טוען. אנא המתן...

סלבדור דאלי

מוחו של גאון - התערוכה הבינלאומית

מרכז, תל אביב , EXPO, ביתן 2
072-3973887

שעות פעילות:
לאור הביקוש, התערוכה ממשיכה עד ה8.10
ראה שעות פעילות וימים סגורים מטה

מתאים לגילאים:
לקהל הרחב
תשלום מגיל 3


סלבדור דאלי


לאחר שמיליוני אנשים מרחבי העולם התלהבו, התערוכה הבינלאומית על סלבדור דאלי מוצגת בישראל. דאלי - ממובילי הזרם הסוריאליסטי, מחשובי האמנים במאה ה-20, גאון ופורץ דרך, ולפני ואחרי הכול אמן שאחראי על אינספור יצירות אלמותיות שהשפיעו רבות על עולם האומנות של המאה ה-20 /21.

התערוכה החד פעמית מחכה לכם ממש בימים אלו בת"א. מציגה למעלה מ-500 יצירות מוכרות ואהובות, לצד סימפוניה של צלילים, אורות וסיפור אישי שמעניק זווית הסתכלות חדשה ומסקרנת.

אז אם מחפשים מה לעשות בסופ"ש או בימי החג הקרובים, אל תפספסו את הימים האחרונים של אחת מהתערוכות היותר מרעננות, מעניינות ומרשימות. חוויה חד פעמית לגדולים ולקטנים, כל הפרטים הרלוונטיים כאן בפנים.


🕔 שעות פעילות

התערוכה מוצגת עד ה - 08.10

• חמישי, שבת וחג: 10:00-19:00 (כניסה אחרונה ב-17:30)

• שישי וערבי חג - 09:00-15:00 (כניסה אחרונה ב-13:30)

*שעות החגים רלוונטיות הן לחג ראש השנה והן לחג סוכות וחוה"מ.

** בשל הביקוש הרב, התערוכה המודרכת מועברת גם ב14.9 / 21.9 (בשעות 19:00 / 19:45).

יש לתאם הגעה לאחר הרכישה באתר בית העסק >


📍 תערוכה דאלי - מיקום

EXPO שדרות רוקח 101תל אביב, ביתן 2. הכניסה לחניון התת קרקעי משער 7.


⭐️ סלבדור דאלי תערוכה - מה במקום

תערוכה מודרכת: מעבר לשלל יצירות מרשימות, מעניין לצלול פנימה, להבין את המוח המבריק שהקדים את זמנו והעז לשבור מוסכמות. לשם כך מחכה לכם המדריך האגדי בתחום האומנות, שהוא בין היתר היסטוריון רק תחומי - המדריך המדהים אלון קליבנוס. קליבנוס לוקח למסע בחייו של סלבדור דאלי, באמצעות ציון עובדות מרתקות, הצצה למערכת היחסים עם אשתו של דאלי ועוד.

* ההדרכה אורכת כ45 דק', כלולה במחיר הכניסה.

מתחם IMMERSIVE: סלבדור דאלי תערוכה מציגה חלל הקרנה ב-360 מעלות. מתחם סוראליסטי שמייצר חוויה רב חושית, משלב בין צלילים, ציטוטים וסיפור חיים.

מתחם מטאוורס: שימוש במשקפי - VIRTUAL REALIT מכניסים לתוך מציאות מדומה.

מתחם Scatch and post תערוכה דאלי מציבה הזדמנות חד פעמית וסופר מהנה להשפיע על הנראות הסופית של מגוון יצירות מוכרות ואהובות.


🏷 כרטיסים

מחפשים עבור סלבדור דאלי כרטיסים מוזלים? בואו נעשה את זה פשוט ויעיל - הכי משתלם לרכוש כרטיסים דרך "קופנופש פלוס" - חיסכון סופר משמעותי.

רוצים למקסם את ההנחה? שווה להוריד את האפליקציה של קופונופש פלוס באנדרואיד/אייפון (מסייע להישאר מעודכנים ולסגור הזמנה בכל רגע נתון) ואף נמליץ להצטרף לרשימת הדיוור - הנרשמים זוכים באקסטרה הטבות!


🌎 מה עוד בסביבה

מחפשים עוד אטרקציות במרכז במחירים מוזלים במיוחד? הכנו לכם רשימה מבטיחה: סקיי ג'אמפ רעננה, שרינה סדנאות שוקולד בעין ורד, חדר זעם 2BREAK בת"א, מוזיאון המוזיקה בירושלים, לייזר טאג נתניה, נינג'ה סטאר רחובות, היכל הקרח חולון, מתחם פיינטבול הרצליה, דן קרטינג רמלה ועוד.


📌  חשוב לדעת

• תערוכה דאלי - רכישת כרטיסים: עד גיל 3 הכניסה חינם. מחפשים עבור סלבדור דאלי הנחה? מוזמנים למצוא אצלנו הטבות שוות עבור 4 אנשים/ 3 אנשים וכמובן שגם עבור אדם אחד.

• משך הסיור: כשעה וחצי.

• תיאום: נדרש לבצע תיאום הגעה

• גילאים: התערוכה מתאימה לכל המשפחה, אידיאלי עבור ילדים מגיל 6 ומעלה.

• סלבדור דאלי אקספו חניה: ניתן להחנות בהיכל הספורט, בחניון הרכבת ת"א האוניברסיטה ובחניון אקספו.

• הגעה ברכבת: אם מגיעים אל סלבדור דאלי תל אביב ברכבת, יש לרדת בתחנת ת"א האוניברסיטה.

• נגישות: התערוכה מונגשת לניידים בכיסאות גלגלים.


ימים אחרונים להגיע לחוות ולהתרשם

אחת מהתערוכות הבינלאומיות היותר מרשימות, מסקרנות ומוערכות ברחבי העולם. הזדמנות לחוות וללמוד מאינספור יצירות מופת - חוויה אדירה לכל המשפחה. אז אם מחפשים פעילות מקורה ומיוחדת עבור ימי חג, שבתות וסופ"שים, מהרו לרכוש כרטיסים מוזלים ולתאם הגעה.