טוען. אנא המתן...

לא אוהבים לשטוף את הבית? תתקדמו!

מאת: קופונופש פלוס

יש אנשים ששוטפים את הבית מספר פעמים בשבוע (לא אני!), יש אנשים ששוטפים את הבית בכל יום שישי (גם לא אני) ויש אנשים ששוטפים את הבית רק לכבוד אירועים מיוחדים (למשל לפני שמגיעים אורחים)..

בין אם אתם נמנים עם הקבוצה הראשונה או השלישית, תשמחו לדעת שקיים מכנה משותף בין רוב האנשים - חוסר סימפטיה לשטיפת רצפה..

אם נהיה כנים, נודה ששטיפת רצפה היא פעולה שאינה רק מתישה, אלא גם מעצבנת, ובנקודה זו עצרתי להבין מדוע. לשם כך פתחתי את קבוצת הוואטסאפ המשפחתית (הקב' המורחבת), ופשוט התייעצתי - שאלתי מה הכי מעצבן.

עד מהרה מצאתי 5 תשובות שחזרו על עצמן, אם כי ראוי לציין שדוד יעקב טען שאין לו שום בעיה עם המשימה, במיוחד כי לא הוא מבצע אותה..


חמשת התלונות הנפוצות ביותר בגין שטיפת רצפה:

1. המגע עם הסבון מייבש את כפות הידיים.

2. הפעולה מחמירה את כאבי הגב.

3. גריפת המים פשוט מתישה.

4. הצורך לסדר את הסמרטוט על גבי המגב בכל 2 דק' מעיק.

5. פעולה סופר ארכאית בעולם סופר מודרני.

לאחר שסיכמתי את חמשת הסיבות המובילות (והוספתי כמה משלי – למשל מה הטעם בשטיפת רצפה ששנייה אח"כ הילד שופך כוס מיץ ברדיוס מרשים של 2 מ'), עצרתי להבין אלו פתרונות מתקדמים קיימים.


סקרנים? הכירו את שלושת הפתרונות המובילים:

1. עוזרת בית - פתרון מושלם, אם כי לא בכל פעם שנשפך פטל על הרצפה נקרא לעוזרת, וכידוע, מדובר בהוצאה לא קטנה.

2. שוטף רובוטי - אם דיברנו על פעולה ארכאית בעולם מודרני, הרי שאין ספק שהשוטפים הרובוטים של היום מיישרים קו, מעניקים מענה סופר טכנולוגי ואיכותי - בהחלט מומלץ!

מצד שני, כדי לרכוש אחד תאלצו לקחת הלוואה, מדובר במוצר נהדר ובו זמנית יקר (המוצרים שבאמת טובים עולים אלפי שקלים).

3. דלי הפלא - הפתרון האידיאלי ביותר, ולא רק מבחינתי. Super Mop זכה בפרס מוצר השנה בקטגוריית אביזרי ניקיון! הדלי משלב בין תפעול סופר נוח לבין מחיר סופר נמוך. אנחנו ב"קופונופש פלוס" מציעים אותו תמורת 209 ש"ח בלבד - המחיר הנמוך ביותר שתמצאו בחוץ - תבדקו אותנו!

אז נכון שיש פה אינטרס חבוי (ב"קופונופש פלוס" לא תמצאו שירותי ניקיון, אך כן את דלי הפלא), אבל באמת שזהו מוצר מדהים, מוצר שהצליח להעביר אותי מהקבוצה השלישית (אלו ששוטפים את הבית רק באירועים מיוחדים) היישר לקב' השנייה (אלו ששוטפים את הבית בכל יום שישי)!

אז מה כ"כ מדהים בדלי הפלא? Super Mop מעניק מענה חכם ומדויק עבור כל אחת מחמשת הטענות שהצפתי למעלה, ואף מוסיף מס' יתרונות משלימים.


כל הסיבות לעבור לדלי הפלא:

מגע מינימאלי - Super Mop מונע את הצורך המעיק להתעסק עם הסמרטוט (או לגעת במים).

תומכים בגב - שטיפה עם דלי הפלא מקלה עד מאוד את הפעילות הפיזית, כך שאם סובלים מהגב, מדובר בפתרון אידיאלי.

שנסביר? ראשית, אין צורך לרכון ארוכות מעל הדלי (את פעולת השטיפה והסחיטה של הסמרטוט מבצעים במצב זקוף). שנית, קיים מוט טלסקופי שמתכוונן לגובה הנוח ביותר מבחינתכם. שלישית, קיים ציר מסתובב 360° ושניתן להטיה של עד 180°, כך שזוכים להגיע בקלות לכל פינה רצויה. רביעית, אין צורך להרים את הדלי כדי לרוקן את המים, בדיוק עבור כך קיים פתח תחתון ייעודי!

שטיפה ללא גריפה - דלי פטנט מונע את הפעולה הכה מעיקה של גריפת המים. הדלי מגיע עם סחבת מיקרופייבר איכותית (כך שהניקיון מרבי), ואף קיים אזור סחיטה מסתובב שמוציא מהמשוואה שלוליות מים שמצריכות פעולה משלימה.

חיסכון בזמן - דלי הפלא מקצר את פעולת השטיפה (אצלי ב-10 דק' מבורכות). כיצד? ובכן הדלי מחולק לחלק של שטיפה ושל סחיטה, כך שבכמה שניות בלבד שוטפים וסוחטים את הסמרטוט, ובמקביל נמנע הצורך לגרוף מים ולעבור עם סמרטוט יבש.

עלות - עלות סופר כדאית, וכל עוד מדובר בדלי הפלא המקורי, תהיו בטוחים שהדלי יחזיק מעמד לאורך שנים ללא כל בלאי (מתקן הסחיטה עשוי נירוסטה). כמו כן, מעניקים אחריות של 3 שנים!

מינימום התעסקות - לא רק שאין צורך לשטוף ולסחוט את הסמרטוט, אלא גם אין צורך לסדר את הסמרטוט על גבי המגב (מוט טלסקופי מחובר בצורה יעילה לסחבת מיקרופייבר ייעודית).

תוצאה - תוצאה מבריקה ונקייה. סחבת מיקרופייבר מנקה בצורה יסודית ומשמעותית.


שורה תחתונה?!

אני עדיין לא אוהבת לשטוף את הרצפה, אך מאז שעברתי לדלי הפלא, החיים שלי הפכו להיות הרבה יותר פשוטים (והבית הרבה יותר נקי).

מבקשים לבחון בעצמכם? היכנסו לקישור!

כבר יש לכם דלי פלא בבית? כאן תמצאו סחבת מקירופייבר חדשה (רק ב-25 ש"ח!), כאן תמצאו ערכת ניקיון משלימה + מתלה לקיר (רק ב-65 ש"ח) וכאן תמצאו מוט מתכוונן לדלי הפלא ללא סחבה+דיסק (רק ב-49 ש"ח).


תנסו - אתם תודו לי!