלנו שואב נטען לניקוי בריכות וג'קוזי מבית אינטקס - מאפשר שימוש לאורך 100 דק' שלמות!


מוצרים משלימים

אלו עוד מוצרי ניקיון לבריכה מומלץ לקחת בחשבון? ובכן ישנה רשת מקצועית מבית מוסטנק שאליה ניתן לצרף מוט טלסקופי מקצועי. יש בושם ייעודי לג'קוזי בריח אושן מיסט שעשוי מחומרים טבעיים ועל הדרך מזין את העור וכדומה.


מה מעבר? אם בתום כל ההשקעה יש לכם בריכה מזמינה ואתם מתכננים מסיבת פתיחת עונה בגינה, אנחנו לגמרי ממליצים על תוספת של צידנית צפה דגם INTEX! זו לא רק מתאימה לאחסון של עד 72 פחיות, אלא גם מציעה מקום ייעודי עבור כוסות.


מרגישים שאתם מוכנים לטפל בבריכה? מוזמנים למצוא כאן את המוצרים השווים ביותר בקטגוריה, כמובן לצד המחירים הסופר מומלצים שאנחנו בקופונופש פלוס יודעים להשיג עבורכם.


תיהנו!