טוען. אנא המתן...

לא לשכוח - מה לארוז לקמפינג מושלם?!

מאת: חן בן צבי

עונת הטיולים נפתחת רשמית, וזה בדיוק הזמן לבחון עם מי יוצאים לקמפינג (תמיד כיף לצאת עם חברים שגם להם יש ילדים) וכמובן לאן, אך לאחר ששני הפרמטרים האלו ידועים, אין לשכוח שהצלחת הטיול תלויה במידה רבה בתכנון מוקדם ולא פחות, באריזה נכונה.


אז מה לא שוכחים לארוז? מה מומלץ לרכוש מראש? ואלו טיפים קטנים ברגע האמת יתגלו כגאוניים? קבלו את הרשימה המלאה. כולל תכשיר טבעי נגד יתושים, צילייה וערסל..


ציוד לינה בסיסי

לילה טוב תחת כיפת השמיים מתחיל באוהל איכותי. בחרו אוהל שמתאים למספר המטיילים, ואל תשכחו להשאיר מקום לציוד. מה עוד? הקפידו על בחירת מזרן נוח, אחרת כל הלילה תתבאסו ובבוקר תקומו עקומים.. כאן ניתן למצוא רשימה עשירה של אפשרויות מומלצות. כולל מיטה מתנפחת (יחיד / זוגית) ומיטת שטח איכותית (מתקפלת כמובן).


הצל שיציל את החופשה

גם המקום המושלם ביותר יתגלה כגיהינום, כל עוד הוא לא יהיה מוצל. לכן, או שמראש מוודאים שקיים פתרון מובנה, או שדואגים לכך מראש.


כאן המקום לציין שבעוד שצליית לייקרה מעולה עבור סתלבט בים, עבור קמפינג נדרש פתרון שונה, כזה שמציע הצללה של שטח גדול, ואף כזה שעמיד לאורך זמן, ועל כן בנקודה זו אתם מוזמנים להכיר פתרון גאוני שישרת נאמנה לא רק בקמפינג, אלא גם בגינה, ביום הולדת שמתכננים בחורשה וכדומה.


במה מדובר? הגיע הזמן להכיר רשת צל אפקטיבית! כזו שמגיעה ללא רגליים, אלא רק עם טבעות בכל 50 ס"מ, כך שפשוט קושרים, מותחים ומחברים לכל מה שנמצא מסביב. זה יכול להיות עץ, וו ייעודי, קיר תמך וכדומה. לא רק שהפתרון זול יחסית, אלא הוא גם מגיע בשלל גדלים, מאוד נוח להקמה (ולקיפול) והוא מעניק אחוזי הצללה ברמה מאוד גבוהה.


שיטת הבצל

מזג האוויר תמיד יכול להפתיע, כך שיש לחשוב בקונספט של בצל - שכבות. חולצה דקה קצרה + שכבה חמה + גרביים. מה באשר לשמיכה? כדי למזער מקום ברכב, תעדיפו שמיכה דקה, ואם הלילות קרירים, היעזרו בשכבה הארוכה. באשר לבחירת הבדים, הימנעו מכותנה. כותנה גם סופגת זיעה וגם לוקח לה זמן להתייבש.


מים ואוכל

הרעיון הוא לארוז מוצרים שלא מתקלקלים וקל לתפעל ללא מטבח. כמו כן, מומלץ להצטייד מראש בצידנית, כלי אוכל ייעודיים וכמובן בכמות מספקת של מים. לשם כך נמליץ עם השלישייה הבאה:


1. צידנית 45 ליטר שמגיעה עם סט כלים רב פעמי ל-6 איש

2. ערכת קפה פרמיום - כולל כלים לבישול + כלי אוכל

3. גריל פחמים נייד


ציוד בטיחות - אקמולי פלסטר ותופינים נוספים

בטבע אתם לא רוצים להיתפס לא מוכנים, בטח כשזה נוגע לילדים. אז מה לארוז, ולו רק כדי להיות בטוחים? לגזור ולארוז:


• פלסטרים

• אקמולי

• משחה נגד יתושים (עדיף טבעית)

• משחה שמרגיעה עקיצות (כי עדיין נעקצים)

• תרופות נדרשות


ציוד חובה שקל לשכוח

אין ספק שאתם מתכננים לקחת שמן זית ומצית, אך אם אלו לא יופיעו ברשימה, הם יחכו לכם עד שתחזרו הביתה. אז מה אין לשכוח? סכין, פותחן בקבוקים, קרש, כלי אוכל, קערה וכף, מלח, שקיות אשפה, פנס, מחצלת, בגדי ים, כובעים, בקבוקי מים, קרם הגנה, מגבונים, מטען נייד, ספר ומשחקים לילדים.


צאו ותיהנו!

קמפינג הוא הרבה יותר מסתם לילה בחוץ. מדובר בהזדמנות לחוות את הטבע, לבלות עם אנשים שאוהבים וכמובן להתנתק מהיומיום. רוצים להפיק את המרב? הקדישו כמה דקות לטובת אריזה חכמה. כזו שלא שוכחת דברים חשובים, ובו זמנית יודעת על מה לוותר וכיצד לחסוך במקום.

חושבים ששכחתם משהו, או רוצים לעשות קנייה מרוכזת ומשתלמת? כנסו לראות מה אנחנו בקופונופש פלוס מציעים לכם בקטגוריית "מוצרי קמפינג".


טיול נעים!