טוען. אנא המתן...

יוצאים לקמפינג? מוצרי GO NATURE במחירי קופונופש פלוס!

מאת: קופונופש פלוס


לנו בקופונופש פלוס חשוב להמשיך להפתיע, לפרוץ גבולות ולצ'פר אתכם הלקוחות. אז לאחר שהתברגנו כחברת שיווק מובילה בתחום האטרקציות והנופש, בארץ ובעולם, עצרנו לחשוב כיצד עוד ביכולתנו להוזיל עבורכם את סך ההוצאה, ובו זמנית להגדיל מבחינתכם את טווח ההנאה.

ערכנו סיעור מוחות ודי מהר הבנו שלטובת כל מי שאוהב את הטבע ומבקש לחוות אותו מקרוב (ובו זמנית בנוחות), אנחנו עומדים להעניק סל של הטבות שוות.

לשם כך חיפשנו חברה שמספקת סחורה מובילה בתחום המחנאות והבילוי בחיק הטבע, כך שעד מהרה הגענו לאחת והיחידה - גו נייצ’ר!


אהבה לטבע - גו נייצ’ר

גו נייצ’ר, שהוקמה בראשית 1990, מהווה כיום חברה גדולה, מוערכת ומשגשגת בתחום הטיולים. אחראית על ייצור ושיווק של מבחר מוצרים ופריטים ייעודיים עבור מטיילים ותחום הקמפינג. סך מוצרי גו נייצ’ר מציגים נוחות מקסימלית, איכות ברמה מאוד גבוהה ומבחר שכלולים מתקדמים.

לאור כל זאת, החיבור בינינו לבין GO NATURE התרחש בטבעיות. אנחנו בקופונופש פלוס חיים את תחום הנופש והאטרקציות, הם ב-GO NATURE חיים את תחום המחנאות והטבע, כך שביחד השלם גדול מסך חלקיו, ואילו אתם הלקוחות המרוויחים העיקריים, עובדה שמובילה ליתרון העיקרי שמנחה אותנו: מוצרים מעולים, לצד מחירים חסרי מתחרים.


אז..

אם עד היום הייתם רגילים לסגור דרכנו מלון, טיול שטח אתגרי (או שייט פסטורלי), קמפינג, אטרקציית מים, כרטיסים לתערוכה, סיור מודרך וכדומה, מעתה טוב לדעת שניתן לסגור דרכנו גם מגוון פינות משלימות - ציוד קמפינג איכותי במחירים אטרקטיביים במיוחד.


מוזמנים לקבל הצצה

סגרתם דרכנו קמפינג בחוף, או טיול שטח חלומי? גם שווה לכם לסגור דרכינו אביזרים משלימים. אז אלו מוצרי קמפינג מבית גו נייצ’ר אנחנו מוכרים? מוזמנים לקבל הצצה: ערכות קפה, עגלות שטח, אוהלים, ערסלים, ביגוד והנעלה לשטח, כיסאות ושולחנות לשטח ועוד.


שנעשה קצת סדר?

• ציוד לחורף מבית GO NATURE

ביגוד תרמי, אוהל נגד גשם, נעלי הליכה בעלות עמידות גבוהה נגד מים ועוד.

• ציוד לקיץ מבית GO NATURE

ריהוט חוף (שולחן וכיסאות), אוהל מאוורר, מיטה מתנפחת + משאבה לרכב, ערסל זוגי, עגלת שטח, ערסל ישיבה ועוד.


השילוש הקדוש מבית קופונופש פלוס

הכול באיכות הטובה ביותר, מבחר אופציות מכל קטגוריה, וכמובן שגם מחירים מדהימים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מסקנה? בפעם הבאה שמחפשים מתנה שנוגעת לתחום הקמפינג, או בפעם הבאה שמחפשים להשלים ציוד עבור טיול בחיק הטבע, תזכרו 3 דברים:

1. אצלנו בקופונופש פלוס מחכה לכם מבחר אדיר וסופר איכותי של מוצרי קמפינג, מבית החברה המובילה בתחום המחנאות - GO NATURE כמובן!

2. אצלנו תזכו לרכוש מוצרי איכות במחירים הטובים ביותר בשוק.

3. אצלנו לא צריך לחכות! ניתן לאסוף ישירות מחד נס, או מקסימום לחכות 5 ימי עסקים.


חושבים עליכם

שורה תחתונה? מוזמנים לעבור על המבחר האיכותי שלוקט עבורכם בקפידה, להתרשם וכמובן לחסוך זמן ולא מעט כסף. אנחנו בקופונופש פלוס מתחייבים להמשיך להבין מה אתם הלקוחות מחפשים, למצוא עבורכם את החברות המובילות בתחום ולחתוך עבורכם במחירים.


קופונופש פלוס - אתכם בנופש מכל זווית אפשרית!